Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Tahvotalvikko

Ensimmäinen ja tähän mennessä ainoa hamsterini, Tahvo. Tänään (20.1.2015) löytyi kuolleena pesästään, mutta varmaan ikiuneen nukahtanut jo eilen, tai toissapäivänä, ruokien koskemattomuudesta päätellen. Juuri käytiin hautaamassa, pieni eli kunnioitettavaan ikään, 2,5 vuotta. Tahvo ei ikinä purrut, oli tosi ihana pikku talvikko❤ . Ikävä on kova
Haittaako jos ei ole hamsun kynsisaksia?
Hei!

Ilmoitin hamsterini Vantaan näyttelyn lemmikkiluokkaan, vaikka olisin halunnut myös standardiluokkaan... Olen täyttänyt ja lähettänyt rekisteröintikaavakkeen, mutta siihen ei olla vielä vastattu, niin en voinut Tahvoa ilmoittaa myös standardiin :icon_sad: . Niin jos saisin tietää hamsuni rekisterinumeron, voisinko laittaa toisen ilmottautumiskaavakkeen missä laittaisin osallistuvani standardiluokkaan?

Toivottavasti ymmärsitte sekavan viestini :icon_cheesygrin:

Yst. terv. Tahvotalvikko
Onko talvikolle sopiva boksi pituus 27cm, korkeus18cm ja leveys 16cm?
Mä aikoisin talvikkoni kanssa tulla lemmikkiluokkaan ja sttandardiin. Onneks Vantaalle ei oo täältä Espoosta pitkä matka.  :peukku:
Asuminen ja tarvikkeet / Vs: talvikon duna
02.04.13 - klo:18:59
Kyllä tuo taitaa ihan hyvä olla :peukku:. Itselläni on talvikolleni duna kokoa 71.5x39x27 cm. Mutta pienemmälläkin pärjää, kun antaa hamsun juosta aika usein vapaana/rajatulla aluella huoneessa.
Oho, niinpä löytyvätkin. Mutta en vieläkään tajunnut mitä eroa lasten lemmikkiluokassa on :nuija: .
Kysyisin siis, mitä hamsterilta vaaditaan lemmikkiluokassa. Toisin sanoen, minkälainen hamsun kannattaisi olla lemmikkiluokkaan mennessä. Toinen kysymykseni olisi; Miten lemmikkiluokka ja lasten lemmikkiluokka eroavat toisitaan? Kiitos etukäteen vastaajille!