• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

SHY:n 21-vuotisjuhlanäyttely 6.6.2010, Littoinen

Aloittaja Juulia, 24.04.10 - klo:19:47

« edellinen - seuraava »

Ninde

#45
^Ei ole. Ainoastaan ulkomuotoluokassa, ihan niin kuin siellä lukeekin. :)

Ananas

#46
Pitäisköhän tonne mennä kun työväentalo on jotain 3-4 kilometrin pääs?

Saana

#47
^No tietenkin!! :)

Minski

#48
^^ En miettis yhtään, jos meiltä olis näyttelypaikalle 3-4 kilsaa :)
Eli vastaus on siis: pitäis :)


Oottekste jo ilmottanu tänne hamsunne ? Mulla on ihan vielä mietintävaiheessa, yllätys yllätys, koska mä nyt näin ajoissa olisin :)

Harmi kun Jocelinan poikaset on 3 päivää liian nuoria tähän näyttelyyn. No sit syksyllä pääsevät mukaan.
Hamsteriton tätä nykyä

Henni

#49
Mä ilmoitin jo kaksi viikkoa sitten, koska tänne on pakko päästä. Kerrankin näyttely, joka on myös vanhempien mielestäni tarpeeksi lähellä. :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

ammie

#50
Voi össön mössön, kun toi ennakkoilmottautumisen viimenen päivä on jo vähän yli viikon päästä. Mulla on rahatilanne ja kaikki vielä ihan kysymysmerkkinä...   :|
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Anonymous

#51
Ei oo täälläkään vielä kaikkia mukaanlähtijöitä päätetty. En kyllä kovin montaa tänne ota.

Saana

#52
Ei niinku mitään hajua, ketä lähtee mukaan. :D Tosin nyt ehkä hieman pienemmällä määrällä ku normisti, koska rahatilanne on hieman heikko.

Marla

#53
Mä olen jo tässä katsellut, keitä ilmoittaisin. Sellainen 4-6 iteltä, ja kattelee nyt, miten tuo äiti tahtoisi omiaan ilmoitella. :)

GaneshaX

#54
Ei ole täältäkään ilmottu vielä ketään. Lähtijät on nyt suurinpiirtein tiedossa. Pienellä porukalla lähdetään.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Eevi

#55
Mulla alkaa iskeä paniikki, kun ilmopv jo niin lähellä ja ei ole tietoakaan miten ihmeessä tonne pääsisin! :D Ja en ole tehnyt päätöstä ilmotanko Hetaa vai en, pitäisi ehkä katsoa sen kuntoa ensin. Ja voihan sitä sitten jälki-ilmotakin jos ei muuten.
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

KaisaM.

#56
Mie niin haluaisin tänne, mutta millä ilveellä mie muka Turkuun lähtisin.  :D  Katsotaan nyt vielä jos onni potkaisisi.
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Anonymous

#57
^Tuut junalla Hyvinkäälle -> mun kyydis Turkkuseen :D

Vevve

#58
Mä ilmosin jo aikoja sitten.  :D  Mukaan lähtee kuusi eläintä + myytävät hiiret, kotiin palailee toivon mukaan ainakin kahdeksan.

Vilma

#59
Ei olla vielä ilmotettu ketään, mut ihan kiitettävästi lähtee hamsuja mukaan. Varmaan koskaan ei ole ollut lähdössä näin montaa. :D

Oi vitsit, tähänkin enää muutama viikko!
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]