• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Mikä väri? - kysymykset hamsusi väristä tähän ketjuun

Aloittaja allysia, 26.10.07 - klo:07:15

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#345
Minun mielestä on kyllä lk keltainen musta. ja kuvassa juuri sellainen kuin pitääkin minun mielestäni  :)

Minski

#346
^^ Keltainen musta on ainakin varmasti :jeps: Sillä on paikoin hyvinkin tikkausta, mutta paikoin taas voisi olla reilummin. Tuolta voit lukea keltaisen mustan värin määritelmän ja on siellä kuvakin: http://www.hamsteriyhdistys.net/syyris_ ... nmusta.php

OT. Tiedätkö keneltä tuo hamsu tuli ? Näyttää paljon yhdeltä mun kasvatiltani, tuskin kuitenkaan on, mutta olisi kiva saada varmistus. Voit vastata yksityisviestillä.
Hamsteriton tätä nykyä

Quelle

#347
Kasvattajan nimeä en muista, mutta muistaakseni Jämijärven suunnilta oli.


Edit. Ok, ei ole sitten meikäläisiä :)
-Minski-

Anonymous

#348
Osaakos kukaan kertoa meidän nellin väriä? Auttaisiko tuo kuva?


Mustikkamaan

#349
^Ihan ensimmäisenä tulisi mieleen pitkäkarvainen, punasilmäinen creme. Mutta on vähän huono kuva, että voi se periaatteessa muutakin olla.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Anonymous

#350
Vaihdoin tuon kuvan josko auttais yhtään. Korvat oavt ihan vaalean kellertävät ja silmistä en osaa sanoa koska ei saa selvää onko minkä väriset.
Väri on hiukan tummempi kuin kuvassa mutta hyvinlähellä totuutta.

PiiaL

#351
Kyllä minäkin sanoisin noiden kuvien perusteella, että punasilmäinen creme.

Olive

#352
Mun mielestä tämän silmät oli punaset kun sen näin ja sillon villi veikkaukseni oli ps creme.
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Anonymous

#353
Onkos hän minkä värinen teidän mielestänne? kyselin jo aikaisemmin mutta nyt uusi kamera ja paremmat kuvat.


Elliska

#354
^ Safiiri. Hauska osittainen talviturkki :)

Anonymous

#355
Joo on vain tuollainen raita selässä. Voiko Aadan viedä näyttelyyn osittaisessa talviturkissa?

Anzukka

#356
Eikös se ole hylkäävä virhe :) kannattaa lukea hamsteritiedosta
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Heli

#357
Lemmikkiluokkaan voi viedä. Ja kyllä jotkut tuomarit palkitsee ulkkiksissakin täysin talviturkissa olevia (mitä en kyllä ymmärrä)...
Destiny's hamsterit 2001-2009

Ninde

#358
^Joo tosiaan virhehän se on (siis sekä talviturkki ulkomuotoluokkaan ilmotulla eläimellä että jos tuomari palkitsee sellaisen!), jos talviturkki on niin voimakas ettei väriä pysty arvostelemaan tulee ko. hamsteri hylätä.

Mustikkamaan

#359
Lainaus käyttäjältä: "Olive"Mun mielestä tämän silmät oli punaset kun sen näin ja sillon villi veikkaukseni oli ps creme.

Juu ja aiemmassa kuvassa sillä oli ihan selkeät punaiset simmut. Korvat myös paljastavat jokseenkin.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]