• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Liian vanha hamsterin omistajaksi?!

Aloittaja Hanna_Pauliina, 12.07.08 - klo:22:33

« edellinen - seuraava »

Unipallo

#135
Kiva ketju.  xD Meillepäin ei edes piipaa-autot kurvaile, ovat lyöneet vissiin jo leiman Toivoton Tapaus. Joo. No ikää on kaunisteltuna 30+.  :angel

Miamaa

#136
Tänne minäkin kuulun  :D
Olen 30v, ja ostin ensimmäisen hamsterini muutama kuukausi sitten. Toinen on tulossa pian, ja toivottavasti myöhemmin vielä lisää  :lov . On minulla muita lemmikkejä aiemmin ollut, mutta kyllä syrkit on nyt valloittaneet täysin.

Yleisin kommentti ihmisiltä on: "voi kun kivaa, kun lapsilla on lemmikkejä". No joo, meillä ne on äidin lemmikkejä  :angel , vaikka toki lapsetkin saavat osallistua hoitoon. Onhan se toisaalta kätevää, kun voin käyttää lapsia "tekosyynä", niin kuin joku aiemmin jo mainitsikin.
Hamstereihin hurahtanut kahden tyttösen äiti.

noitakeiju

#137
Vanhusten kerho! xD  Mulla on ikää 39 v. ja hamstereita löytyy 18 (robojen perheenlisäystä odotellessa). Kahdeksan vuotta sitten tuli ensimmäiset hamsterit,kolme roboa ja siitä se lähti.Ikä on vain numeroita! :p

Marin

#138
Tää on hyvä, ikää melkein 46v. Tutut katsovat jo vähän kieroon: hamstereita vaan yksi  :sydan mutta lisäksi kaksi gerbiiliä  :grin

Anzukka

#139
No en ymmärrä sitä että "hamsteri on lapsen lemmikki" meinaan itsekään en ole kuin 15 ja jotkut sanoo että: " Eksä oo jo vähä liian vanha?!"  :roll: Pitäis tuua ne tälle sivulle :D
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Yadell

#140
Muakin pidetään "lapsellisena" yms. kun mulla on hamstereita, vaikkei ikää löydykään kuin vain 15  :lol:
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Vevve

#141
Tämänkin 17-vuotiaan tyttelin sukulaiset on vähän niillä fiiliksillä aina että "Eksä jo lopettais, oothan sä jo kohta aikuinen"  :D

lentsu

#142
Hehe, mun hamsterinpidosta ei kukaan enää huomauttele, eikä kukaan enää odota että lopettaisin touhuilun niiden kanssa. Nää on niitä vanhenemisen ehdottomia etuja.  ;)  Nyt kun lisäsin viime syksynä eläinmäärää, se tuntui olevan viimeinen naula arkkuun kaikelle ympäristön toivolle mun suhteen. Kun olin 20 kaikki odotti vaan, että kohta ne lähtee, kun olin 30, kaikki odotti, että kohta ne kumminkin lähtee, kun olin 40 niillä oli pieni toivonvire jos ne sit kumminkin lähtis. Nyt oon 45 ja kaikki tietää että kun nyt lisäsin ni se on ihan turha enää mitään kenenkään kitistä ei ne täältä lähe kulumallakaan. Kun mulla on hamstereita niin mullahan on hamstereita. xD