• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Viiala 23.4.2016 (PiNa, uml)

Aloittaja gimlixx, 01.03.16 - klo:17:38

« edellinen - seuraava »

Ely

Voisin tehä harkkarit roboille ja talvikoille (uml).
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Emma selin

Miten noi harjoitus arvostelut menee? Siis sellaisenko voi tehdä koulutuksen jälkeen?

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Emma selin - 09.04.16 - klo:23:50
Miten noi harjoitus arvostelut menee? Siis sellaisenko voi tehdä koulutuksen jälkeen?

Ne kuuluvat osana tuomarinkoulutukseen, henkilöille jotka on hyväksytty tuomarinkoulutukseen.

Mä tekisin koearvostelun campbelleille!

gimlixx

Lainaus käyttäjältä: Rion - 09.04.16 - klo:22:38
Voin tehdä harjoitusarvostelun lemmikkikääpiöille.

Mä arvostelen poikkeusluvalla, joten mitenhän tää menee? Mahdatko voida? Veera? Anyone?

Myöskään ylimääräisiä pöytiä/tilaa en lupaa koearvostelijoille, mutta ne, joilla on jo omat pöydät valmiiksi pystyvät tietenkin niitä tekemään.

Päivitän assarilistaa kun pääsen kotiin...


Ana

Aikaisemmin ainakaan ei ole voinnut tehdä koearvostelua harjoittelijalle.

Vevve

Lainaus käyttäjältä: gimlixx - 10.04.16 - klo:09:04
Lainaus käyttäjältä: Rion - 09.04.16 - klo:22:38
Voin tehdä harjoitusarvostelun lemmikkikääpiöille.

Mä arvostelen poikkeusluvalla, joten mitenhän tää menee? Mahdatko voida? Veera? Anyone?

Tuomarikouluttajalta täytyy kysyä.

S.D.G.

#21
Lainaus käyttäjältä: Ely - 09.04.16 - klo:23:44
Voisin tehä harkkarit roboille ja talvikoille (uml).

Mä oon ainakin jo sopinut suoraan Martinan kanssa harkkaavani talvikot ja kiinarit.  :icon_smile:
Edit. Sovin jo viime pe (8.4.).
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

gimlixx

#22
Viikon vinkki muuten noihin ilmoihin; kopioikaa SHY:n näyttelyvahvistuksista suoraan ja vaihtakaa vaan ikä täsmäämään näyttelypäivän ikää.  :icon_mrgreen:

Esim.

Ulkomuotoluokka
Campbelli
Synt. 15.06.2015, uros
Wannabe Celeborn, HKC-081-15, 09.24, opal, Samurai - EJV15 Lavender's Edgy Eft, k. & om. Pauliina Lampila

Pääsee suht helpolla ja tulee juuri siinä muodossa, kun PiNan kutsussa on pyydetty.  :peukku:

Rion

Lainaus käyttäjältä: gimlixx - 10.04.16 - klo:09:04
Lainaus käyttäjältä: Rion - 09.04.16 - klo:22:38
Voin tehdä harjoitusarvostelun lemmikkikääpiöille.

Mä arvostelen poikkeusluvalla, joten mitenhän tää menee? Mahdatko voida? Veera? Anyone?


Aivan. Pistän meiliä asiasta, mikäli kys. henkilö ei tähän ketjuun eksy piakkoin.  :icon_smile:
Pienien tassujen jälkiä siellä sun täällä - matoilla, seinillä, sydämen päällä.

gimlixx

#24
^ Minä kysäisin Martinalta, ei voi tehdä poikkeusluvalla arvostelevalle harkkaria. :)
(Muutenkin nämä pitäisi käsittääkseni sopia aina ensin kouluttajan kanssa ennen kuin täällä varaa harkkareita/koearvosteluita itselleen. Itse olen ainakin niin aina toiminut.)

Vevve

Lainaus käyttäjältä: gimlixx - 11.04.16 - klo:10:44

(Muutenkin nämä pitäisi käsittääkseni sopia aina ensin kouluttajan kanssa ennen kuin täällä varaa harkkareita/koearvosteluita itselleen. Itse olen ainakin niin aina toiminut.)

Näin on, kouluttajalta kysytään ensin saadaanko tehdä suoritus!

jonna

Eli ruuhkaa pukkaa harkkareiden suhteen  :icon_e_biggrin: mä nimittäin kanssa kysyin luvan tehdä harkkarit tv&rb. No ehkä tää jotenkin sumplitaan.

Rion

Enpä hoksannut moista ollenkaan, hyvä tietää. Suht loogista näin jälkeenpäin ajateltuna, mutta kun ei aivot toimi, niin ei toimi...

No, täytyy suunnitella ja kahtella sitten myöhemmäksi. Ihan btw toivottavasti olisi robojen määrä hiukka suurempi, kuin mitä Lpr. Ihan hirvittää, miten pieni määrä oli ilmottu viimotteeksi.
Pienien tassujen jälkiä siellä sun täällä - matoilla, seinillä, sydämen päällä.

Susanna

Mut voi lisätä harjoitusarvostelijaksi Martinalle jos tässä pitää siihen ilmoittautua  :mhappy:
Say -talvikot / http://say.hamsterit.net/

Rion

Lainaus käyttäjältä: Susanna - 12.04.16 - klo:22:17
Mut voi lisätä harjoitusarvostelijaksi Martinalle jos tässä pitää siihen ilmoittautua  :mhappy:

Kannattaa sopia ensin tuomarikoulutuksesta vastaavan henkilön kanssa vaikka meilitse, tässä tapauksessa siis Martinan. Jos harkkari onnistuu, niin sitten tänne ilmoamaan asiasta.  :icon_smile:

Edit. Tai siis mikäli et ole jo näin menetellyt, kuten varmaan olitkin.  :hauskaa:
Pienien tassujen jälkiä siellä sun täällä - matoilla, seinillä, sydämen päällä.