• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 5

Aloittaja Eve87, 18.03.14 - klo:19:30

« edellinen - seuraava »

puttiMO

Jos uros sai "homman hoidettua", niin meillä on 18-19.11 cämpsyvauvoja  :sydan:
Cämpsymumseloita ♥

www.puttimo.blogspot.com

Eve87

Näyttäisi lupaavalta, että Maija, lk normaali neitokainen olisi tiineenä  :sydan: Isänä toimii Sweeney Todd, lk normaali. Ensimmäinen norre x norre yhdistelmä.

Kyllähän tämä kasvatusvärien heittäminen päälaelleen on jännää  :hyper:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

gimlixx

Aijaijai, kun meillä on tuolla kaikkea jännää.  :loov:
Perhanan Sintti, kun on tehnyt pesän vaan niin vaikeaan paikkaan (sillä on oikein kunnon puruluola synnytyskopin takana dunan nurkassa), että ei paljon pysty kurkkimaan ja olen vaan sen varassa miten muksut nyt sattuvatkin dunassa kirmailemaan. Nyt tosin näyttää, että Sintti tekee muuttoa tuonne synnytyskoppiin. Luulee vissiin, että poikasia on helpompi hallita siellä.  :icon_cheesygrin:

gimlixx

#93
No siellähän on vaikka mitä.

norre rex naaras
norre rex uros
ruoste rex uros
seepianharmaa rex naaras
ps seepianharmaa rex naaras
ps seepianharmaa rex naaras
ps seepianharmaa rex uros
ps seepianharmaa naaras
musta rex uros
vaalea ps rex naaras
vaalea ms rex uros

Ja osa vielä satiinina. Kahden viimeisen värinmääritys vielä vähän hakusessa... Naarasta epäilen hopeakyyhkikseksi ja urosta cremeksi/karamelliksi.

Muoks. Se piti vielä sanoa, että olin tilannut itselleni cinnamonin ja suklaan, mutta kumpaakaan ei tullut. Dääm.

puttiMO

#94
Ensimmäiset pikkucämpsyt ovat saapuneet maailmaan, ja pikavilkaisun perusteella niitä oli paljon :loov:

//edit, noin 7 kpl vauvamumselloita :)
Cämpsymumseloita ♥

www.puttimo.blogspot.com

puttiMO

Eilen, lapset neljän päivän ikäisiä, oli yksi mukula jo ryöminyt itse pois pesästä.  :woot:
Cämpsymumseloita ♥

www.puttimo.blogspot.com

Ana

Meillä laitettu nyt syrkkivauvoja alulle :)

kileppal

Täällä odotellaan jännityksellä kanssa ekoja syrkklapsia :sydan:

~ Niinpal Gauhian - syyrialaiset hamsterit ~

Susanna

Mulla on täällä tällaisia söpöläisiä: http://aijaa.com/sH7vgd  :icon_smile:
Say -talvikot / http://say.hamsterit.net/

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Ana - 27.11.14 - klo:08:52
Meillä laitettu nyt syrkkivauvoja alulle :)

Katsoinkin, että sorruit nyt sitten kuitenkin.  :hauskaa:

Ana

No sorruin ja koko operaatio ollu aika melkonen :D Uros oli melkonen raiskaaja. Ja naaraalla pyörii jo hormoonit niin päässä, ettei saa koskia yhtään ja paperia pitäs vaan tuputtaa kokoajan lisää.

gimlixx

Mä kans toivon, että toi lk kyyhkis kk naaras olisi tiine, ainakin se sisustaa vimmatusti...  :tongu:

Crodino

Tulispa mullekkin poikasia... :itqvinq: Pitää vissiin kokeilla eri urosta.  :dry:
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

kileppal

Meillä on poikasia  :sydan:
~ Niinpal Gauhian - syyrialaiset hamsterit ~

puttiMO

Meillä meni sukupuolijakauma puoliksi, ainakin mun silmään. Yhden lapsen väri on vielä arvoitus, täytynee sen kuva ladata tuonne toiseen topaan. Suloisia palleroita, 19 vrk nyt ikää  :puna:
Cämpsymumseloita ♥

www.puttimo.blogspot.com