Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

Marla

^ Toivotaan, että siellä tärppää. :)

Eve87

Mä valvoin kolme tuntia viime yönä tän pariskunnan seurana ilman tulosta. Meinasi jo itku tulla välissä kun on niin odotettu hopsulapsosia, täytyy koettaa uudelleen parin päivän päästä  :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Sintturainen

Meillä on nyt sit kaks naarasta astutettu, jos ees jompi kumpi ois kantavana....

AnsaLucia

Meilläkin kaksi syrkkinaarasta astutettu... ei kun odottelua... xD
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Anonymous

Meillä yksi naaras astutettu  :D

Karvakorvathamsula

^Kenet astutit? Mikä yhdistelmä tulossa? :)
http]

[size=85]
lk normaali umb. vkkk Delfoin Saimi
lk nvkkk Alise (sijoituskodissa)
kanat ja lampaat
lk collie Sandcastle's Treasure Me, tutuimmin Napsu
[/size]

Unipallo

Meilläkin on nyt sitten toivottavasti uudet pullat uunissa. Ainakin pk luonnonvalkoinen Nikke- poika alkukangerteluistaan päästyään hoiti hommat hamsterin raivolla.  :| Kokeilin eilenillalla kaksi kertaa, kun naaraalla oli selvä antopäivä. Ekalla kerralla poika polo repi vaan tytön turkkia ihan höperönä ja pyöri ja hyöri, vähän myöhemmin kävi pöljä heti asiaan.  :)

Anzukka

Voi minkäslainen yhdistelmä siellä on tulossa? :) Meillä tänään kurkataan lapsosten sukupuolet ja varmaan ensi viikolla katsotaan värejä. Voi olla hieman hämmennystä jos sattuu tulemaan lv valkotäpläinen. Katsotaan nyt millaisia härpäkkeitä siellä on :D
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Unipallo

Meillä yhdistettiin pk hopeanharmaa umborous valkonauhainen ja pk luonnonvalkoinen, Colbronde´s Lily-of-the-Valley ja oma kasvattini Nitrus Brio. Nikke on tuon toisen hopsupoikueeni emon veli.  :)

spellcaster

Meillä ei tainnut ekalla astutuksella tärpätäkään, Hiili nosteli äsken komiasti pyllyään kiiman merkeissä kun vein sille ruokaa ja silittelin sen selkää  :roll:  Nooh, pitänee jatkaa yrittämistä  :yes:

PiiaL

Kaikki 11 vaavia tyytyväisenä pötkötteleepi tuolla puisen kiipeilytelineen alla, että on pieneen väliin emo pesän siirtänyt. Kauhulla katsoin sen myllerrystä pari päivää synnytyksen jälkeen, kun tuota muuttoa teki, mutta olipas koko konkkaronkan sinne saanut vietyä. Ei koppi ollut yhtään niin kiva, tai varmaan turvallinen sen mielestä, kuin mahdollisimman ahdas telineenalunen. Siellä on varmaan ihanan tiivis tunnelma perheellä.

Tänään kuitenkin kurkkasin vähän poikueen meninkiä ja hyvävointisia ja tasakokoisia, huomenna viikonikäisiä, nakkejahan siellä oli :sydan Ja saattaapi olla hyvin todennäköistä, että Mersu on tuplaumborous, sillä pesässä ei ole ainuttakaan cremeä, pigmentin perusteella jako näyttäisi tältä: 4 x soopeli, 4 x soopeli vn, 2 x minkki vn ja minkki ja tietty noista voi osa olla myös valkotäpläisiä. Innolla vartoon niiden kasvua, että selviää vielä sukupuoletkin ja satiiniturkit :sydan

Aika äänekkäitä ovat kyllä olleet moniin muihin poikueisiin verrattuna, hyvin hoidetuilta kyllä vaikuttavat, että liekö vaan nyt tällaisessa suuremmassa jengissä tappelu nisistä vai periytynyt äidin tempperamentti tai molemmista kyse.. :)

Janika S.

Meillä on robopoikasia  :sydan
Tänään kurkkasin pesään ja ainakin 6 pientä siellä näkyi olevan
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

KaisaM.

Meillä Fannin vauvat tänään 7vrk ja Hilman vauvat 6vrk. Fannilla on kaksoset: kyyhkis vkkk tyttö (ihana  :lov ) ja ky-hu poika. Hilmalla on kaikki kuusi vauvaa tallella, ilmeisesti 4 x kyyhkis kk tyttö, 1 x kyyhkis vkkk tyttö ja 1 x ky-hu poika. Tarkistuvat myöhemmin, mutta tuohon Fannin kilppariin ihastuin jo.  :sydan
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

GaneshaX