Hamsun unet

Aloittaja excitant, 22.10.07 - klo:16:23

excitant

Äänteleekö tai liikkuuko teidän hamsterinne unissaan?

Minulla meni äsken sydän kurkkuun kun havahduin aivan sietämättömään rääkymiseen tuolta terrasta. Juoksin nopeasti katsomaan ja nostin mökkiä. Huuto lakkasi kun tyttö heräsi ja ilme oli sellainen että "huh, miksi herätit?!" :c8 Luulin aluksi että pienellä oli jokin hätänä, mutta tutkittuani hamsun läpikotaisin löytämättä kuitenkaan mitään vikaa tajusin, että rassu oli nähnyt painajaista!

Maikkis

Meillä ainakin 2,5 viikkoinen poikanen nukkui selällään keskellä terraa ja etujalat sätki välillä. Tuli mieleen että pikkuinen juoksi unissaan :) En sitten tiedä mitä oli, näkikö unta vai mitä.

turhake

Meidän Uno-vaari tuntuu näkevän välistä aika hurjiakin unia. Se sätkii unissaan ja narskuttelee hampaitaan.
Usein se myös huutaa unissan (olin saada sydänhalvauksen kun kuulin sen ekan kerran huutavan, siis ihan kurkku suorana täyttä huutoa). Sillä on käytössään tosi laaja ääniskaala alkaen ihan pienestä tuhinasta ja piipityksestä päättyen tohon tosi kovaan huutoon johon se jo itsekkin herää.
Muut hamsterit meillä eivät tunnu pahemmin "uneksivan", mitä nyt Onni toisinaan pitää pientä tuhinaa ja Paavo sätkii.
[size=85]Onni<3
[/size]

blood.and.tears

Lainaus käyttäjältä: "excitant"Minulla meni äsken sydän kurkkuun kun havahduin aivan sietämättömään rääkymiseen tuolta terrasta. Juoksin nopeasti katsomaan ja nostin mökkiä. Huuto lakkasi kun tyttö heräsi ja ilme oli sellainen että "huh, miksi herätit?!"
Mäkin oon tohon kerran havahtunut. Kävin kaikki hamsut läpi ja kaikki oli unten mailla (ja vihaisena siitä kun herätin :D ), joten en sitten tiiä kuka siellä rääky.
Kotona tassuttelee
Cämpsyt Pilli ja Pulla
Puput Myrtti ja Tohveli
Maatiaiskisut MiuMiu ja Pantteri

5in1

En oo tiennytkään et hamsut näkee unia  xD
Kotonani ihanuudellansa tilaa vie:
Pk Syyrialainen Magic s. -05 Uros

excitant

ohhoh, meidän hienohelma KUORSASI tänään kovaan ääneen xD

5in1

Lainaus käyttäjältä: "excitant"ohhoh, meidän hienohelma KUORSASI tänään kovaan ääneen xD

Kuorsasi!?  :p
Kotonani ihanuudellansa tilaa vie:
Pk Syyrialainen Magic s. -05 Uros

Tansku

Toissapäivänä säikähdin, kun Casper makasi kyljellään keskellä terraa, nopeesti hengittäen ja jalat ikäänkuin "kramppasi". Vedin terraa sitten ulos hyllystä, ja huhuilin: "että onks kaikki okei?" Casper pomppasi istumaan, ja katseli siinä tukka pystyssä: "että mitä sä ämmä sekoilet, mää nukun ny."

Darnell kovakin ääniseen kuorsaukseen olen jo tottunut. Toisinaan se ääntelee unissaan, kuin kuikka, mutta siihen se havahtuu itsekin.

e??a

Lilolla kuuluu yleensä vaan pientä tuhinaa kun se nukkuu. :lov
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

Tatu

Nelli (talvikko) säikäytti minut totaalisesti tässä tällä viikolla yksi päivä. Olin kuunnellut aikaisemmin että ihan kun kuuluisi hirveitä vingahduksia mutta tulin aina siihen tulokseen että se kuului tietokonetulistani.  :D No kimeä vingahtelu senkuin jatkui ja nousin sitten kuuntelemaan Nellin häkin eteen, ja sieltähän se tuli. Nelli oli silloin omassa pesässään, dunan mukana tulleen muovisen tason alla joten minun piti siinä sitten hädissäni "purkaa" koko duna että sain otettua tason irti ja nähdä mikä Nellillä on. No sieltähän se silmät sikkuralla sitten kurkisteli jossain vaiheessa pesästään, luultavasti unia oli nähnyt...

Tiituz

Hui kauhea, meidän hamsterit ei ääntele yhtään,ei edes tuhista meillä!  :D
Toivottavasti nuo ei nyt ala kiljumaan unissaan,saan muuten sydänkohtauksen xD
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

-ssanna-

Minni on hiljainen.. Muhku usein tuhisee. Kerran heräsin siihen kun se piti sellaista hiljaista kurnutusta.. xD Talvikko poju, joka nukkuu joskus näkyvillä paikoilla taitaa nähdä unia. ;) Nykii jalkaa tms. :lov Muuten meillä on hiljaista porukkaa.
Syyrialaiset:
Minni (lk musta kilpikonna)
Muhku (lk Keltainen Musta)

Pauliina

Tässä samassa huoneessa Rölli nyt nukkuupi.  :lov  Ei kuulu (ainakaan vielä) ääniä. Tänään se vasta tuli  :)
<3 Just live with it <3

Nilla

Omppu (syyrialainen) ääntelee tuolla mökissään aina sellaisia ''tvit tvit'' ääniä. Ne on aika kummallisia ja ihmettelen, että mitä ne tommosetkin äänet on  :roll:
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Minski

Lainaus käyttäjältä: "excitant"Äänteleekö tai liikkuuko teidän hamsterinne unissaan?
Kyllä ääntelee joskus. Tai päästää sellasen rääkäsyn unissaan. Eritoten edesmennyt hamsuni Timantti harrasti tämmöistä ääntelyä, mutta on sen jälkeenkin pari kertaa joku rääkäissyt.

Hamsupoikaset ainakin näkevät paljon unia. Se on ihan tosi sööttiä, kun pikkuinen ei vielä luovutusikäinenkään poikanen nukkuu ja sen jalat juoksee/väpättää paikallaan ja koko hamsu on silti ihan unessa :lov Jos kukaan koskaan on nähnyt, kun koira juoksee unissaan niin samaan tapaan olen monesti nähnyt hamsupoikasen juoksevan unissaan <3 Olis kiva tietää mistä joku hamsukin, eritoten poikanen näkee unta :)
Hamsteriton tätä nykyä