Syyrialaisen pullon jyrsintä!?!?

Aloittaja Mandariinipuu, 29.12.10 - klo:11:15

Mandariinipuu

Olen huomannu tässä lähikuukausina että hamsterini pureksii juomapulloaan!?! Ei juo vaan pureksii ja jyystä pulloa, mutta välillä se kyllä juo. Kun olen yrittänyt juoksuttaa hamsteria sille sopivassa aitauksessa, se ottaa vauhtia ja hyppää aitauksen kalteriseinään ja lähtee kiipeämään sitä ylös, jolloin juoksutuksesta ei tule mitään. Ikää hamsulla on 6kk ja 1viikko. Kaipaisin nopeasti apua.

-Mandu!
Mandu s. 22.6.10 ?
[size=85]©Kuvien kopionti ehdottomasti kielletty[/size]

Karoliina

Joo välillä hamsterit saataa muuten vain pureskella juomapulloa "ajanvietteeksi". Meidän marsut ainakin tekee sitä välillä. Eikä siinä mitään haittaavaa mun mielestä ainakaan ole.
Voit yrittää vaikka lisätä virikkeitä esim. vessapaperia, ruokapiiloja, pahvilaatikoita (mulla niitä järsitään kovaan tahtiin), että pullon pureminen unohtuisi.

Varmaan juosutusaitauksesi on hamsterin mielestä liian tylsä, joten sen haluaa päästä katsomaan mitä sen ulkopuolella on.
Happy is the one, who thinks he is happy.

Lulukki ;)

Meillä jos Lululta ottaa juoksupyörän pois nii se rupee tuhoamaan sitä juomapulloa  :haha Mite sen vois sille opettaa et se ei sitä tuhois?  :shock:
Lulu Maailman Suloisin ihme ]

Minski

^ Joskus auttaa niinkin hassun yksinkertainen juttu kuin, että siirtää pullon toiseen paikkaan :) Hamsut on aika yksinkertaisia eläimiä; keksivät tapoja, jotka jäävät helposti päälle ja sitten taas joskus unohtavat ne, jos niissä tapahtuu pienikin muutos :)
Hamsteriton tätä nykyä