Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - mustikanpentu

Elikkäs tilanne on sellainen, että minä hankin viikko sitten eläinkaupasta syyrianhamsteritytön. Hamsteri oli ostaessani hieman pullukka ja kertoivat siellä, että ovat vähän hemmotelleet sitä ja siksi saattaa olla vähän pulska. Noh nyt viikon elettyäni hamsterini kanssa olen huomannut sen käytöksessä jotain piirteitä jotka saavat epäilemään, että se olisi tiineenä.
En ole havainnut sillä kiimakäyttäytymistä kuluneen viikon aikana ja nyt kolme viimeistä päivää olen tarkkaillut sitä ihan kunnolla eikä ole ollut kiimaa. Olen vielä huomenna tarkkailemassa ja jos ei kiimaa ei näytä tulevan niin voiko pitää jo varmana, että perheenlisäystä olisi tulossa? Hamsuni on myös parina viimepäivänä juonut tavallista enemmän vettä ja ollut todella ahkera pesänrakentaja.
Olen kyllä perehtynyt hamstereiden raskauteen ja siihen miten tulee toimia joten jos toi nyt päättäis poikaset pyöräyttää niin selviäisin kyllä asian kanssa. Minulla ei kuitenkaan ole kokemusta kuin yhdestä aiemmasta hamsterista ja olen aika huono tunnistamamaan eri värejä toisistaan. Hamsterini ei edes ole rekisterissä. Sen rekisteröiminen tosin on mahdollista, mutta kun isästä ei ole haisuakaan. En oikeastaan tiedä missä saisin myytyä poikaset enkä itsekkään kykenisi pitämään kuin korkeintaan yhden, koska ikäähän minulla ei ole kuin 14 vuotta.
Toivoisin siis apua, mielipiteitä, näkökulmia ja neuvoja siitä mitä voisin tehdä mahdollisille poikasille, vähän infoa ja vinkkejä kaikesta syrkkivauvoihin liittyvästä ja ylipäätään arvioita siitä kuinka todennäköisesti hamsuni on raskaana.
Edit: Hamsullani ei seuraavanakaan iltana vaikuttanut olevan kiimaa. Maha näyttää myös ehkä hieman kasvaneen kuluneen viikon aikana(?)
Pentu kiittää jo etukäteen :sydan: