• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 2

Aloittaja laura87, 09.02.09 - klo:19:20

« edellinen - seuraava »

Minnaw

#315
^Käy.
Suosittelen ottamaan ahtaat muoviputket kokonaan pois ja korvaamaan turvallisemmilla, esim. puisilla tikapuilla tms.
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Insku

#316
Lainaus käyttäjältä: "Insku"en tiedä missä tätä pitäis kysyy mut misa noihin dunin sais ton "yläkerrran" eli ton missä on noi "rappuset + yläkerta" jos joku tajus
no voi ny ku ei meilläkään suostunu irtona myymään :(
 hitsi ku toi meijän terra on kooltaan  63x27x40 (pituus x leveys x korkeus talvikolle)
siinä on siis se vika kun on niin vähän tota leveyttä :(

Jos sinulla on yksi ystävä, olet sinä rikkaampi kuin jos sinulla olisi satatuhatta ihailijaa

Vevve

#317
^ Mullakin on yksi tosi kapea terra, jotain 25cm... Tosi ikävä se on kun on vaikea sisustaa ja hamsullakin on ahdasta. Saahan jostain puulevystäkin tehtyä itse tason?

MirkkuH

#318
Täällä löytyykin hyviä idoita sisustukseen :)

Minulle on tulossa pari robo-poikaa; odottelen että ystäväni hamsut saavat jälkeläisiä, pesästä oli kuulemma jo kuulunut pientä vienoa vikinää :sydan

Olen haaveillut hamsterista kaaaauuuan, minulla oli pikku-tyttönä kultahamsteri(nykyisinhän niitä kutsutaankin syrkeiksi), se oli joskus ennen nappi-sotaa :lol:

Häkkejä tsiikaillessani (nyt on tilattuna duna) huomasin, että ne on tehty lasten makuun: niin riemun kirjavia että, ja kaiken maailman muovihärpätyksiä täynnä :c8 ...miksi niitä ei tehdä aikuiseen makuun, hillityillä väreillä ja kauniilla sisustustuksella. No onneksi sain dunan valkoisella pohjalla. Siihen tulee mukaan muovimökit sun muut, jotka korvaan mieleisemmillä; tilasin samaan satsiin puulinnan. Kuppeja olen käynyt katselemassa, eläinkaupoista ei niitä minun makuuni löydy, Tiimarissa oli pieniä kauniita valkoisia posliinikippoja. Odotellaan kun duna tulee minkä värinen se taso ja siihen sitten sopivat kupit sun muut :)

Vevve

#319
^ Ne tosiaan on yleensä todella riemunkirjavia... Mullakin löytyy limenvihreää, punaista, turkoosia, tummansinistä, vaaleansinistä, keltaista ja punaista. Sotkevat asunnon sisustuksen.  xD

metsku

#320
Lainaus käyttäjältä: "wap`"Eikös Tälläinen häkki sovi syrkillekin ?

Toisin kuin Minnaw, itse en suosittele ottamaan putkia pois sillä hamsterit rakastaa noita putkia. Meillä on kaikki syrkit (1poika ja 2 tyttöä) mahtuneet oikein hyvin noista putkista. Meillä on noita nyt talvikolla ja toisella syrkkitytöllä ja molemmat nukkuvat noissa putkissa. Molemmat ovat raahanneet pesävanut (väittelyt aiheesta toisessa ketjussa) putkiin ja ruoatkin viedään sinne ja siellä nukutaan. Ja kuljetaan häkistä toiseen niiden kautta. Ihan suurinta huvia melkein noi putket!

Tietysti jos on joku jättisyrkki joka näyttää mahtuvan huonosti putkeen niin ottaisin pois mutta tarvetta ei toistaiseksi ole ilmennyt! Kokeile ihmeessä, niin mieluisia tuntuvat olevan.

Mandi

#321
Lainaus käyttäjältä: "metsku"Meillä on noita nyt talvikolla ja toisella syrkkitytöllä ja molemmat nukkuvat noissa putkissa. Molemmat ovat raahanneet pesävanut (väittelyt aiheesta toisessa ketjussa) putkiin ja ruoatkin viedään sinne ja siellä nukutaan.

Kyllä niitä varmaan voi kokeilla, mutta jotkut hamsut tykkää niistä niin, että sinne on PAKKO pissata  :roll:

MirkkuH

#322
Duna tuli; se on kauniin luonnonvalkoinen ja taso on kirkas...juoksupyörä menee uusiksi, se on kirkkaan punainen :kieli

Laitan kuvan, kun olen sen sisustanut...yritän vielä malttaa, kun ei ole vielä edes tietoa milloin robot kotiutuvat xD

tintsku

#323
^Mistä tilasit dunan?

MirkkuH

#324
Tilasin sen ilonaiheesta (www.ilonaihe.fi) 30€ 56x39x28.

GaneshaX

#325
^ Katos vaan. En olisi arvannut, että raumalainen putiikki laittaa nettikaupan pystyyn xD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

metsku

#326
Lainaus käyttäjältä: "Maanantai"
Lainaus käyttäjältä: "metsku"Meillä on noita nyt talvikolla ja toisella syrkkitytöllä ja molemmat nukkuvat noissa putkissa. Molemmat ovat raahanneet pesävanut (väittelyt aiheesta toisessa ketjussa) putkiin ja ruoatkin viedään sinne ja siellä nukutaan.

Kyllä niitä varmaan voi kokeilla, mutta jotkut hamsut tykkää niistä niin, että sinne on PAKKO pissata  :roll:

Joo, yhdeltä jouduin laittamaan tauolle kun pissasi aina niihin...

Mandi

#327
Nyt sitten pitkällisen tuskailun jälkeen päädyttiin Hamster dunaan. Gabberia ei vaan enää jaksanut etsiä. Ja hyvä puoli tuossa on, että kun pohjaloota on sen verran korkea niin sinne mahtuu paljon puruja  :D

Insku

#328
jee mäkin sain ton kameran nyt ni saa siitä meijänkin terrasta kuvan pitäis duna vielä hommata mutta tiedän yhen ihmisen jo kenen kanssa kaupat varmaan syntyy :)

Jos sinulla on yksi ystävä, olet sinä rikkaampi kuin jos sinulla olisi satatuhatta ihailijaa

Jane_O

#329
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"^ Katos vaan. En olisi arvannut, että raumalainen putiikki laittaa nettikaupan pystyyn xD

Siis mä en edes ole tajunnut, että Raumalla on tuollainen liike  :shock:. Osaako GaneshaX sanoa, kuinka kauan putiikki on ollut pystyssä?

Hyvä, että tuli esille, tarttee ehdottomasti käydä tuolla seuraavan kerran ku tuun Raumalla käymään :).
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]