• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Virikkeet 2

Aloittaja Vevve, 23.07.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

wiidii

#105
^Puusillat ja -mökit, jättikokoiset pahvi- ja muoviputket, heinämökit, -putket ja -pesät..
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Sintturainen

#106
Ja juoksupyörä jos mahtuu kerrosten väliin.

Sahapukki

#107
http://www.hamstercentral.com/community ... -toys.html

Kivoja virike-ideoita. :) Ihmettelen vain, että saako paperista tehdä virikkeitä? Ihminen ainakin voi saada paperista haavan, joten miksei hamsteri voisi? :d
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

p@llero

#108
no niimpä... Ehkä sitä paperia vois rypistellä ja hieroa että se 'pehmentyy' jos älyytte? tai en oo varma mutta saattaishan se toimii.. :P
Syrkkinaaras Mocca *29.11.2011

Eläimet ovat paranneltu versio meistä?

Jane

Minulla on tulevan talvikkoni terrassa
-omatekemätaso, johon omatekemät tikkaat ;3
-keraaminen mansikkapesä
-kantopiilopaikka
-juoksupyörä
-riippukeinu
-juomapullo,ruokakuppeja 2 kpl,herkkutikku
-suolakivi

Hamsu-hullu

#110
Hyviä ideoita kaikilla. :) Mutta; ostin dunan hamsulle, ja siellä on nyt odottamassa herraa:
-juomapullo
-2 ruokakuppia
-fazerina-pahvimökki
-2 kananmunakennoa
-vessa
-pringlesputki ilman sitä metalli(?)sisusta
-paperi-iglu
-littana kivi
-riippukeinu
-2 puusiltaa.

Juoksupyörän pistän sitten kun on vähän vanhempi ettei addiktoidu niin helposti siihen.
edit:// Suolakivi unohtu  :hauskaa:

Ja muokkista jälleen (huoh :))

Tarvisiko häkkiin mitään lisää? Kun saan hamsusen viikon päästä, ja koko ajan tuntuu että häkistä puuttuu jotakin oleellista...
Edesmennyt Delfoin Öinen Hiipijä, Nökö
pk kyyhkynharmaa naaras

p@llero

Tein moccalle sellasesta Sisu-pahvilaatikosta semmosen kaiveluastian, että leikkasin siihen eka sellasen kulkuaukon ku se on hirveen korkeereunanen, sitte laitoin sinne mahd. paljon JR Farmin vessahiekkaa ja sen hiekan alle laitoin aina hyppysellisen siemenseosta :) Laitoin siis vessahiekkaa siksi että huomasin että Mocca kaivelee vessassa eikä pissaa sinne (kaikki konstit kokeiltu :juuu:) niin sitte tein sille tommosen kaivelulaatikon ja kovasti on tyksiny :)
Syrkkinaaras Mocca *29.11.2011

Eläimet ovat paranneltu versio meistä?

Jane

Mitä mieltä olette tästä hamsterin lelusta ? : http://www.petshop.fi/small_pet_accessories/toys/see_saw_for_hamsters.html , tykkäisiköhän talvikko tuommoisesta? Kokemusta? :D

Sulo

Meillä on hamsuilla mm
-pajusiltoja
-pahvisia ja keraamisia putkia
-mökit
-juomapullot
-kupit
-keinulauta
-tasoja
-puinen tunneli
-juoksupyörät
-riippukeinu
jne.
Lavender's Paprika, pk normaali
Dotty-Pat, vaaleansininen vn laikukas hopeoitu

Henni

Pitääkö heinäpesä jotenkin käsitellä ennen kuin sen voi antaa syyrialaiselta toiselle?
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Katitar

jos syrkit on terveitä (ei ulkoloisia tms.) niin mä oon ainakin antanut. edesmenneeltä elukalta oon moiset heittänyt pois kokonaan. uus lemmikki saa uudet virikkeet.  :pilehile:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Henni

^Kiitos. Syrkki kuoli vanhuuteen eikä sillä ollut mitään sairauksia. Minusta tuntuu tuhlaukselta heittää täysin ehjä heinäpesä pois, joten pistän sen toiselle. :icon_smile:
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Domino-Keksi

#117
Tässä oon tehny 2 tunnissa (katsoin telkkaria samaan aikaan joten voisi kestää vähemmänkin aikaa) Tämmötteen radan:) Tarvittiin vaan biojäte pussi (käyttämätön), sakset ja teippi! Tässä vähän kuvamateriaalia kyseisestä radasta : )


// Viesti siirretty tähän viestiketjuun. - Rukyo

pikkumyy

Onko teijän syrkillä riippumattoja, onko ne turhaan ja tuhooko ne vai tykkää.. kokemuksia  :peukku:

Vevve

^ Minä väsäilin syrkeille riippareita joskus. Tuppasivat jyrsimään kiinnikkeet poikki.
Jos teet riippareita, kannattaa materiaaliksi valita esimerkiksi fleece, jotta riipparista ei voi irrota pitkiä säikeitä jotka tarttuisivat vaikka jalan tai kaulan ympärille.