• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Uudet tulokkaat 2

Aloittaja Mustikkamaan, 31.12.10 - klo:14:48

« edellinen - seuraava »

Nape

#120


Meille tuli tänään tällainen, pk cinnamon naaras Gemma Teller "Tellu" (pikku ressukka rääkysäkki :D, raukka hieman peloissaan oli, katsotaan sitten kun on saanut asettua, että vieläkö kiljuu)

mesis

#121
Onpa hän suloinen  :lov

Rose

#122
Ihana Tellu  :lov Eikös siitä pitänyt alunperin tulla muuten Siiri vai muistanko mä ihan väärin?

Nape

#123
Jeps, piti tulla Siiri, mut ku tuo nimi oli tollanen, niin muu perhe päätti yksimielisesti, että se on Tellu :)

Anonymous

#124
Meille Napen kuskaama Papaija alias Poppana joka hokas heti et jos dunan kansi on auki et mähän lähen käpälämäkeen :D

Ken_G

#125
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Meille Napen kuskaama Papaija alias Poppana

Tyttöhän on ihan täsmälleen saman näköinen kuin meidän edesmennyt Vilma alias Satumetsän Taikakuu, nauhaa myöten.  :)

Anonymous

#126
^Pärjäskö se näyttelyissä?

coco

#127
Meille tuli tossa hmm.. edellisviikon lauantaina oma pikku Coco.  :lov
[size=85]coco meidän pikku vipeltäjä
[/color][/size]

Ken_G

#128
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"^Pärjäskö se näyttelyissä?

Taisi saada ulkkiksessa EH+ ja EH, mutta ei sijoittunut. Samassa poikueessa oli parikin FIN MVA-titteliä, ja niiden jälkeläisiä on laajalti.

Vilma kuoli sydänkohtaukseen 1 v 4 kk iässä, itse asiassa päivälleen vuosi sitten.  :(

lentsu

#129
Näyttääkö vaan vai onko Tellulla silmärenkaat silmien ympärillä? Meinaan vaan että oliskohan se cinnamonin sijasta punasilmäinen ruoste?

Mustikkamaan

#130
Kyl sil niin voimakkaan harmaat merkit on että ennemmin cinnamoniks sanoisin kö oranssiks.  Näin livenäkin vilaukselta. Ja tosiaan onhan cinnamoneillakin harmaita silmärenkaita nähty.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#131
Niin, mä kans sitä mietein, että sillä on aikas harmaat merkit. Sen isä on musta, emä cinnamon valkonauhainen. Sit ii. on kyyhkynharmaa, ie. suklaa laikukas, ei. kyyhkynharmaa vn ja ee. minkki.
Silmäthän tolla ei ole kylläkään niin punaiset kun kuva antaa ymmärtää. Livenä ne on tummemmat. Olin siis odottanut punasilmäisempää, esim Ristolla ja Lissulla on meille tullessaan ollu paljon punasemmat silmät.
Se on niin rääkypötkylä, että minen viitti sitä näin kesken päivän alkaa tutkiin, että illalla täytyy taas tarkastella lähemmin.

lentsu

#132
No mahdoton sanoa varmaksi valokuvan perusteella. Mulle tuli vaan joteskin mieleen tämä mun "cinnamon" naaraani Ruotsista. Siellähän meni yhdessä vaiheessa cinnamonit ja punasilmäiset ruosteet niin sekaisin keskenään, että pari kasvattajaa kasvatti useammankin sukupolven cinnamoneina p.s.ruosteita. kaivan vielä kuvan naaraastani...

Tässä Umber. Itselläkään ei hällärit soineet päässä, koska sukutaulussa kaikki muutkin punasilmäiset ruosteet oli merkattu cinnamoneiksi. Ja nää oli vaan "tosi tummia ja hyvänvärisiä cinnamoneja."  :D



Kunnes yksi aikoinaan kauan cinnamoneja kasvattanut vanha kasvattaja siellä palasi kehiin ja sanoi että härregyyd nämä teidän cinnamonit ei ole cinnamonia nähneetkään.  :mrgreen:

Nape

#133
:shock:  Onpa kyl cinnamonin näkönen  :shock:  kaunis Umber :sydan
HUh, miten nuo voi erottaa toisistaan, siis cinnamonin ja oranssin :pihalla:

Mustikkamaan

#134
Oranssilla ei oo kyllä harmaat merkit (mulla on ollu sellanen itelläki), siitä mä oon tavannu erottaa. Se ei ollu kokonaisuudessaankaan tonne päinkään ku toi Sadun elikko, mut ehkä niissä sit on vaan niin hirveesti variaatiota.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]