20.1 Hamsterinäyttely Vantaa

Aloittaja Elliska, 01.12.07 - klo:19:42

soundlovers

^^ Minski, mä voin assaroida sun kanssa jos haluat ja tarvitset apua ;)

Vilma

Nyt ollaan sittenkin tulossa Vantaalle! Kiva päästä taas pikkunäyttelyyn, kun messuilla on aina niin kiirus. Noh, toivottavasti hamsu olisi edes jossain edustuskunnossa :D
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Satu-

Onko muuten vielä assaripaikkoja vapaana? Täältä voisi löytyä yksi vappaaehtoinen siihen hommaan.

Nilla

Sain tänään vahvistuksen näyttelystä. Toivottavasti molempien hamsujen ilmot tuli perille (sähköpostilla)  :)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Ninde

^^Assaripaikat on periaatteessa täynnä, mutta hyvinkin voi olla kaksi assaria ainakin ulkomuotoluokissa kun niitä on niin paljon. Syrkeille taisikin olla jo kaksi vapaaehtoista, mutta ulkkiskääpiöiden kanssa varmaan tarvitaan apua.

Dakku

Onko tuo lastenlemmikkiluokka, ihan oma _luokka_ ja omat tuomariy yms. palkinnot? Tuli oikosulku.

Jaa, mähän olinkin syrkkien lemmikkiluokassa assarina. Jipijee. Tuli kyllä tosi paljon, siitä tulee kivaa.. :grin
Pienimuotoista hamsterikasvatusta

Mustikkamaan

On ihan siis oma luokka, omat palkinnot ja oma tuomari (eli tällä kertaa minä  :lov  :D).
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Minski

Lainaus käyttäjältä: "soundlovers"Minski, mä voin assaroida sun kanssa jos haluat ja tarvitset apua ;)
Kiitos. Ehkäpä apu on välillä tarpeen :)

Lainaus käyttäjältä: "Dakku"Minski, turha toivoa että muut laittaisi assarin puolesta numero järjestykseen. Itse en ole tälläistä vielä nähnyt  ;)
No on ne mun mielestä kyllä aika hyvin laitettu numerojärkkään noin yleensä ottaen ja yleensä ne oikeet boksit on löytyneet aika helposti ja mukavasti :) Mä oon kyllä pyrkinyt aina ite pistään omat boksini oikeeseen paikkaan. En mä sitä oo kenenkään puolesta tehnyt vaan siksi, että mielestäni niin kuuluu tehdä ja koska se jouduttaa näyttelyn kulkua eli hyödyttää ihan kaikkia ihmisiä siellä. Aatteleekohan ihmiset muuten yleisesti noin, että se on assarin tehtävä pistää ne boksit numerojärkkään ? Sitten en ihmettele, että ne on joskus vähän miten sattuu :) Mä oon kyl aatellu aina, että se on jokaisen näytteilleasettajan oma tehtävä.
Hamsteriton tätä nykyä

Heli

Mä kannatan edelleen sitä että jotkut lipareet pöytään että tästä lähtee se ja se numero niin helpompi pistää niitä bokseja tullessaan edes vähän oikealle suunnalle.
Mulla ei ainakaan ikinä ole ollut aikaa jäädä koko pöytää järjestelemään, vaan sen takia ettei siinä ole mitään järkevää järjestystä ollut kun olen omani joukkoon kantanut. Toki omani olen aina numerojärkkään laittanut ja jos siellä sattuu yksi saman suuntainen numero jo olemaan ni sinne suuntaan asettanut.  :D

Tai sit joku seisoskelija jolla on ylimääräistä aikaa, voipi niitä bokseja ehtiessään järjestellä. Kukaan siitä tuskin pahastuu.  ;)
Destiny's hamsterit 2001-2009

Mustikkamaan

Joo, jotku ihanuudet vois järkkäillä niitä kyllä :) Ei ne tuu muuten ikinä olemaan numerojärkässä. Mä voin vaikka ulkkiksia järkkäillä siinä aamusella.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Jane_O

Mä voin kanssa auttaa boksien järkkäämisessä. Vantaalla olivat ainakin niin sekaisin viimeks että! :D
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Noppis

Mä en sittenkään pääse, onneksi en ilmonnut hamsuja. Olisi ollut kiva päästä moikkaamaan hamsuihmisiä, mut ens kerralla sitten. (:
[size=85]Apri ja Ronja ja Marme ja Rampe ja Kyösti ja Simona ja Mysli.[/size]

Niina-03

Huomiseksi luvataan sikahuonoa keliä... Tampereelta tulee yhteiskuljetus joka toivottavasti on näyttelypaikalla klo 9. Toivottavasti kaikki varautuvat kelivaraan, jos ilma on ihan kauhea... mielummin silti myöhässä kuin ojassa.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Juulia

..miekii voin auttaa järjestelemään boxeja, jos miusta on vaa jottaa hyötyy:) osaan laskee numeroita:D

Muuten pureskelen hermostuksissani kynteni, joten olisi vain parempi jos saisin tehdä jotain järkevää (oman boxin tietty laitan oikealle paikalleen)=)