• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 2

Aloittaja laura87, 09.02.09 - klo:19:20

« edellinen - seuraava »

tintsku

#555
Pikkasen hieno terra Onessalla :)

Scarlett

#556
Hieno on kyllä! Paljonko terralla on kokoa?

Olive

#557
KaisaM: käyttääkö teillä hamterit vessaa? Huomasin, että olit laittanut puupellettivessan terraan :)
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

KaisaM.

#558
Terralla on muistaakseni kokoa 95x40cm. :) Meillä osa hamsuista (esim. Tötterö) osaa käyttää vessaa, osa pissii mihin sattuu.  :D  Vessa löytyy kuitenkin jokaiselta, onhan se ihan kiva virike jota voi heitellä pitkin seiniä. (esim. Runo) xD
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Möfö

#559
Mietin tässä että pystyyköhän dunaa mitenkään värjäämään? En voi sietää punaista väriä mutta kun nyt meiän naapuri antais ilmatteeks punaisen dunan...
[size=85]Yksi rakkaus parantaa sata surua

? Syyrialainen Väinö
*09.09.2008 ~ 11.12.2009 ?
? Syyrialainen Vilho  
*08.11.2009

? Talvikko Valma
*05.02.2011
[/size]

KaisaM.

#560
Mulla on yks sininen gabberi joka on maalattu punaiseksi. Se on siis käytettynä ostettu. En tiedä miten se on maalattu, jollakin ruiskumaalaushommelilla varmaankin, millään siveltimellä ei kyllä.
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Vevve

#561
Se oiskin mahtavaa jos dunat sais jotenkin helposti maalattua esim valkosiksi tai harmaiksi kun ne on niin karmean kirjavia...

Mä ajattelin ostaa taustapaperit mun terroihin. Syrkiltä löytyy jo kivitausta, talvikoiden terroihin ajattelin PetShopista tilata tämmöiset. Valkoinen seinä siellä takana on niin ankea.

Nilla

#562
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Se oiskin mahtavaa jos dunat sais jotenkin helposti maalattua esim valkosiksi tai harmaiksi kun ne on niin karmean kirjavia..

Niin on, tekee huoneesta sellasen sotkusen tai sekalaisen näköisen, kun on niin paljon eri värisiä dunia/gabbereita. Miksköhän dunia ja gabbereita ei oo valkosia myynnissä, vaan kaikkien pitää olla jotain vihreitä, punasia, sinisiä ja muita räikeitä  :c8
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

NuclearBitch

#563
^Kyllä niitä valkoisia on, itseltä löytyy kaksi.

Nilla

#564
Lainaus käyttäjältä: "NuclearBitch"^Kyllä niitä valkoisia on, itseltä löytyy kaksi.

Miksköhän mä en oo missään huomannu  :huh Harmaita kyllä oon nähny.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Vevve

#565
Ainakaan Ferplastin ja Savicin kääpiödunia ei kyllä saa minkään neutraalin värisinä ja oishan se hyvä jos noi ennestään ostetut pystyisi maalaamaan.

tintsku

#566
Meillä on punainen, vihreä ja vaalean sininen duna.
Ei minua ainakaan haittaa vaikka kaikki olisi erin värisiä, dunat tuovat väriä huoneeseen :D
Nyt olen katsonut huuto.netistä harmaata dunaa, jonka ehkä huudan.

Olive

#567
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Se oiskin mahtavaa jos dunat sais jotenkin helposti maalattua esim valkosiksi tai harmaiksi kun ne on niin karmean kirjavia...

Mä ajattelin ostaa taustapaperit mun terroihin. Syrkiltä löytyy jo kivitausta, talvikoiden terroihin ajattelin PetShopista tilata tämmöiset. Valkoinen seinä siellä takana on niin ankea.

Miten ne on noin halpoja?!
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Vevve

#568
Lainaus käyttäjältä: "Olive"
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Mä ajattelin ostaa taustapaperit mun terroihin. Syrkiltä löytyy jo kivitausta, talvikoiden terroihin ajattelin PetShopista tilata tämmöiset. Valkoinen seinä siellä takana on niin ankea.

Miten ne on noin halpoja?!

En tiedä yhtään minkähintaisia ne yleensä on kaupoissa, mutta PetShopissa on usein aika halpaa.

eta

#569
Ariel talvikon uusi koti. Duna, lev. n. 70 cm.
Tavarat siirretty minidunasta joten vielä on väljyyttä ja lisäänkin dunaan vielä Arielille lisää puuhasteltavaa.