• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

« edellinen - seuraava »

Sintturainen

#210
^Pidetään peukkuja että nyt tärppää!

Mä käyn tänään hakeen pk normaali laikukkaan uroksen lainaan. Sillä ois tarkoitus astuttaa Jilly (pk creme).

delfi76

#211
Pesässä on 13 poikasta ikää nyt jo 9vrk, eli kaikki syntyneet ovat elossa :lov   Värit alkavat tulla esin pikkuhiljaa, ja ainakin kyyhkistä on tulossa, myös vn ja ilmeisesti myös satiinia, samppanjaa näyttäisi myös olevan :)  Taidankin laittaa kuvan ihasteltavaksi...

Marla

#212
Meilläkin on nyt syrkkimuksuja. :) Pesässä on n. 3-4, en katsonut sen tarkemmin määrää, kaikki näytti olevan mallillaan. Syntyivät keskiviikkona. Toivottavasti siellä olisi nätti pks hopsu -naaras joukossa. :sydan

tammenterho

#213
Onnea Marlalle muksuista! Meillekin pitäis syntyä muksuja muutaman päivän sisällä. Emo on mukavan pyöreä :D

MirkkuH

#214
^^onnea Marlalle :)

Marla

#215
Kiitokset. :) Toivotaan nyt, että tuo pikkupoikue pärjäilee hyvin helteistä huolimatta. Onneksi ei tullut mitään jättipoikuetta niin on emolle vähän helpompaa hoitaa noita. Täällä on sisälämpötila pahimmillaan ollut 30 asteen kieppeillä, terrassa toki vähemmän, kun jäähdytän sitä aina pahimpina aikoina.

Heli

#216
Näyttäis vähän siltä että meidän popottinaaras olisi kantavana. Jouduin siis erottamaan pariskunnan vähän aikaa sitten kun naaras antoi urokselle köniin, mutta hyvin vahvasti nyt näyttäisi siltä että vauvamuhkut löytyy. Liekö sitten helteet ja mammahormoonit syynä neidin tiukoille hermoille.  :S

Tosi innolla kyllä odotan tätä poikuetta ja toivon että en nyt vaan kuvittele noita muhkuja.  :D Popottivaavoja.  :lov
Destiny's hamsterit 2001-2009

lentsu

#217
Meillä myös katsellaan ihastuneena muhkuja. Vaikka muita robolapsosia hyppii eri boxeissa jo runsaanpuoleisesti.  :P No, nämä nyt lähipäivinä syntyvät olisivat kuitenkin kaikki resessiivisiä laikukkaita!  :lov Yhdistelmä Melanie - Jadekeisari tuottaa sekin jo tulosta. Kun nyt vaan kaikki menisi hyvin!!!

Kaikenkaikkiaan meillä on tällä hetkellä ihan tosi paljon robolapsia. Normaalia ja kirjavaa, urosta ja naarasta, isompaa ja pienempää. Olen todella roboontunut!  :mrgreen:  :sydan

Heli

#218
Voih. Vauvat olivat syntyneet. Ikävä kyllä niitä oli vaan kaksi ja näistä toinen kuollut.  :( Vähän olin huolissani, ettei mitään olisi käynyt kun pariskunta silloin ennen erottamista otti niin rajusti yhteen. Naaraassakin oli muutama puremajälki. Tiiä sitten onko ollut vaikutusta asiaan vai johtuuko jostain ihan muusta.
Toivottavasti tuon ainokaisen kanssa nyt sitten menee kaikki hyvin.
Destiny's hamsterit 2001-2009

lentsu

#219
Voi ikävä, Heli!  :cry: Toivottavasti toinen selviytyy!

Minä myös lähdin viestin kirjoitettuani tsekkaamaan taas robosia, ja Melanie oli synnyttänyt! Syntynyt 6 kpl, joista yksi kuolleena jo vastasyntyneenä. 5 potraa ja vilkasta. Nyt on laikkuja.  :sydan

MirkkuH

#220
^^voi mikä harmi :(  ...ehkä tää kuumuus tekee sen, että ottivat niin rajusti yhteen.

...eilen sai Dani (talvikko) Tytiltä kovaa kyytiä, sen sieltä äkkiä otin poikkeen ja myöhään illalla olin kuulevain jotain poikkeavaa; Tytillä oli nakit :sydan

Heli

#221
Pesään oli ilmestynyt vielä yksi kuollut poikanen.  :( Pesätarpeissakin oli normaalia enemmän verta eli joku siinä hommassa varmaan on vähän pieleen nyt mennyt.
No yksi poikanen siellä nyt edelleen sätkii. Voi kun toivon että sen kanssa kaikki menisi hyvin.
Destiny's hamsterit 2001-2009

EmmaTi

#222
Lainaus käyttäjältä: "tammenterho"Onnea Marlalle muksuista! Meillekin pitäis syntyä muksuja muutaman päivän sisällä. Emo on mukavan pyöreä :D

Milloin ois H-hetki?  :)

Karvakorvathamsula

#223
Voi että. Oon ihan täpinöissäni, kun todennäköisesti astutan sijoitushamsuni viikon päästä...  :D Emänä Alise lk nvkkk ja isänä Roudan hamsterilan Pol Roger lks kyyhkis  :lov  

Hihihi, hiukan himona jättää yks kotiii.....  :teipit
http]

[size=85]
lk normaali umb. vkkk Delfoin Saimi
lk nvkkk Alise (sijoituskodissa)
kanat ja lampaat
lk collie Sandcastle's Treasure Me, tutuimmin Napsu
[/size]

Unipallo

#224
Meidän (toivottavasti) odottavalla Lumi-äipällä on menossa 12. päivä. Taas meillä skitsotaan poikasmökin kanssa. Ei taida olla poikuetta ettei ois pesän kanssa jotain hässäkkää. Viimeksi poikaset kerkesivät syntyä tosi pieneen mökkiin. No nyt sitten laitoin ison kenkälaatikon poikimispesäksi mutta mitä tekee tämä "harmoninen odottava äiti". Repii ja silppuaa taloa raivon vallassa.  :|  Joudun varmaan taas viime hetkellä tyrkkäämään tuonne vanerimökin enkä taaskaan pääse kurkistamaan poikasia.  :S