PPKJY,Haapajärvi 15.9-12 uml.hamsterit/hiiret/rotat+kaik.petluokat

Aloittaja muumimamma-64, 05.08.12 - klo:03:00

muumimamma-64

Nämä tulokset on kirjoitettu suoraan sihteerin/tuomarin täyttämistä SHYN omista palkintoluetteloista...toki siel on voinut jtn kämmejä puhtaaksi kirjoitettelus tulla, sillä osalla käsialasta ei saanut selvää.Ja puhtaaksi kirjoittaja ei lähtenyt korjaamaan mitää kasvinimiä, kun ei voi tietää kumpi versio on oikein. On kirjoittanut ne kaik 15 palkintolistaa paperi kerrallaan nimi nimeltä niin kuin paperissa on lukenut. Lisäksi kääppäreiltä puuttui eläinmäärät kaikista listoista...
Koko paperi nivaska on tänään postitettu, joten niistä voinette tarkistaa kaiken.

Lainaa
Ja Veera muistaakseni sun koe-standu robo sai sen sertin. Semmonen isabella husky(?)

Isabellahusky? Tuo Goldilock's Leroyce joka luokan voitti on kyllä normaali laikukas  :nuija: Sen kaverina oli isabellahusky, eikai ne oo menneet sekaisin  :c8:

SHY:n vuoden voittaja -tulokset vääristyy, jos tuloksista puuttuu annettuja titteleitä jne.

Ana

Tarkistappa petriltä! Kyllä mun mielestä ykskään laikukas ei saanu sertiä vaan se isabellahusky!

Niin ja mun käsialasta ei kyllä varmana pahemmin selvää saannu ja oli jo siinä välissä niin poikki, mutta niiden pitäisi olla crystals, ilman H:ta. Voi olla silti, että kämmein siinä, ett laitoin H:n sinne. :D

muumimamma-64

Ja eikös sihteeri kirjoita niihin sertikortteihin sen saajan ym.ei sen nimen puuttuminen voi olla meidän puhtaaksikirjoittajan syy.Hän kuitenkin kirjoittanut sen mitä papereissa lukee eikä keksi omiaan sinne lisää.

Ana

Ainaki mitä minä olen tottunut niin sertikortteihin tuomari laittaa vain allekirjoituksen, mulla ei oo taijettu ikinä kirjoittaa niihin muuta, ite sitte lisänny aina.

muumimamma-64

No sitä suuremmalla syyllä ihmettelen miten se voisi meidän virhe olla sitten, jos kortti on tyhjä...toki irheitäkin on voinut puhtaaksikirjoittajalle sattua, mutta tätä ei voi hänen syykseen laittaa kyl.

Sazki

ihana nappisilmä: Picus Paukkumaissi, om: Janette Laine
^ toi omistaja on Janetta Laine
Pienimuotoista lk ja pk syyrialaisten kasvatusta värissä creme

Ely

Lainaus käyttäjältä: muumimamma-64 - 24.09.12 - klo:20:20
Niin pitäis :/ Puhtaaksikirjoitusvaiheessa voisi toki kattoa lajiyhdistyksien kasvattajalistoilta kasvinimien oikeellisuuden niin ei jäisi niin paljon korjattavaa myöhemmin, mut kumma jos sihteeri on jättäny sertikortit täyttämättä :icon_neutral: Varmaan ensikertalainen? Siinä tapauksessa ois ymmärrettävää  :mhappy:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

muumimamma-64

Toki olisi juu voinut, mutta, kun siellä oli puutteita vähän joka paperissa joita oli yli 10, puuttui eläinmäärät kääppäreiltä kokonaan, jälki-ilmotiedot puuttuivat,  omistajia puuttui, osassa käsialat ois tarvinneet apteekkarin, jotta kaikki olisi tullu kirjoitettua oikein.Eli myöskin, jos ne olisi täytelty huolellisesti siistillä käsialalla niin virheiden määräkin olisi varmasti pienempi.
Toki olisimme voineet odottaa tuloksia tänne foorumille ja kopsata ne sitten vasta täältä, mutta mekin haluamme palvella yhdistyksemme jäseniä hyvin ja toimittaa tulokset mahdollisimman pian yhdistyksen kotisivuille ja silloin olettaa, että meille jätetyt paperit on kirjoitettu oikein, ettei tarvi tehdä lisäselvityksiä kokoajan jälkikäteen.

Vevve

Kysäisin Petriltä, ei muistanut mutta sanoi että kai se sitten meni tolle Leroycelle.  :nuija:

Isabellahusky ei kylläkään sijoittunut ollenkaan, niin ei se nyt sertiä ole voinut saada. Arvosanakin pelkkä H. Meneeköhän sulla Ana sekaisin husky ja creme? Mun creme voitti ei-standardiluokan, mutta se ei voi saada sertiä kun niitä ei jaella eistanduille.   :msilly:

Ana

Minä ainakin olin ekaa kertaa sihteerinä, mutta empä taida olla toista kertaa jos noin aletaan valittaa käsialasta :/ Minkäs sitä käsialalleen tekee? Parhaansappa sitä kumminkin yritti koko raskaanpäivän, tuskin kukaan tahallaan huonosti kirjoittaa?

Kyl Veera mää cremen ja isabellan erotan, ja kyllä oli muitakin jotka voitti H:lla. Mutta melkein jos se jolla on ne tuloskortit niin tarkistaa sen eläimen numeron joka voitti koestandu robot, niin kahtois siitä luettelosta mikä eläin se on, niin sais tietää onko sielä virhe vai ei nimenkirjoitukessa.

Ja roboissa oli hankalaa juuri tuo kun luettelo oli niin sekaisin Standujen ja koe standujen kanssa.

Ja Ely, mulla ainaki aina on sertit/kuma kortit tyhjiä ollu, pelästään allekirjotus.

Sintturainen

^No höpsis. Oothan sä ollut mulla lemmikkiluokassa sihteerinä ja hyvin on mennyt :)

Minä yleensä kirjoitan ite sertikortit kun oon tuomarina, mutta kaikilla ei oo tapana kirjoittaa niitä. Joissakin saattaa tosiaan lukea vaan eläimen numero.

Ana

Juu lemmikissä oon ollu mut en ulm. No hyvä että jollekki on kelevannu :D mut oli kyl ihan erinlaista ulm ja lemmikki.

Eve87

Ulkkarisyrkeistä puuttu yks turkkikuma ainakin Wonderland's Irén.

Syrkkien tuloslistan kirjoitti Marjut itse ainakin, ja kyllä ton ois pitäny siellä olla :)

Mä ainakin luulen, että mun käsialasta ei ois enää yli 50 arvostelukaavakkeen jälkeen saanu mitään selvää. Marjut kuitenkin ainakin kirjotuttaa sen verran asiaa niihin kaavakkeisiin ettei tarvii tyhjästä maksaa  :hauskaa:

Mutta virheitähän sattuu aina.
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Vevve