• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina osa 9

Aloittaja Nilla, 09.11.10 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

Veda

#120
Mä yritin nykerrellä hamsuille omia sivuja irti noista koirasivuista http://hamsuttimet.suntuubi.com/?cat=1&preview=1, toivottavasti linkki toimii. Täytyy lisäillä sinne vähän kuvia jne kunhan kerkeää :)

Insku

#121
meidän talvikotyttö täytti 6.12 puolitoista vuotta  :lov

Jos sinulla on yksi ystävä, olet sinä rikkaampi kuin jos sinulla olisi satatuhatta ihailijaa

EK05

#122
Jees tänään pitäisi saada Nasulle kunnon kerrostalo :) kovasti jo ollaan tulossa ulos dunasta ja annetaan nätisti käsitellä, hirveästi ois menohaluja eikä paikallaan haluttaisi vaan nököttää  :D

KaisaM.

#123
Terkkuja Nasulle, kiva kun poika on ollut kilttinä  :sydan
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Nöf

#124
Heippa kaikki (:. Meille muutti viikko sitten kaveriltani talvikkotyttö Lilli. Parempi sen on täällä asua kun kaverini ei ehdi hoitamaan kaikkia lemmikkejään =(. Oon lukenut näitä juttuja täällä varmaa kuukauden mutta nyt uskaltauduin kirjottamaan vasta ekan kerran =D
Talvikkotyttö Lilli <3

Hessuinen

#125
Lelli on oppinut jemmaamisen jalon taidon. Eihän siinä muuten mitään mutta kun Lelli pitää sitkeästi juoksupyöräänsä jemmapaikkana, joka aiheuttaa ihanaa melua kun juoksupyörä on käytössä. Ei auta vaikka kuinka monta kertaa tyhjään jemman, aina se vaan reissaa juoksariinsa poskipussit täynnä tarkoin valokoituja jyviä. Sekoksihan tässä tulee kun tuota kuuntelee. :huh
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Gina

#126
Saiskohan sen juoksarin jotenkin ''vuorattua'' kankaalla ? ^^  :angel

Minski

#127
Lainaus käyttäjältä: "Nöf"Heippa kaikki (:. Meille muutti viikko sitten kaveriltani talvikkotyttö Lilli. Parempi sen on täällä asua kun kaverini ei ehdi hoitamaan kaikkia lemmikkejään =(. Oon lukenut näitä juttuja täällä varmaa kuukauden mutta nyt uskaltauduin kirjottamaan vasta ekan kerran =D
Tervetuloa foorumille !
Mukava, kun uskaltauduit joukkoon mukaan, on kiva saada uusia kirjoittelijoita :)

EK05: Ihana avatarkuva sulla :sydan

Sirpa: Voi että, toisaalta onnea työpaikasta, mutta kyllä sulle vierotusoireita hamsuista varmasti tulee :)

Lainaus käyttäjältä: "PiiaL"Meillä vanhempien hamsujen hyvästely tänä vuonna senkun jatkuu.. Sefirille (2v 2kk) on kehittynyt nopeasti jonkinlainen suurehko "leukapussi", joka on suurimmaksi osaksi kyllä pehmeä, mutta kun kunnolla sitä tunnustelee, jotain tiiviimpääkin mötikkää siellä pussin sisällä on. Mikä sitten ikinä onkaan, joku suurentunut imusolmuke? Kasvaintahan se saattaa olla. Samat sanat Valencialle (1v 10kk), se on ruvennut kuihtumaan ja tänään huomasin, että verta on tullut peräpäästä, eli todennäköisesti kasvainta sielläkin kohdussa, munasarjoissa tms. Voi tätä surua :(
Voi ei, kurjaa aikaa tuo, kun pikkuystäviä lähtee. Meillä on nyt myös sellainen tilanne, että meillä asustaa tosi monta hamsuveteraania, joten varmasti sellainen aika tulee, että monta hamsua lähtee lähekkäin. Nyt Gaalalla on ilmeisestikin munuaiset pettämässä ja sitten taikahamsun mulle ystävällisesti eläinkaupasta hankkima Jocelina nukkui pois, ikää oli vain 1 v 5 kk enkä ollenkaan osannut odottaa sen poistuvan ennen noita kohta 2-vuotiaita vanhuksia, mutta niin vain oli Jocelina ruokakupille nukahtanut ikiuneen. Olihan se eläinkaupan kasvatti ties monessako polvessa, mutta toisaalta ei kuitenkaan mikään tukkuhamsu ollut. Kiitos taikahamsulle ihanan Jocelinan hankkimisesta ja Jocelina ehti kuitenkin tulla kaksinkertaiseksi mummoksi ennen kuolemaansa, kun sekä Sarlotta että Timandra saivat jälkikasvunsa ja mikä ihaninta; Sarlotan ainokainen poikanen on ihan kuin Jocelina ! Samanlainen pk kyyhkynharmaa naaras, pitää varmaan antaa sille nimi mummonsa muistoksi :)
Hamsteriton tätä nykyä

Nape

#128
HUippu Lelli xD



Pahoittelut Minskille Jocelinan vuoksi :(  Onpa ikävää

Anonymous

#129
Kiitos Minski ja kumarrus sekä Pahoitteluni -kuin Jocelina nukkui pois, ikää oli vain 1 v 5 kk

HamsterSailor

#130
Lainaus käyttäjältä: "Hessuinen"Lelli on oppinut jemmaamisen jalon taidon. Eihän siinä muuten mitään mutta kun Lelli pitää sitkeästi juoksupyöräänsä jemmapaikkana, joka aiheuttaa ihanaa melua kun juoksupyörä on käytössä. Ei auta vaikka kuinka monta kertaa tyhjään jemman, aina se vaan reissaa juoksariinsa poskipussit täynnä tarkoin valokoituja jyviä. Sekoksihan tässä tulee kun tuota kuuntelee. :huh

Meillä Peppi kiikuttaa säästönsä osittain kylpyhiekkansa sekaan...

Ken_G

#131
Minskille osanotot Jocelinasta  :(  Voi Gaalaa, onko sen tilanne kuinka paha? Just katselin aamulla, kun Gaalan ahmatti-veli Garmo kävi kupilla tunkemassa posket täyteen ja painui jatkamaan uniaan.

Vevve

#132
Olenkohan mä jotenkin ihan aistiharhainen, kun olen alkanut olla sitä mieltä että noista espanjanroboista lähtee ihan erilainen haju kuin näistä tutuista suomalaisista. Noissa serranoissa on koko ajan jotenkin sellainen pistävä aromi, vaikka nytkin oon juuri siivonnut boxin.  :huh Ei haise pissalle, vaan jotenkin ihan omituiselle.

ammie

#133
Lainaus käyttäjältä: "HamsterSailor"Meillä Peppi kiikuttaa säästönsä osittain kylpyhiekkansa sekaan...
Syyrialaisillehan ei suositella kylpyhiekkaa käytettäväksi, koska se vain suotta kuivattaa ihoa, joten kannattaa jättää se pois.

Iiks, mähän vasta havahduin siihen, että kolmisen viikon päästä Ushminakin täyttää jo vuoden. Onhan se tosiaan jo poikueenkin saanut, mutta tuntuu, että siitä PiNan helmikuun näyttelystä, josta Ussen sain matkaani, ois hirmuisen vähän aikaa.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Mustikkamaan

#134
Lainaus käyttäjältä: "ammie"
Lainaus käyttäjältä: "HamsterSailor"Meillä Peppi kiikuttaa säästönsä osittain kylpyhiekkansa sekaan...
Syyrialaisillehan ei suositella kylpyhiekkaa käytettäväksi, koska se vain suotta kuivattaa ihoa, joten kannattaa jättää se pois.

Mä taas oon sitä mieltä, että koska syyrikset ei kylve samoin kuin kääpiöt (eli iho ei pääse mitenkään överisti kuivumaan), niin hiekka-astia on vallan mukava virike. Se on myös virikkeenä luonnollinen ottaen huomioon kaiken sen hiekkamäärän, mikä hamsteria ympäröi luonnossa.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]