Kasvattajakurssi 16.8.2014, Helsinki

Aloittaja Alkemistin, 21.04.14 - klo:20:01

Alkemistin

Tervetuloa kasvattajakurssille!

Suomen Hamsteriyhdistys ry järjestää toiveuusinnan paljon suosiota viime vuonna keränneestä Kasvattajan peruskurssista lauantaina 16.8.2014.

Kurssi järjestetään Helsingissä osoitteessa Klaavuntie 10 M 106, 00910 Helsinki.
Järjestyspaikka on kävelymatkan päässä Puotilan metroasemasta. Koko päivän tilaisuudessa luennoivat kokeneet hamsterikasvattajat ja näyttelytuomarit hamstereiden kasvattamiseen ja jalostustyöhön liittyvistä seikoista. Kurssi pitää sisällään perustiedot syyrianhamsterien ja kääpiöhamsterien hoidosta, kasvatuksesta sekä näyttelyistä, ja soveltuu erinomaisesti esimerkiksi kasvatusuraa aloitteleville tai siitä haaveileville harrastajille.

Tarkempi ohjelma päivitetään yhdistyksen Internetsivuille www.hamsteriyhdistys.fi.

Kasvattajakurssin päätteeksi järjestetään loppukoe, jonka läpäistyään kurssilaiselle myönnetään todistus suorituksestaan.

Osallistumismaksu 20,00 euroa. Osallistumismaksuun sisältyy kirjallisen kurssimateriaalin lisäksi kurssin yhteydessä tarjoiltava lämmin lounas ja virvokkeita. Kurssille ei ole ikärajaa. Osallistumismaksu suoritetaan tapahtumapaikalla.

Tiedustelut & ilmoittautumiset 15.7.2014 mennessä: Veera Kujansuu, veera@hamsterit.net.
Sisällytäthän otsikkoon "Kasvattajakurssi 2014".