Poskipussi 4/10

Aloittaja Mustikkamaan, 25.11.10 - klo:17:58

EmmaTi

c-vitamiinia eli askorbiinihappoahan käytetään hapettumisenestoaineena tietyissä elintarvikkeissa joten sillä on merkitystä tuotteen säilyvyyden kannalta.

Jinny

Olisikohan tätä ruokintajuttua mahdollista saada skannattuna? Vaikka yksityisviestillä, jos sitä ei haluta laittaa ihan yleiseen jakoon. Sain kyllä Poskipussin ihan ajallaan, mutta näemmä hukkasin sen ennen kuin ehdin lukea sitä ollenkaan :pihalla: Olin ihan varma että laitoin sen pöydälle tärkeiden papereiden pinoon, mutta en löytänyt sitä eilen siivouksen yhteydessä mistään :| Ja nyt harmittaa kovasti koska tuo juttu kuulostaa todella mielenkiintoiselta.

Mustikkamaan

Toi teksti on tossa missä Ely kirjottaa että "Tässä on teksti" - siinä tässä-sanan kohalla on linkki, vaikka se näkyyki huonosti.
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Jinny

Katos vaan, enpä ollutkaan huomannut :) Kiitos kun vinkkasit!

Mustikkamaan

^Mulla kans kesti tovi hakea että missä se teksti on, kun Ely niin sanoo että "tässä se on" mutta meikä ei näe missään  :D

Lainaus käyttäjältä: "lentsu"Mun villi arvaus on että siit on jäänyt A pois...  :D

Arvaa repesinkö nauruun eilen illalla - aivot on käyny meinaa vähän hitaalla. Mä en millään hiffannu että mihin sä oot sitä A:ta tunkemassa - aattelin että nyt on pakosti Satulla mielessä joku semmoi wihannes mistä en ole kuullutkaan! Guugletin meinaa "akura" ja "kuraa" enkä löytänyt muuta kö jotain japanilaisia piirrettyjä :D Illalla ku rupesin nukkumapuuhiin ni yhtäkkiä se välähti: KAURA. Oli kato liian yksinkertasta ollakseen ymmärrettävää  xD Mä nauroin varmaan vartin niin hirveesti että kyynelet vaan valu! Ukko tuli kyselee et "et mikä ihme sulle tuli" ku kuuluu niin hulvaton kikatus makkarista, sit men ees pystyny kunnolla puhuu ku kerroin tota - ja jopa se hiffas heti alkuun että se on kaura...  :roll:

Rossu

Mulle ei oo vieläkään tullu :S Oon kyllä jäsen.
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

Mustikkamaan

^Otappa yhteys sähköpostitse jäsenrekisterinhoitajaan. Muista kertoa oma nimesi kokonaisuudessaan ja osoitteesi.

Ely

Lainaus käyttäjältä: "Ely"Tässä se versio jonka halusin tavoittavan tämän yhteisön, sai jäsenlehteä tai ei :)
Parempi?  :D
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Rossu

Tuli vain mieleen tosta ruokintajutusta, että onko karoteenin(a-vitamiinin esiaste) kanssa sama juttu, kuin a-vitamiinin kanssa?
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

aa-aa

Voiko tuota juttua lukea vielä jostakin kun tuo linkki ei enää toimi?

Ely

Lainaus käyttäjältä: "aa-aa"Voiko tuota juttua lukea vielä jostakin kun tuo linkki ei enää toimi?
http://ely.bluehamsters.net/yleistietoa ... -perusteet
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."