Kun hamsteri kuolee,kuinka nopeasti otatte uuden?

Aloittaja Theo, 08.02.08 - klo:13:15

tintsku

Itse en ole ottanut vieläkään uutta syrkkiä, vaikka edellinen kuoli marraskuus lopussa, mutta maaliskuun aikoihin on tulossa uusi syrkki.

Lennu

Itse en ole ottanut toista hamsteria heti kuolematapauksen jälkeen. Jos hamsteri on kuollut niin olen normaalisti keskittynyt muihin jyrsijöihin mitä minulla on lemmikkinä ja sitten, kun siltä tuntuu sekä elämäntilanne on sen sallinut niin olen saattanut ottaa uuden hamsterin/muun lemmikin.
Itse alan jo hieman valmistautumaan siihen ajatukseen, että ensimmäinen hamsterini saattaa kuolla tässä lähiaikoina, sillä neiti täyttää maaliskuussa 3-vuotta, mutta nyt jo tiedän, että en sen tilalle ota uutta hamsteria täyttämään ns. sen paikkaa elämässäni.

Yadell

Meille on viikon päästä tulossa toinen hamsteri. Ja nita ei elä enää varmaan edes 1 kuukautta, mutta ei  se ole tulossa korvaamaan nitaa, vaikka nita kuolisi, vaikka päivää ennen kuin se tulee meille. ;(
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Uusisyrkkis

Kun niiskuneiti kuoli, otin kahden päivän päästä uuden hamsun, tuntui jotenkin vain niin tyhjältä ilman hamsua. En ollut varma otanko uuden, kun menin eläinkauppaan, mutta kun siellä sattui olemaan oikein mukavia pikkuhamsuja, oli pakko ottaa...

Sattuma

Miten itsellä on näitä karvapäitä ollut, niin olen huomannut, että uutta pikkuista olen kyennyt ajattelemaan vajaa 3kk:n jälkeen edellisen lähdöstä.
En tiedä mikä siinä on, mutta vasta kunnon ajan kuluttua saan taas ajateltua kunnolla asioita. tai jtn :roll:
Meillä seikkailee]
Loru-Iida, eli Loru(lk, soopeli vn)
Iiro-Poika, eli Iiro(vkh tv, safiiri)
Jappi, Zunami ja Kyösti(akaattikotilot)

Maikki^

Miulla kui on tähä mennessä ollu vaa 1 hamsteri kerrallaa. Oon kyl ottanu n. viikon päästä uuvven. En kyllä oo unohtanu edellistä vaikka uus tulloo, se vaa auttaa surruu ku ei nää sitä tyhjee häkkii.... :roll:

Ninni <3                                Harri <3

Yadell

Mä otin viikon päästä, koska nita huononi yhtäkkiä ja me oltiin jo ennen sitä varattu poikanen.

Eli se olisi tullut meille muutenkin.
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Evi.Love

Tää kyllä kuullostaa tosi raaäalta, mutta mä ainaki tähän asti oon hankkinu aina päivän päästä uuden. Tulee hirvee ikävä toista ja pahaa tekee jos häkki on tyhjä.

En kutienkaa unohda toista hamsteria, otan vain uuden ja keskityn sitten  siihen. Tokihan aina on pakko edesmenneelle kullalle hauta kaivaa. <3
vkh campbelli, argente "Daniel" - 2.7.2008 - 8.7.2009?
syyrialainen, normaali "Yoko" - 19.05.2009?

Looq

Otin uuden vasta puolen vuoden päästä, koska mietin minkä eläimen
ottaisi, mutta kyllä nyt tiedät että nämä hamut on mun juttu. :)

mistreated

Mun hamsteri kuoli 30.5.09 ja mulla oli samaan aikaan sen kanssa 4 muuta hamsteria. Peppi siis kuoli tuollin 30.5 , nyt etsin toista talvikkoa :)
Syyrikset: Minni†,Ilo†,Romeo, Mikkey, Lily, Juno, Hertta, Nalle Esko
Talvikot]peppi[/b]†, jimi†, Elvi
Robot]henni[/b]† ja helinä

Sirpa

Kun Karamelli lopetettiin, löysin itseni jo samana iltana SHY:n myyntipalstalta...  :roll: Meille kuitenkin oli itsestään selvää, että Karamellille hankitaan seuraaja, joten mitä sitä suotta viivyttelemäänkään. Sopivaa ei kuitenkaan löytynyt ihan heti ja taisi siihen mennä kolmisen viikkoa, ennen kuin Katariina meille kotiutui. Tärkeintä kun ei ollut se, että saisimme hamsterin mahdollisimman äkkiä vaan se, että saisimme sellaisen minkä halusimme.

Lisette

Nalle kuoli syyskuun puolessavälissä ja vielä puolentoista kuukauden päästäkin rupesin itkemään kun olin eläinkaupassa. Eikä mulla ole vielä toista hamsua.
[size=85]ex-feliX.[/size]

Miipemi

Lainaus käyttäjältä: "Juulia"Kyllä minulla on ainakin suru-aika, jos oma rakas hamsterini olisi kuollut. Ei minun ainakaan tee mieli saman tien rynnätä kauppaan ostamaan uutta hamsua...Haluan myös kunnioittaa edesmenneen hamsuni muistoa enkä hanki heti "korviketta" tilalle. Näin haluan osoittaa, että hamsu oli minulle rakas.

Minä olen tässä samaa mieltä :)
Uros syrkki Peter Pan "Mickey" lk musta vn 16.4.10 <3

Hamsu_86

No meillä on se kuukausi suruaika, sitten löydettiin yksi kasvattaja joka etsii lemmikilleensä kodin ja me tarvitsemme toisen hamsun, yksi terraario tyhjillään ja siihen kaivattaisi jo elämää. :)

Niiskuneiti

Niin, kun multa kuoli viime vuonna Bella otin kahden viikon jälkeen uuden, tosin bella oli meillä vaan 2 kuukautta.. -.-'
? Vkh talvikko Friia RIP 18.6.2013 ?
? Gerbu Huli RIP  ?
?  Gerbu Vili  RIP 22.4.2013 ?
? Vkh talvikko Vilperi RIP 16.3.2013  ?