• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Näyttely 23.9.

Aloittaja Mustikkamaan, 08.08.07 - klo:19:46

« edellinen - seuraava »

Maiju*

#30
Tulossa ollaan, tosin aika pienellä kokoonpanolla tällä kertaa.  :D
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Mustikkamaan

#31
Näin vähän "myöhäseen", niin tosiaan assarit, sihteerit, info- ja puffahenkilöt ovat vielä haussa!

Tarvitaan sihteerit sekä assistentit Carola Roivakselle (lemmikkiluokka), Marjut Kaakiselle (lemmikkiluokka), Niina Eskeliselle (ulkomuotoluokka), Saija Kukkohoville (ulkomuotoluokka), Satu Evilammelle (ulkomuotoluokka) sekä Sini Niemisalolle (ulkomuotoluokka). Jos eläimiä tulee paljon, niin tarvitsee ehkä vielä lisääkin.

Otan näistä ilmoittautumiset vastaan, laittakaa yksärillä tai sähköpostitse (mailto:heidi.lehikoinen@welho.com">heidi.lehikoinen@welho.com). Ja laittakaa oikeat nimenne, niin osaan laittaa sitten ylös, että saatte ne ilmaiset ilmoittautumiset käyttää seuraavissa näyttelyissä.

Olikohan se niin, että infoon/puffaan oli ilmoittautunut jo ehkä pari...?

Heti kun saan ilmoja, niin laitan tänne listaa täytetyistä ja täyttämättömistä pesteistä!

Ei kun ahkeroimaan!  :P
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Juulia

#32
Ollaan tulossa, mutta en ole varma ilmotanko kettää.. ei taia olla näyttelykunnossa hamsut täällä  XD !
No mutta tulen ainakin pyörähtämään ja katsomaan luokat sekä myyntipöydänkin  xD ! Okkei, Heidi laittokii tohon jo noi tuomarit, kiittosta!
Muuten ilmoaikaa päivä.. en aiakkaa ilmottaa ketää mukaan, lemmikkimessuille sitten jos on paremmassa kunnossa elukat siinä vaiheessa tai no toivotaa että Venla olisi.
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Jane_O

#33
Olin jo kovasti tulossa, mutta sitten tänään hokasin, että siskon pojan 5vee-syndet on samana päivänä  :roll:. Ja kakkuahan tietty tarttee mennä syömään ;). Eli lokakuussa sitten uusi yritys lemmikkimessuille.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

soundlovers

#34
Se olis sitten vika ilmopvä tänään tuohon tuplikseen... ja kaikki mun näyttelyhamsut on ihan kulahtaneen näköisiä :roll:

Mustikkamaan

#35
Hyi teitä! Tässä on ilmoittautuneiden toimihenkilöiden lista - katsokaahan kuinka monta paikkaa on avoinna ja piiskatkaa itseänne! :D Eli ilmoittautukaa reippaasti minulle, jotta saahaan näyttely sujuvasti käytyä läpitte!

Sihteerin tehtävänä on kirjoittaa arvostelukaavakkeeseen puhtaaksi tuomarin sanomat asiat.

Assistentin tehtävänä on tuoda numerojärjestyksessä pöydältä hamsterin kuljetuslaatikko tuomarille ja viedä arvostellut takaisin pöydälle (assistentti ei koske hamsteriin).

Palkkiona lounas näyttelypaikalla sekä päivän työstä ilmainen ilmoittautuminen näyttelyyn. Ilmo on käytettävissä vuoden verran.

Niina Eskelinen/ulkomuotokääpiöt
- sihteeri: Maiju
- assistentti: paikka avoin!

Carola Roivas/lemmikkihamsterit
- sihteeri: paikka avoin!
- assistentti: paikka avoin!

Marjut Kaakinen/lemmikkihamsterit
- sihteeri: nyyti
- assistentti: paikka avoin!

Satu Evilampi/ulkomuotosyyrialaiset
- sihteeri: MaikkiS
- assistentti: paikka avoin!

Sini Niemisalo/ulkomuotosyyrialaiset
- sihteeri: paikka avoin!
- assistentti: paikka avoin!

Saija Kukkohovi/ulkomuotokääpiöt
- sihteeri: Mustikkamaan
- assistentti: paikka avoin!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Mustikkamaan

#36
http://www.mustikkamaan.net/Nayttelymainos.pdf

Pääkaupunkiseutulaiset ahkeroimaan, tulostamaan ja jakamaan näyttelymainoksia! Eläinkaupat mm. ovat hyvä mainospaikka :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

soundlovers

#37
Harmi kun mun printteri ei toimi tällä hetkellä muuten oisin voinut muutamat mainokset käydä jakamassa  :roll:  Toki jos Heidi haluu lähettää mulle postitse muutamia niin sitten...
Mä voisin olla toimihenkilönä tuolla nlyssä,  mutten tiedä vielä haluaisinko sihteeröidä vai assaroida  xD

Ken_G

#38
Voin tulostaa väriprintterillä ja käydä tarjoamassa näyttelyilmoa lähialueen eläinkauppoihin ja laitan muutaman ison marketin ilmoitustauluille.

Kolmen korvaparin kanssa olemme näyttelyyn tulossa.

yovela

#39
Minä haluaisin tällä kertaa jonkun (tai vaikka parinkin) assariksi!  :angel

Meiltä lähtee muutama hamsutin mukaan näyttelyyn, odotan jo innolla kun näkee taas ihmisiä!  :D
Pienimuotoista hamsterikasvatusta Espoossa
Syyrialaispoikueita syntyy muutama vuodessa
Yleensä ajantasaisimmat poikastiedot kotisivuilla osoitteessa //http://webs.suviksi.com

Mustikkamaan

#40
Kuka haluais hakea avaimen Hiekkaharjun nuorisotilalta perjantaina tai lauantaina, ja tulla sitten näyttelypaikalle aamulla klo 8 avaamaan ovet?

Ensisijaisesti sen voi hakea joku tuttu henkilö, koska valtuutan SHY:n puolesta tekemään myöskin sopimuksen avaimesta - enkä voi ihan tuntematonta valtuuttaa, ettei kyseessä ole joku kriminaali =D Mutta tosiaan älä epäröi ottaa yhteyttä jos voit auttaa!

Ota yhteys Heidiin
p. 040 410 4655, sp. mailto:heidi.lehikoinen@welho.com">heidi.lehikoinen@welho.com tai yksärillä

Olisin suuresti kiitollinen avusta!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

wiidii

#41
Ja minä kaipaisin jotakuta ihanaa hakemaan minut sitten aamulla Tikkurilan juna-asemalta! Jonkin verran yli kahdeksan pitäisi olla junan perillä. Ihan kolme boksillista vain hamsuja löytyy, joten menevät vaikka sylissä jos ei muuten. :)
-Marjut

ediittiä, kyyti saatu, kiitos Maijulle  :sydan
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

taruloru

#42
Tulossa ollaan parin hamsun kanssa.

Mahtaisko rekisteröinnit onnistua tässä näytsissä?

Mustikkamaan

#43
Tuomareihin tuli pieni muutos, johtuen että kääpiöitä tuli runsaasti.

Ensimmäinen arvostelu
- cb, tv, rb: Niina Eskelinen
- kkh: Petri Pyysilta

Toinen arvostelu
- tv, kkh, rb: Saija Kukkohovi
- cb: Petri Pyysilta
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Maikkis

#44
Minä kaipaisin myös siskoni (+ 3 hamsun) kanssa  kyytiä Tikkurilan asemalta näyttelypaikalle, juna perillä klo 9.02 (tai vaihtoehtoisesti voimme myös tulla junalla, joka perillä 09.23).  Olisiko joku niin ihana ja viitsisi meidät ottaa kyytiin? Matka on lyhyt, mutta emme voi hamsterien kanssa sitä kävellä.

Edit. Kyyti löytynyt :)