Yleinen näyttelypulina -2

Aloittaja Nilla, 02.04.10 - klo:22:39

Mileia

Kyllä, syrkkien kynsien pitää aina olla leikatut lemmikkiluokassa. Kannattaa leikata aina noin viikkoa ennen tai vähintään pari päivää ennen näyttelyä, ettei vain leikkaa suoneen juuri ennen näyttelyä, joka tietysti sekin alentaa pisteitä. Nyt kun heti aloitat ja pienillä kynsisaksilla vaikka muutaman kynnen päivässä leikkaat, niin hyvä on  :peukku:

Ely

Mulle taas lemmikkituomarit ovat sanoneet ettei mielellään kannata syrkkien kynsiä leikellä, ne ei kasva niin pitkiksi yleensä että niitä tarvitsisi leikellä. Kääppäreillä ne taas tulee leikata kun eivät tunnu pysyvän lyhyenä millään (poikkeuksena kiinarit).
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

sofiajja

Hmm selvä... No nyt en oikein tiedä kummin tekisin :D

Ana

Riippuu kovasti tuomarista. Kynnet ei kuitenkaan saa olla liian pitkät, mutta syrkeillä ei vaadita niin lyhyitä kuin kääppäreillä. Ite olen aina ottanut kärjestä pienen palan n. 3päivää ennen näyttelyä niin terävä kärki kerkeää kulua, ja siitä ei tule sanomista kun kynnet pistelee. Mää voisin kokeilla ottaa kuvia mun hamsujen kynsistä jos laitat mulle YV.tä täällä jos sulla on fb.

muoks; tai itseasiassa voit pistää sun hamsun kynsistä mulle sitte kuvaa niin voin sanoa miltä ne näyttää.

sofiajja

Lainaus käyttäjältä: Ana - 13.08.15 - klo:15:20

Joo siis on fb, voisin laittaa vaikka siellä kuvan. Laitanko nimen yv:llä?

Ana

Juu laita nimi Yv:llä :)

Pinja_

Kysymyksiää~ (toivottovasti täällä sai edes kysyä..)

-Jos hamsterin ilmoittaa lemmikki- ja ulkomuotoluokkaan , täytyykö sen jälkeen kun sen on vienyt ulkomuotoluokan pöydälle(?) kuljettaa sitä sen jälkee lemmikkiluokan pöydälle?

- Mistä hamsteri näyttelyn jälkeen "noudetaan" ?

- jos sattuu voittamaankin jotain niin mistä palkinnot haetaan? (Taikka ruusukkeet, mitä nyt ovatkaan :D )

Jos joku ei jotain selitystä ymmärtänyt voin yrittää selittää paremmin. Ekaan näyttelyyn olisi tässä n. 2kk päästä menossa, jännittää jo nytten heh.. :D

Vevve

^

- Näyttelyn alussa hamsteri laitetaan ulkomuotoluokan pöydälle jos se on ilmoitettu molempiin luokkiin. Tuomarin assistentti hakee sen pöydältä ja vie arvostelun jälkeen takaisin, omistajan ei tarvitse siirrellä boxia mihinkään.

- Hamsteri tulee arvosteluiden jälkeen ihan siihen samalle pöydälle mihin se alun perin laitettiinkin  :icon_smile: Sitä ei saa ottaa pois pöydältä ennen kuin se on arvosteltu kaikissa luokissa mihin se on ilmoitettu.

- Palkinnot jaetaan näyttelytilassa arvosteluiden jälkeen. Tuomari seisoo palkintopöydän ääressä ja kuuluttaa voittajat, ja voittajat hakevat ruusukkeet tuomarilta sitä mukaa kun nimiä kerrotaan  :icon_smile:

Pinja_

Oho kirjoittelenpas paljon tälle palstalle  :nuija:

Mutta niin piti kysyä, että miten tuon näyttelymaksun voi hoitaa? Onko jotenkin muuten mahdollista kuin maksaa nettipankissa?

Susanna

^ Etukäteen ilmoittaessa aina nettipankissa, mutta jos näyttelyyn otetaan jälki-ilmoja näyttelyaamuna niin silloin voi maksaa paikan päällä käteisellä (jolloin hinta on pari euroa kalliimpi). Ei kannata kuitenkaan jättää näyttelyn osallistumistaan jälki-ilmoittautumisen varaan.
Say -talvikot / http://say.hamsterit.net/

MK

Lainaus käyttäjältä: Pinja_ - 12.09.15 - klo:22:40
Ennen näyttelyä maksu on mahdollista hoitaa nettipankin lisäksi luonnollisestikin konttorissa tai maksuautomaatilla, kunhan vain numeroita lunastaessa on näyttää fyysinen kuitti maksetusta maksusta. Tyyli on siis vapaa, mutta ennakkoon ilmoittautuessa Hamsteriyhdistyksen tilille maksaminen on ainoa vaihtoehto.

Vevve

Lainaus käyttäjältä: MK - 13.09.15 - klo:13:11
Lainaus käyttäjältä: Pinja_ - 12.09.15 - klo:22:40

Aivan näin. Kuitti on kuitenkin maksusta oltava mukana kun näyttelyyn tullaan  :icon_smile:

Pinja_

Joo, kiitos paljon teille kaikille  :loov:

Henni

Tietääkö joku onko Pina järjestämässä tänä vuonna vielä näyttelyä? :icon_smile:
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa