• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Viiala 23.4.2016 (PiNa, uml)

Aloittaja gimlixx, 01.03.16 - klo:17:38

« edellinen - seuraava »

viiru

Mun puolestani sopii kaksi harjoitusarvostelijaa yhtäaikaisesti, mutta ei mielellään enempää, kun sitten voi olla jo aika kiireistä selittää ja kokeiluttaa ja vastata mahdollisiin kysymyksiin tai terkennuksiin. Tämä tietty riippuen eläinmääristä! Jos arvosteltavien määrä yhteensä jää alle 50, niin uskaltaisin ehkä luvata kolmannellekin harjoitusarvostelijalle tilaa pöydän ääreen... (etenkin, jos yksi harjoitusarvostelija voi olla samalla sihteerinä - silloin pöytään konkreettisesti mahtuisi...)

Ja tosiaan, kaikista harjoitus- ja koearvostelijoista pitäisi sopia myös tuomarikouluttajan kanssa etukäteen, jotta kouluttaja on kartalla tulevista raporteista sekä harjoittelijamäärästä näyttelyssä. Tässä tapauksessa, kun kyseessä on PiNan järjestämä näyttely, on myös olennaista olla yhteidessä näyttelynjärjestäjätahoon, joka vastaa tiloista (koskee erityisesti koearvostelijoita).
Cheersbigears-talvikkokasvatus

gimlixx

Jos nyt tosiaan kaikki selvittäisivät vielä ensin kouluttajan kanssa nämä hommat, kun tähän ketjuun on ilmoittanut harjoitusarvostelijoiksi jo Ely (tv&rb), Jonna (tv&rb), Karoliina (tv&kkh) ja nyt vielä Susanna (tv&kkh).... En tiedä enää mitä pitäisi päivittää ja mihinkin. :c8:

Lisäksi tosiaan näyttelytila on rajallinen, koearvosteluiden olen luvannut onnistuvan niille, joilla on jo muutenkin oma pöytä (esim. Veera ja Martina). Tosiaan en yhtään muista mikä tuossa paikassa on tuolien (ja pöytien) tilanne, mutta jos harjoitusarvostelijoita alkaa olemaan enemmän kun tuomareita, niin pitää varmaan sanoa, että omat tuolit mukaan.

Lainaus käyttäjältä: Rion - 13.04.16 - klo:02:17
Lainaus käyttäjältä: Susanna - 12.04.16 - klo:22:17
Mut voi lisätä harjoitusarvostelijaksi Martinalle jos tässä pitää siihen ilmoittautua  :mhappy:

Kannattaa sopia ensin tuomarikoulutuksesta vastaavan henkilön kanssa vaikka meilitse, tässä tapauksessa siis Martinan. Jos harkkari onnistuu, niin sitten tänne ilmoamaan asiasta.  :icon_smile:


Niin paitsi se taitaa olla Marjut, joka vastaa uml-tuomarien koulutuksesta...

Vevve

HUOM! Ulkomuototuomarikouluttaja on nyt laittanut kaikille mailia näistä suorituksista. Muistakaa että ne on kysyttävä kouluttajalta aina ensimmäiseksi!

jonna

Jep. Mie ainakin kysyin ensin koulutusvastaavalta, ennenkuin "lisäsin" itseni listaan. Näinhän se on aina mennyt että kouluttajan kanssa sovitaan ensin, ennenkuin aletaan forkalla varaamaan paikkoja :)

S.D.G.

#34
Tietenkin. Sama täällä, sekä Martinan että Marjutin kanssa, ja heti niin nopeasti kuin vain tuomari oli tiedossa, koska otaksuin, että harkkareita voi olla paljon. Ihan vain omalta osaltani tarkennuksena. ;)
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Ely

Oon 26.3. ensimmäisen kerran sopinu harkkaroinnista tässä näyttelyssä Marjutin kanssa ja ilmoitin siitä tässä ketjussakin mutta ei näköjään vieläkään päässy listalle asti?
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

gimlixx

Lainaus käyttäjältä: Ely - 14.04.16 - klo:15:11
Oon 26.3. ensimmäisen kerran sopinu harkkaroinnista tässä näyttelyssä Marjutin kanssa ja ilmoitin siitä tässä ketjussakin mutta ei näköjään vieläkään päässy listalle asti?

Lainaus käyttäjältä: gimlixx - 13.04.16 - klo:17:22
tähän ketjuun on ilmoittanut harjoitusarvostelijoiksi jo Ely (tv&rb), Jonna (tv&rb), Karoliina (tv&kkh) ja nyt vielä Susanna (tv&kkh).... En tiedä enää mitä pitäisi päivittää ja mihinkin. :c8:

Se luetunymmärtäminen, Ely, se luetunymmärtäminen...  :enkeli:
En vissiin kuitenkaan voi tuonne päivittää kaikkia neljää, enhän? En tosiaan voi tietää kuka on oikeasti sopinut kouluttajan kanssa ja kuka vaan ilmoittanut täällä. Että edelleen jotakin vahvistuksia odotellessa.

Martinalla oli tuolla aiemmin myös aika hyvä pointti siitä järjestäjätaholta varmistamisesta, että sopiihan, mahtuuhan, mutta eipä ole hirveästi niitäkään tullut.  :tongu:

gimlixx

No kysyinpä nyt sitten itse Marjutilta, vaikka tämäKÄÄN ei olisi minun hommani, mutta mikäpä ei olisi tässä näyttelyssä kaatunut juuri minun niskaani.  :enkeli:
Koitin meidän puhiksellekin soitella, että mikä siellä on tuolien tilanne, vai pitääkö kaikkien harkkareiden tuoda omat tuolinsa...  :icon_e_wink:

Karoliina tv+kkh
Susanna kkh
Ely tv+rb
Jonna rb

Ely

Mä en lukenut mitä kirjoitettiin eli ei tässä luetunymmärtämisestä ole kyse, luin tosin jälkeenpäin mitä kirjoitettiin eikä se mua oikeastaan koskenut.  :icon_cheesygrin: Totesin vaan että ilmoittauduin uml-harkkaroijien listalle näemmä ensimmäisenä ja totesin myös että olin harkkaroinnista ajat sitten sopinut tuomarikouluttajan kanssa, siksi ihmettelin kun melkein viikko sitten ilmoittauduin eikä mitään ole tapahtunut, kysäisin oikeastaan Veeralta tuosta ensimmäisenä että muokkaako listaa kun hän tekee yleensä muutokset heti mutta ilmoitin sitten tässä ketjussa. Avasiko yhtään?
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

gimlixx

^ Siinä viikko sitten kirjoitetussa viestissä ei ole mitään sopimisesta ja samaan syssyyn ilmoittautui aika monta muutakin ja koska mun kristallipallo on huollossa, niin sori vaan. :nuija: Siellä ne nyt anyway on.  :tongu:

S.D.G.

Kylläpä tästä soppa osasi syntyä. :D Miksikäs niitä täällä forkalla edes kuulutellaan, just ku Pauliinan ei näillä meidän jutuilla tarttis mieltään vaivata, tärkeintä, että tuomarikouluttaja ja tuomari ovat kartalla.

Lainaus käyttäjältä: gimlixx - 14.04.16 - klo:19:51
Koitin meidän puhiksellekin soitella, että mikä siellä on tuolien tilanne, vai pitääkö kaikkien harkkareiden tuoda omat tuolinsa...  :icon_e_wink:

Unohdin tohon kommentoida! Mulla on omasta takaa näyttelytuoli, tuon sen joka tapauksessa mukanani.
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

gimlixx

Kyllä siellä pitäisi tuoleja riittää kuulemma, itsellä ei vaan mitään mielikuvaa millainen varustetaso tuolla on, kerran ollut siellä yli vuosi sitten. On nimittäin ollut sellaisiakin paikkoja, joissa on juuri ja juuri tuolit tuomareille...  :tongu:

gimlixx

Hallitus on päättänyt, että Kevätnäyttelyyn otetaan jälki-ilmoittautumisia vastaan poikkeuksellisesti myös ulkomuotoluokkiin hintaan 10€/eläin. Jälki-ilmoittautumisia otetaan vastaan kaikkiin muihin luokkiin paitsi talvikoihin ja kiinankääpiöhamstereihin!
Jälki-ilmoittautumiset on tehtävä klo 9.45 mennessä aamulla infopisteeseen, maksu käteisellä, ei paljous- eikä jäsenalennuksia.
Ulkomuotoluokan jälki-ilmoittaumiseen vaaditaan kaikki samat tiedot eläimistä kuin ennakkoilmoittautumisiinkin, joten varauduthan tähän, jos haluat tuoda hamsterisi jälki-ilmona ulkomuotoluokkaan.