• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Lempihamsterilajisi

Aloittaja Elliska, 05.09.07 - klo:14:30

« edellinen - seuraava »

vilkku

#60
mul on syyrialainen  :sydan

Carnation

#61
Ehdottomasti roborovskit ja talvikot  :sydan  :lov
[size=85]Jengiin kuuluu Uolevi-talvikko
Rukoilijasirkka
Kilppari  ja
110l lätäkkö[/size]

Elliska

#62
Talvikko :sydan
Roborovskeja ajattelin ottaa seuraavaksi, nekin on ihania <3

Nilla

#63
Talvikot  :sydan , syrkit ja varmaan myös Campbellit  :)

Mahdankohan olla kirjottanut tänne jo?
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Sarantha

#64
Kaikki venäjänkääpiöt ovat kivoja, mutta talvikko on ykkönen. Tykkään talvikoiden väreistä ja muutenkin ulkonäöstä, lisäksi ne ovat luonteeltaan kivoja: monet yksilöt ovat mukavan puuhakkaita ja tulevat uteliaina pesistään kurkkimaan kun puruja rapistelee, eivät siis mitään absoluuttisia yöeläimiä. Nyt talvikoiden puuhia on ollut vielä mukavampi seurata kun olen onnistunut asuttamaan elukoita pareittain ja laumassa. Lisäksi yksi asia, joka tekee mielestäni talvikoista persoonallisia, on niiden temperamentti: elukka näyttää pumpulipallolta ja on luonteeltaan kiltti, mutta osaa kyllä tarvittaessa kertoa mielipiteensä epämiellyttävistä asioista  xD  

Cämpsyt tulevat ehkä kakkosina, niitä olen myös omistanut. Robot ovat myös kivoja, niitä voisin hyvin harkita joskus hankkivani pari kappaletta lemmikiksi.

Syrkkejä olen aina pitänyt jotenkin tylsinä, eivätkä kiinaritkaan mitenkään ihmeemmin hätkähdytä. Se on varmaan se erakkous, joka tuntuu vieraalta.
Talvikkoharrastusta 2006-2008.
Kotona tällä hetkellä 2 gerbiiliä, 2 maatiaiskissaa & bordercollie.

Laku-kissa

#65
TALVIKOT!!!
Sain viime torstaina talvikkopojan:D
Jos katse tappaisi, olisin jo haudassa]

Nilla

#66
Nyt oon jotenkin tykästynyt eniten syrkkeihin tottakai talvikot ja cämpsyt ovat silti myös ihania ja kivoja  :)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Mort

#67
Syyrikset tietenkin, meidän Mortti on niin ihana löllykkä joka joskus viihtyy sylissä pitkäänkin siliteltävänä, kun taas talvikko neitimme puree heti kun sormen häkkiin laittaa ja juoksee lattialla katsettakin nopeammin :D eli talvikkoa en siis uutta hanki vaikka hauska sitä onkin seurailla.

Elliska

#68
Lainaus käyttäjältä: "Mort"Syyrikset tietenkin, meidän Mortti on niin ihana löllykkä joka joskus viihtyy sylissä pitkäänkin siliteltävänä, kun taas talvikko neitimme puree heti kun sormen häkkiin laittaa ja juoksee lattialla katsettakin nopeammin :D eli talvikkoa en siis uutta hanki vaikka hauska sitä onkin seurailla.
Hassu juttu, meillä oli toisin päin, tosin syrkki ei purru, vaikka aluksi olikin täysin villi. :D

-Sonsku-

#69
Syyrikset on ehottomasti mun suosikkeja! :sydan  Pidän kyllä kaikista, mutta syrkit on ihan ylivoimasii!  :D
Meillä vipeltää yksi luonnonvalkoinen pk syrkki
+
Toinen karvaturri, pitkäkarvainen maatiaiskissa

Zelda

#70
Syyrialaiset on lähimpänä sydäntä. Tosin talvikkojakin haluaisin joskus kokeilla.

Nökötti

#71
Cämbsyt :lov Myös Roborovskit ovat lähellä sydäntäni.
[size=85]Tuhi tuhi[/size]!

Anonymous

#72
Robot ovat minun lempparini(:

Moona

#73
Talvikoista oon aina tykänny.  :sydan
Pienimuotoista talvikkokasvatusta http://www.freewebs.com/ietalvikot

jensku

#74
Ehdottomasti syyrialaiset :lov
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks