Mitä hamsterisi tekee juuri nyt?

Aloittaja Eve_, 03.08.08 - klo:20:07

Hilmeliini

Nelisenkymmentä hamsupalleroa rämistelee kaltereita ja juoksee juoksareissaan, siltä ainakin kuullostaa  :icon_lol:
Kolme pupua ja kaksi hamsteria, kasvatus loppunut 2013.
Lk creme ps n. Musti Somali Neekeriina
Lk norre laikukas n. Sirpa Unelma Kaarina

Unipallo

Huvitti tuo Hajimen olkapäähamsu, älykköainesta.  :icon_mrgreen:
Meillä Armi syrkkimamma on aloittanut ärsyttävän kalterinjärsinnän. Vaikka terra on täynnä oksaa ja risua ulkoa, kasa olkia ja paperia, juoksari, 2 taloa... ruokaa. Mikään ei kiinnosta. Toisella hamsulla maaninen tapa järsiä bittujuoksarin metallijalkaa.En tiedä, tuo Armi varsinkin kun on usein sohvahamsuna iltaisin niin sillä on suuria vaikeuksia olla terraan suljettuna.  :icon_e_sad:

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Unipallo - 06.11.13 - klo:21:56

Noin siinä tuntuu käyvän, harmi kyllä. Kun hampuusit tottuvat pääsemään ulos iltaisin, niin kasin-ysin aikaan alkavat siinä pällistellä ja metelöidä "josko ois mun vuoroni taas?" :no:
Lumo on kyllä uskomattomimmasta päästä. Jopa siinä sulta hankitussa terrassa (jossa on paljon järsittävää puuainesta virikkeenä), se raastaa hampaillaan lasia. Hirveä ääni.

Unipallo

^ Mullakin on ollu yksi lasihamsu.  :icon_neutral: Se saatoi nuolla iäisyyden lasia.  :icon_e_surprised:

berttaneiti

No tällä hetkellä kohta kolmikuinen syrkki Sulo yrittää keksiä uutta reittiä mistä hän pääsisi livahtamaan ulos terrasta. Luulin tuossa aikaisemmin, että olen aina vaan unohtanut pistää liukukannen kiinni, vaan kävipä ilmi, että  Sulo syrkkini osaa haudinimaisella tavalla avata tuon liukukannen. Nyt hän on hyvin kiukkuinen minulle että miksi teippasin kannen kiinni.

Talvikkotyttöni Bertta on vaan niin päivä- ja iltavetoinen, hän nukkuu jo mutta herää kun minä ja koirat valmistaudutaan aamuun  ja sitten hän taas aloittaa päivän meidän kanssa ja vipeltää iltaan asti ja sitten menee nukkumaan. Hyvin outo talvikko. Mutta kovin rakas:)

Bbella

Bella nukkui pois <3
Nykyään elämääni iloitsee vilkas poikahamsu Elmo :)

unijojo

Kaikki on omissa mökeissä, varmaan nukkuvat tai syövät siellä :D
Kaksi syyrialaista ja kiinari

berttaneiti

Tällä hetkellä Sulo vetelee hirsiä ja Bertta-talvikko tavoilleen uskollisena kiipeilee pitkin kattoverkkoa, huom.

Aamusella kun yritin heräillä ja lipitin teetä ruokapöydän ääressä otin Bertan pöydälle touhuilemaan ja kun katse vältti neiti sukelsi pää edellä teekuppiin:) Onneksi oli jo tee jäähtynyt. Berttaahan ei moinen hidastanut. Pienen pesuhetken jälkeen vauhdissa taas. Voihan pojat ja tytöt tuota ikiliikkujaa!!!

Elpsu

Herraa ei paljon näe päiväsaikaan, tällähetkellä nukkuu, ja herää iltamyöhään. Kunnon unelias kaveri  :fi_lone_ranger:
Joskus raskin sen herättää, että näkisin sen edes joskus :D

emmesyys

Uusi tulokas syrkkityttö Ninni nukkuu, yllättäen tähän aikaan. :DD Ja Viuhtilainen (robo) heräsi juuri syömään ja juomaan ja muutenkin vähän touhuilemaan, näköjään kantaa tuolla vessapaperisilppua mökistä toiseen oikein ylpeän ja silti salamyhkäisen näköisenä! Voi ku oisin saanu tuon "ilmeen" videolle tai kuvaan. :DD
♥ roboneidot Wippee's Maggie Mango "Maggie" sekä Goldilock's Kleopatra "Saga"
♥ syrkkipoitsu Morinehtar the Blue "Valo"
♥ kiinaripoika Wonderland's Down-To-Earth Dewberry "Odin"
♥ pikkuinen talvikkoherra Tinytail Mr. Twister "Viima"

MortimerRiddle

Suffis heräsi juuri juoksemaan pyörässä. Juostessaan se painaa korvat matalaksi kylkeä vasten ja muutenkin muistuttaa ulkonäöltään lennokkia.
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Wanilla

Molemmat oleskelevat kookos mökissä ja syövat :peukku:

Janskuttaja

Vili hamsu nukkuu, mutta herää kun saa aamu ruoan :3