Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - henna

Alkaa hamsuvauvakuume olla jo sitä luokkaa, että ihastelen vain ja pidän niin korkeita ääniä, ettei näitä ihmiskorva kuulekaan :lov söpöysyliannostus taitaa vaivata..
Meidän Aino (2 v 3 kk) on kanssa mummoontunut :) Turkki on vähän takkunen, muutenkin sellaisen ruttuisen oloinen, kävely on sellasta köpöttämistä ja nukkuu paljon. Sitten on silmien ympäriltä lähtenyt vähän karvaa pois ja silmät koko ajan puoliummessa, sillein kuin kesken unien herätetyllä hamsterilla, onko tämä vain yksi vanhuuden oire vai onko kyse jostain eri jutusta?

Hurjaa vauhtia Ainuska kyllä vetää köpöttäen ;) Tavallaan sitä on paha katsoa kun tietää, että ei enää hirveän kauaa ilahduta nökönenä meidän kotia. Mutta täytyy nauttia tästä mummoajasta.
En kyllä osaa tuohon hirveästi sanoa, itse kun pidän tiukasti vain yhtä hamsteria (siinäkin on tarpeeksi työtä!) mutta stressiltä tuo musta ainakin kuulostaa. Olisiko mahdollista siirtää toinen hamsteri jonnekin muualle taloon?

Varmaan kun hamsteria sijoittaa huoneeseen niin pitäisi ottaa huomioon sekin, ettei itse häiritse melullaan hamsteria ja sen unta. Eli jos on tapana katsoa paljon tv:tä tai kuunnella musiikkia cd-soittimella niin kannattaa harkita hamsterin sijoitusta toiseen huoneeseen. Eihän hamsterin meluamisesta voi valittaa jos itse häiritsee palleroaan päivällä.