Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

Anzukka

^Onnea pikku kinkeistä!  :sydan
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Mandi

Voi <3 Ihanaa että pikkuneiti on saanut lapsukaisia! Ja vielä aika monta laikkua <3 :lov

Hilmeliini

Meille syntyi ystävänpäivänä vaaveja, emona Louis Vuitton "Hippa" (hopeanharmaa) ja isukkina tuo ihana Urhoni, Pouta Poskikarva (creme)  :sydan  :lov
Kolme pupua ja kaksi hamsteria, kasvatus loppunut 2013.
Lk creme ps n. Musti Somali Neekeriina
Lk norre laikukas n. Sirpa Unelma Kaarina

Nannamanna

Meillä yhdistetty nyt kaksi robo pariskuntaa. Kummallakin pariskunnalla rakkautta ensisilmäyksellä. Poikasia odotellessa.  :sydan

Ely

Yöllä tuli astutettua norre umborous Lavender's Fiery Faerie sinisellä Flaxilla, samoja värejä odotettavissa kuin viime poikueestakin (sinistä, luonnonsinistä, norrea ja mustaa) mutta tällä kertaa myös lyhkiksenä :D
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

mirauh

Meillä oli tänään myös nähtävissä hamsterirakkautta kun hopeaminkki vn Balandine's Kenzo Konwen ja suklaa Chocolate Meltaway** saivat tehdä lähempää tuttavuutta toisiinsa. Nyt jännitetään löytyykö kiimoja vai pitäisikö sitä henkisesti alkaa varautumaan poikasiin  :sydan
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Rukyo

Hilmeliini mihin päin suomea noin ihanan värisiä poikasia tullut? :> kiinnostus heräsi...

Jaja meillä näyttää nyt oikein lupaavalta! Islan toisesta astutuksesta nyt 8vrk ja pientä pyöreyttä havaittavissa sekä nisät näkyvät hieman, eikös tämä kuulostakkin lupaavalta, vai? :) Alkaa hieman jännittää että mitä sieltä tulee, ainakin tulossa pk hopeanharmaita ja jos Isla kantaa cremeä niin sitten voi tulla luonnonvalkosta, ms. valkosta, soopelia ja hopeasoopelia :) Eli nyt vaan jännätään että kantaako Isla cremeä vai ei...
> Pienimuotoista kasvatusta pk syrkkien kanssa. Väreissä tavoitteena hopeasoopeli, luonnonvalkoinen, ms. valkoinen ja creme. <

BLOGI - WWW

PiiaL

Meillä olisi nyt sitten seuraavaksi odotettavissa kaikenkirjava poikue yhdistelmästä Balandine's Nicostrato pks hopeaminkki - Picus Kesäillan Valssi pk hopeamusta. Nyt vaan kiimoja etsiskelemään. Onhan noista viime poikasista jo pari kuukautta aikaa, ihan on ikävä jo pikkuhamsuja :sydan Olen vähän tässä kiinnostunut virittelemään hopeaminkkejäkin minkin ja ps cremen lisäksi. Cremejä meillä on vaan yllättäen kaksi tällä hetkellä, eikä yhtään punasilmäistä sellaista, mutta kesällä pitäisi syntyä vihdoin taas niitäkin.

EmmaTi

Meillä on poikaset pesässä!
Pikavilkaisulla näin neljä poikasta, toivottavasti emolla on homma hanskassa ja hoitaisi pesueensa mallikkaasti.

Sintturainen

Mä oon ihan ihmeissäni. Meillähän on nyt 2viikkoa ja 4vrk ikäiset pennut. Ne pitää ihan ihme sirkutusta liikkuessaan terrassa. Muistuttaa lintujen ääntä. Ääni ei siis oo mikään iso. Nukkuessaan eivät sirkuta. Tuli mieleen joku hengitystieinfektio, mutta nenät on siistit, eivät eritä mitään ja pennut on pulskia. Ja sit jos ois joku tulehdus, eikö hengitys vinkuis nukkuessakin? Jotkut sirkuttaa kädessä, toiset taas eivät... Onko muilla ollut ikinä?

sarsu

Meillä muksut 3-viikon ikäiset muksut Colbronde's Khajida pk hopeanharmaa vn - Picus Pekka Puupää pks hopeasoopeli yhdistelmästä.  :lov

Lavender's Daydream pks creme & Barefooted Snow Child pk hopeanharmaa umborous sekä Hopeatoffee lks hopeanharmaa & Vaisu lk luonnonvalkoinen, tämmöisistä yhdistelmistä odotetaan poikasia seuraavaksi. Aikamoista vilskettä tulee olemaan kahden poikueen kanssa, kun maanantaina astutettiin molemmat naaraat.  ;)
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

jensku

Meillä astutetaan seuraavasta kiimasta yhdistelmä :) :

Always On My Mind(pk kyyhkynharmaa-hunaja)& Love Me Tender(pk kyyhkynharmaa-hunaja)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

lentsu

Meilläkin nähtiin viime yönä syrkkirakkautta!  :shock: Hymiö siitä, että olen yli puoli vuotta etsinyt kyseiseltä naaraalta kiimaa sitä koskaan löytämättä. Nyt taisi löytyä syykin... sillä on ne aamuyöstä.  :huh Valvoin siis kerrankin hamsuhuoneessa joskus klo 3-4 välillä yöllä. Ja toiseksi uroskin oli vielä sitä lajia, että kun viime syksynä yritin astuttaa sillä toista naarasta, se ei halunnut astua. Siis kieltäytyi kategorisesti. Mutta tää kiimaton naaras ja haluton uros olivat siis oikein intohimoinen pari. Toivottavasti nyt tulisi oikeasti jälkikasvua, naaraalla kun alkaa olla ikää niin että oli oikeastaan viimeinen mahku astuttaa se, täyttää keväällä vuoden.

jensku

Lainaus käyttäjältä: "jensku"Meillä astutetaan seuraavasta kiimasta yhdistelmä :) :

Tänään se lempileimahti Saagan ja Timin välillä. :sydan Toivotaan että sieltä edes pikkuinen lauma tulisi näkemään maailman.  :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/

tammenterho

Meillä ei sitten Bella tullut tiineeksi :c Ei auta muu kuin kokeilla uudestaan, mutta nyt eri uroksella. Robopoikaset on nyt 2vk. Ihania mönkijöitä  :sydan