Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Kiiskinen

Tuntureita & harakoita
Hamstereita, valokuvausta, random sitäsuntätä, vaikea ihan vielä sanoa. :)
Eilen meille kotiutui ensimmäinen hamsterini, pks luonnonvalkoinen syrkkitytsy Yam Yam's Princess Peach, eli Pihla. n__n Se on niin ihana että kuolen. Kovin hanakasti se lähti uutta kotia tutkimaan, mutta sai siitä muutaman kuvan napattua. Tässä pari.

//yp. Muokattu kuvat näkyviin.
Juu syrkkipoikuuesta odottelen tarkempia tietoja, kunhan ehtivät parin viikon ikään, joten sellainen olisi tarkoitus tulla. :) Kansi on tosi tukeva, ja lisäksi pöydän alta roikkuu molemmin puolin tuollaiset punaiset paksut kuminauhajudut (mitälie mustekaloja oikealta nimeltään), joilla kannen saa köytettyä niin tukevasti paikoilleen, ettei meinaa edes omilla voimilla saada hievautettua sitä. Kissoja varten kyllä viritelty hätävaraksi, mutta toivottavasti pitää sitten hamsterinkin sisäpuolella. :D
Tältä näyttää tällä hetkellä meidän yhden hamsviinerin valtakunta. :) Hamsteria ei kylläkään ihan vielä ole, mutta kaikki aikanaan! Toivottavasti viihtyy.

Joitakin pikkumuutoksia pitää vielä tehdä, ja toki saa sanoa jos omaan silmään näyttää siltä että joku on ihan vinkkelissä. Aikaisemmin mulla ei ole hamsteria tai sen enempää muutakaan jyrsijää ollut, joten saatan olla vähän sokea vielä tuolle sisustamiselle.

Alla kokonaiskuva, lisää löytyy ja tulee varmaan jatkossakin löytymään täältä.

Onkohan jossain nähtävissä tän Humppilan näyttelyn aikatauluja? Lähinnä nyt siis kiinnostaa että milloin alkaa ja milloin about päättyy, että osaan vähän arvioida, ehtisinkö vielä töiden jälkeen piipahtamaan. Koitin itse jo etsiä mutta joko olen sokea tai sitten niitä ei vielä ole julkaistu?

Koskaan en ole hamsterinäyttelyssä käynyt, joten nyt voisin vähän käydä katselemassa, kun on ensimmäinen omakin hamsu hankinnassa ja sattuu olemaan ihan tässä lähellä. :D

Ilmeisesti hamsunäyttelyissä on ihan ok kenen vain valokuvata? Voinko vain mennä tuomaripöydän viereen kytikselle ja kuvailla hamsuja arvosteluhetkellä, vai häiritseeköhän kovinkin tuomareita? Olen kuvaillut vuosikaudet lähinnä vain hevostapahtumia, niin on etiketti vähän hukassa tämmöisten tapahtumien suhteen. :)