• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Minkä ikäinen on vanhin hamsterisi ja mitä lajia ?

Aloittaja Zadam, 22.09.07 - klo:16:17

« edellinen - seuraava »

nennu

#105
Syrkkis-mamma Papu on 3,kkk :lov

Mun vanhin hamsuni Pepi oli 2v 2kk nukkuessaan ikiuneen.

GaneshaX

#106
niinkin nuori kuin 7kk :lov
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Kaama

#107
Meillä onkin nyt aika nuorta porukkaa kun talvikko Manu kuoli viime kuussa 2v 9kk ikäisenä. Hermes on 9,5kk ja Karma paria viikkoa nuorempi.
There´s difference between living and being alive.

eta

#108
Talvikkoveljekset ovat 1 v ja 1 kk

pikkutia

#109
Minulla on 2 hamsteria toinen joka oli ensimmäinen on 8kk ja sitten se toinen on 6kk :sydan

marrr

#110
Mun talvikko Jack on puolivuotias :sydan  :) Se täyttää 1v joulukuun 29 päivä

roosap

#111
mulla on ollut yksi syyrialainenhamsteri, joka eli muutaman viikon alle kolme vuotiaaksi  :lov
nyt oon ajatellut taas ottaa uudestaan hamsterin(/hamstereita:D), ja toivottavasti nekin elää ainakin yhtä pitkään (:

sokru

#112
no Rosmi on kohta 4 kk  :lov  :sydan
Jimi ?
Venäjänkääpiöhamsteri talvikko
safiiri
19.9.2008

e??a

#113
1 vuotta ja 6 päivää :lov
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

iipä

#114
Vanharouva talvikko on nyt 1,5 vuotta. :)

roosap

#115
tässä ketjussa joku sanoo että hänen hamsterinsa on yli neljä vuotias. sinänsä sen voisi uskoa, mutta jos se on hankittu vuonna 2003, miten sen nimi voisi olla hamtaro? sehän alkoi tulla suomen tv:stä vasta vuonna 2004 :D ? kysynpähän vaan? tai sitten muistan itse väärin, mikä on kyllä sinänsä mahdollista  :s :D

Höyhen

#116
Lainaus käyttäjältä: "roosap"tässä ketjussa joku sanoo että hänen hamsterinsa on yli neljä vuotias. sinänsä sen voisi uskoa, mutta jos se on hankittu vuonna 2003, miten sen nimi voisi olla hamtaro? sehän alkoi tulla suomen tv:stä vasta vuonna 2004 :D ? kysynpähän vaan? tai sitten muistan itse väärin, mikä on kyllä sinänsä mahdollista  :s :D

Miksi ihmeessä se, milloin Hamtaro suomen tv:ssä on alkanut, vaikuttaisi sen hamsterin nimeen? :pihalla: Kyllähän ko. ohjelmasta on voinut silti kuulla aiemmin jo, tai sitten on voinut keksiä sen itse.
[size=85]syyrialaistytöt Välkky, Piani, Nöpö & Prinsessa<3[/size]
[size=85]talvikkopoika Vispilä<3[/size]

roosap

#117
no, mistä ekaluokkalainen olis kuullut aiemmin sen nimen? kun harva ekaluokkalainen pyörii ulkomaalaisten piirrettyjen sivuilla.. musta se vaan kuulosti hassulta, mutta voi se tietty niinkin olla  :) . mä en usko kitenkaan että se nimi olisi aiemmin keksitty.

Höyhen

#118
Jaajaa vai oli kyseessä sen verta nuori henkilö. Nojoo tiedä tuosta sitten... muutenkin tuo 4v on aika ennätyskirja-materiaalia jo.
[size=85]syyrialaistytöt Välkky, Piani, Nöpö & Prinsessa<3[/size]
[size=85]talvikkopoika Vispilä<3[/size]

Nunnu^

#119
Mun venäjänkääpiöhamsteri talvikko on 2 vuotta ja 4 kuukautta. :)