Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Wanilla

Kiitoksia :hauskaa:
Omilla roboillani on vain yksi juoksupyörä ja ihan hyvin ne tulevat toimeen kahdestaan. juoksevat jopa samaan aikaan :yes: (ja eri suuntiin :msilly: )
Asuminen ja tarvikkeet / Onko turvallista?
31.01.16 - klo:13:09
Mietin tässä kun ajattelin tehdä hamsuilleni maitopurkista asumuksen ja maalata sen. Mitkä maalit olisivat turvallisia hamstereille? Käykö ihan akrylli värit? :pilehile:
Miten isoksi Robot suunileen kasvaa ja tuleeko Robosta rauhallisempia vanhetesaan :icon_smile: :sydan:
Kyllä hamsterinne varmasti löytyy :misc_aai: varsinkin jos se on jo kesy ja tottunut käsiin :icon_smile: Minulla kerran karkasi Roborovski kun vasta olin saanut hamsterin ja kyseinen hamsteri ei ollut vielä etes tottunut käsiin :kankaalla: Mutta onko hamsterillasi jotain herkkua jota se rakastaa jos on laita se vaikka hamsterin pesän viereen :hauskaa:
-Roborovski
-Valkoinen
-Sylissä köllöteliä
-Siivoilu, juoksupyörässä juoksu, sylissä oleminen ja huoneessa olo vapaana
-Hedelmät ja pähkinät
-Iso ja virikkeitä täynnä oleva häkki :jiihaa:
Minulla on 2 Roborovskia jotka ovat oleet minulla jotain 4-5 kuukautta ja ne eivät oiken opi kädelle, toinen niistä on jo aika hyvin oppinut kädelle tulon mutta on vieläkin vähän villi ja toinen taas on täysi mahdottomuus. Eli miten saisin opetettua hamsterin kädelle? :wassat: :c8:
Molemmat oleskelevat kookos mökissä ja syövat :peukku: