Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Dannie

^ juu, samaa tässä itsekin olen mietiskellyt. Kertoi äipän olevan musta ja isän valkoinen punasilmäinen. En kyllä noita menisi kiveen kirjoittamaan, kun en itse kumpaakaan nähnyt. Enempää sukua en sitten tiedä.
Viksummat, neuvoa? Kävin kasvattajalta hakemassa tällaisen tytön jokin aika sitten, ja nyt kun käsittely on alkanut sujua niin oon saanut pari kuvaakin otettua. Auttakaa typerää, en oo vieläkään tajunnut, mikä tän likan väri on, tai sanokaa edes jotain. :D
Itselleni ei niin väliä vaikka olisi värivirheitä täynnä koko karvakasa, lemmikkinä vain toimii. Kasvattaja sanoi väriksi punasilmäinen valkoinen, mutta aika epäpuhtaalta tuo ainakin vaikuttaa.. Tai sitten oon saanut väärän elukan. Enkä oo pahemmin nähnyt mitään punasia silmiäkään. Vai voiko ne muka olla 3kk ikäisellä syrkillä jo niin tummat?