Vaasa, lokakuu EPJY ry

Aloittaja GaneshaX, 13.07.09 - klo:20:23

@amorous

Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Bussimatka oli kyllä.. mielenkiintoinen.  :D  Ei siitä sitten sen enempää, muumimammahan sen "tiivisti" melko hyvin.
No aika järkkyä... :S
Ihmeteltiinkin jo aamusta kun Oulu-Tornio-bussi ajeli pyörätiellä, kun saavuimme näyttelypaikalle...Näyttikö navigaattori herrojen silmissä jo silloin erikoiselta??

Freija

Haluaisin sanoa tuosta OSJH:n bussikyytiä kohtaan tulleesta kritiikistä sellaista, että toivottavasti tästä ei nyt OSJH:ta syytetä. Emme tietenkään olisi varanneet tuon firman bussia, jos olisimme tienneet, että siellä on jollakin tavalla arveluttavat kuskit. Aiomme antaa palautetta bussifirmalle ja ilmoittaa heille, että jos joskus vielä heidän palveluitaan haluamme käyttää, niin haluamme jotkut muut kuskit. Tosin luultavasti yhteistyömme tämän firman kanssa lopahti tähän.

Terveisin Essi S. (olin bussissa OSJH:n hallituksen edustajana ja vastuuhenkilönä)

muumimamma-64

Tietenkään se ei ole OSJHN vika ollut. Eihän kukaan tuollaista olisi voinut aavistaa. Ja tiedän tosiaan, että se tummempi kuski haisi viinalle, kun sen minä ja toinen matkustaja haistoi  sen jäädessämme Kalajoella pois kyydistä ja tämä tuli tarjoomaan apuaan..
Vai pyörätiellä..voi hyvää päivää sentään..
Elämä ilman hiiriä ja lapsia olisi tylsää.
kesyhiirkasvatusta nimellä Zieno´s (lk, lilac)

Sintturainen

Juu, eiköhän seuraavalla kerralla oteta jonkun toisen firman bussi. Pahoittelen minäkin vielä OSJH:n puolesta.

-Satu, OSJH:n varapuheenjohtaja

Ninde

Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Eiks oo enempää kuvia?  :(
Kuvia Vaasasta näyttelykuvaketjussa: viewtopic.php?f=20&t=47&start=240

Disposable

Todella erikoisia juttuja ja kuulutuksia oli kyllä sillä (ei_kaljulla) kuskilla, joka siis ajoi Oulu-Vaasa välin. Itse nukuin ohi mm. poliisien tarkistuksen, mutten osannut edes pelätä kun olin jo niin väsynyt eikä sitten käynyt mielessä että olisivat ottaneet... mutta näin jälkeenpäin ajateltuna, melko sekavalta vaikutti tämä edellä mainittu kuski kun koitti selittää jotain minulle jo suurimman osan etupenkin porukasta lähdettyä kyydistä.  :c8
No mutta joo, eihän tuollaista olisi etukäteen voinut arvata, ketään tästä ei voi syyttää muuta kuin bussifirmaa. Muistan että n. vuosi sitten Kauhajoen näyttelyreissulla taas oli mukava ja eläimet huomioonottava kuski, kun jouduin odottelemaan kyytiä iltamyöhäsellä Oulun linja-autoasemalla, ehdotti heti että laittaisin chinchillan boxin bussiin vielä bussiin, ettei sille tulisi kylmä. :)
Ja näyttely oli kaikenkaikkiaan mukava, itsellä ei ollut juuri vietävää ulkkiksiin, vaikka lähinnä ne innostivatkin mukaan lähtemään (no ihan muuten vain  :D) ja olihan mulla kotiinvietävänä kolme hampsterineitosta.  :sydan
Marjutin sihteerinä (lemmikkihamsterit) alkoi jo _hieman_ huomaamaan viimeyön hiukka vähäisen unen määrän, mutta bussissa oli (kuskeista huolimatta/juuri heidän takiaan) niin hauskat jutut että ei oikein huvittanut nukkua.  :D Paitsi paluumatkalla taisin tosin torkahtaa...
Mutta enivei, mukava reissu oli, seuraavaa odotellen. :)
LK syyrialaisia Pudasjärvellä

GaneshaX

Onkohan kellään vaasan tuloksia?  :)

Haluaisin varmistaa pari sijoitusta, ennen kuin lisäilen omieni menestystä kotisivuille  :mrgreen:

(en muista kummin päin pari sijoituksista meni)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Pertti

Lainaus käyttäjältä: "Pertti"Tulokset on mulla, mut ehä mä saa niit tänne pantua, pitää lähettää ne mailitse jolleki jolla on oikeudet tonne tulosalueelle.

Ilmestyy varmaa huomen tänne, ku saan älykköset kirjoteltuu puhtaiks.
Kyllä aina yhen voi ottaa!

GaneshaX

Ihana  :sydan
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Katitar

Oh! Multa oli mennyt ihan kokonaan ohi, että meidän kiinaripoju, Yökyöpelin Soittaja, oli ollut tuomarin suosikkikin. Olen otettu!  :P
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Marla

Mun nimi näköjään on Indyn kohdalla väärin, mut Leen kohdalla oikein. No eipä paljoa haittaa, kun vaan sukunimen viimeinen kirjain puuttuu. :D Menikin ihan ohi tuo, että Lee oli S4. Kiva juttu, kun on oma kasvatti ekasta poikueesta. :)

Saana

Kenenhän fleecehuopa ja pyyhe jäi mun kassiin?

Minski

^ Ne on Jaanan :) Unohdin sanoo sulle niistä, kun luovutin hamsukassin sulle näyttelyn jälkeen.
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

Onko lemmikkiluokan tuloksia jossain vai onko ne vaan menny multa ihan ohi?

Minski

^ Juu ei niit oo viä nettiin laitettu ainakaan, samoin puuttuu ainakin koestandardisyyristen tulokset (tosin niissä nyt ei juuri hurraamista ollut, mutta kuitenkin :D). Mut kai ne jossain vaihees tulee nettiin.
Hamsteriton tätä nykyä