• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Uudet tulokkaat

Aloittaja jennu, 26.02.09 - klo:19:00

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#300
Vähä myöhässä tää kuva mut tässä meidän Susa-Erma's Galilee joka kotiutui Tampereen näyttelystä.


Jr Nalle

Necklaces

#301
Hankittiin äsken kaksi hamsteria, syyrialaiset. Poika ja tyttö mutta laitettiin toki eri boxeihin. Nimet vielä hakusessa. Saa ehdotella, wink wink. Poika on jokin, 'valko nauhainen musta.' Tyttö ehkä creme (en ole varma kirjoituksesta.)  :)

Ihan haltioitunut noista :sydan Minkä nimisiä hamstereita teiltä löytyy? Mistä olette hankkineet? (-: Itse ostimme toisen Amazonicasta ja toisen faunattaresta. Hinnat oli 20 kybää kappale.
«3 :haha

Minski

#302
^ Onnea uusista hamsuista :) Yksi mun lemppareistani on musta valkonauhainen hamsu, se mustan ja valkoisen kontrasti on niin kaunis :sydan
Tuolla on joitakin nimiehdotuksia ja toki siellä saa kysellä lisääkin :)
Hamsteriton tätä nykyä

awwy

#303
Meidän Viljami.  :sydan Tuli tänään. Täydellisyys. :lov



[/color]

Anonymous

#304
^ Onnittelut mistäs tuo kaunokainen tuli?

awwy

#305
Malmin 4-Petsistä. (;
[/color]

Katar

#306
Rakastuin Viljamiin  :sydan
[size=150]Kata[/size]
Ihminen on aina niin onnekas tai onneton miten itseään ajattelee

Scarlett

#307
Viljami  :lov  Voi luoja, miten on söpö otus! Tuo eka kuva on erityisesti aivan mahtava, voi tuota ilmettä ja hörökorvia  :D

awwy

#308
Hihi :) Ihana se on kyllä, oon niin onnellinen tosta pikku pallerosta.  :sydan
[/color]

nemuli

#309
Voi hannes, tuo Viljami todellakin on ihanuus!  :lov

Aattelin laittaa tulevan hamsun nimeksi Viljami, mutta päätinkin, että otan tytön, joten siitähän tulloo Ronja  :)

ansku83

#310
Herra hamsteri Nirppu-Napero kotiutui pari viikkoa sitten. Hän on jo melko kesy. Rakastaa apilaa ja muuttaa aina yrityksistäni huolimatta pissinurkkaan.  :kieli

Anonymous

#311
Meille kotiutuu huomenna Delfoin neiti lks normaali vkkk. Oi että odota kovasti tuota neitoa. :lov

Anonymous

#312
Tänään kotiutunnu Delfoin Inessa Lks normaali vkkk

Sohvi

#313
Huomenna meille tulee taikahamsun Peppi ;)
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

nemuli

#314
Hih, varasin tänään eläinkaupasta syyriksen puhelimitse. Myyjä kertoi, että siinä on ruskeaa ja valkoista siinä hamsussa. Voi että kuolen rakkauteen, jos se on samanvärinen kuin Iisa  :lov

Tosin minulle kelpaa kaikki värit. Kuvia varmaan mun Ronja-rakkaudesta tulee, kännykällä tosin varmaan...  :)