• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Grand Gala 22.11.2014 Vantaalla

Aloittaja Vevve, 05.10.14 - klo:17:32

« edellinen - seuraava »

gimlixx

Tyhmä kysymys ehkä, mutta (anteeksi olen maalta  :icon_mrgreen: ) pystyykö sieltä Hiekkaharjusta kävelemään Tikkurilaan? Katselin, että Fonecta antaa matkaksi noin 2,5-3km. Lähinnä nyt sitä, kun en tiedä millaista tietä siinä välissä on, onko kävelytiet jne.  :icon_redface:

Ei tarvitsisi sitten vaan taas pelata parkkimaksujen kanssa, jos kävelisi sinne ja takaisin. Riippuu toki myös päivän säästä...

Humselo

Muistutan asiasta, joka ei minulle mitenkään kuulu, mutta tuli vain mieleen.

Muistakaa joku kertoa ulkolaisille tuomareille, että muitakin voi palkita kuin vain 1.-5. sijat. Etenkin jos täällä on jaossa niitä Candycanen ym. lahjoituspalkintoja, niin olisihan se kiva jos kaikki tuomarit niitä tietäisivät jakaa.
Tuli vaan mieleen joku näyttely, missä heille oli unohdettu asiasta mainita vaikka jaettavaa olisi ollut kyllä  :peukku:

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

sarsu

Pystyy kävelemään ja bussitkin kulkee hyvin. Paikan pihassa on tilaa ihan kivasti eikä parkkimaksuja ole, vai mitä maksuja meinasit?
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Humselo - 19.11.14 - klo:21:49
Muistutan asiasta, joka ei minulle mitenkään kuulu, mutta tuli vain mieleen.

Muistakaa joku kertoa ulkolaisille tuomareille, että muitakin voi palkita kuin vain 1.-5. sijat. Etenkin jos täällä on jaossa niitä Candycanen ym. lahjoituspalkintoja, niin olisihan se kiva jos kaikki tuomarit niitä tietäisivät jakaa.
Tuli vaan mieleen joku näyttely, missä heille oli unohdettu asiasta mainita vaikka jaettavaa olisi ollut kyllä  :peukku:

Monesti ainakaan Lotta ei välttämättä halua antaa mitään ekstrapalkintoja vaikka saisi... Mutta meillä on lahjoituspalkintojen lisäksi muitakin pieniä erikoispalkintoja tulossa, eli niitä kyllä pistetään jakamaan  :icon_e_wink:

Crodino

#94
Mites niitten koirien kanssa näyttelypaikalla? Olen kyllä tietoinen, että on vahvistuksissa ja kutsuissa lukeepi, että ei saa ilman hallituksen suostumusta, mutta onko oikeasti jengi kysynyt lupaa vai saako tuoda järkeä käyttäen?  :enkeli:

//: En ole siis tuomassa sinne mun pappaa jäämään jalkoihin, varsinkaan kun en osaa taata sen käyttäytymistä, kun ei ole tollaisissa tilaisuuksissa ollut. Ihan kiinnostuksesta kyselen.  :yes:
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

gimlixx

Lainaus käyttäjältä: sarsu - 19.11.14 - klo:22:01
Pystyy kävelemään ja bussitkin kulkee hyvin. Paikan pihassa on tilaa ihan kivasti eikä parkkimaksuja ole, vai mitä maksuja meinasit?

Niitä Tikkurilan maksuja.  :tongu:

sarsu

Onhan se hyvä kysyä lupa ja itsekin kysyn muulta hallitusporukalta, vaikka hallitukseen kuulun ja aiemminkin on koira ollut mukana.  :prll: 

Mun tietääkseni Tikkurilassa ei kyllä ole kuin korkeintaan kaksi maksullista pysäköintipaikkaa, mutta mulla taitaa muutenkin mennä ihan ohi tää juttu.  :icon_cheesygrin:
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

viiru

Paikalla olevista koirista pitää siksi tiedustella hallitukselta lupaa etukäteen, että jos kaikki tuovat koiransa mukaan, voisivat ylimääräiset eläimet toistensa seurasta riemastuessaan olla vaaraksi itse näyttelyeläimille. Hallituksen tulee siis ennalta tietää, montako koiraa on paikalle tulossa ja minne ne voidaan turvallisesti sijoittaa. Koirakiintiössä priorisoidaan aina toimihenkilöiden tarpeet näytteilleasettajien edelle, koska yksinkertaisesti näitä tapahtumia ei pystytä järjestämään, jos toimihenkilöitä ei ole. Olisi taas näytteilleasettajille aika ikävä perua näyttelytapahtuma sen vuoksi, että tuomari, avaintenhakija tai nlyirtaimistoa kuljettava henkilö ei saisi koiralle hoitajaa näyttelypäiväksi.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Vevve

Vielä hetken aikaa voi lunastaa numeroita ennakkoon! Ohjeet edellisellä sivulla.

messi

Essi Virtanen ilmoittautuu assariksi! Kaikki käy, missä on vaan suurin tarve :)

gimlixx

Lainaus käyttäjältä: sarsu - 20.11.14 - klo:12:46
Mun tietääkseni Tikkurilassa ei kyllä ole kuin korkeintaan kaksi maksullista pysäköintipaikkaa, mutta mulla taitaa muutenkin mennä ihan ohi tää juttu.  :icon_cheesygrin:

En ole tähän mennessä kertaakaan onnistunut löytämään sieltä tyhjää parkkipaikkaa (tai sitten vaan jotain "max 1h" paikkoja) muuta kuin maksullisesta paikasta, mutta joo, tää on vähän OT jo kyllä.  :enkeli:

Päivi

Mahtuuko jonkun Turusta autolla galaan matkaavan kyytiin yksi ihminen? Lyhkis- ja koe-standusyrkkien tuomari kyselee. Kiitos!
Vivaldine's hamsterit
-lk & pk syyrialaisia väreissä keltainen, musta-keltainen ja hunaja
Pienimuotoista kasvatusta vuodesta 2003

Vevve

Kiitos ihanasta näyttelystä!

Meillä meni taas todella hyvin kiinareilla, ja päivän piristykseksi kerrankin myös standardiroboissa!  :loov:

Kiinankääpiöhamsterit (29)
S1. + SERT GG14 Lilliput's Neville Longbottom**, om. Veera Kujansuu => FIN MVA!
S2. + SERT FIN MVA FIN VLH JV14 Goldilock's Niskavuoren Naiset, om. Veera Kujansuu
S3. + SERT Goldilock's Poika Vuoden Takaa*, om. Veera Kujansuu
S4. + SERT FIN MVA Goldilock's Balance of Terror, om. Veera Kujansuu
S5. + SERT FIN MVA Goldilock's Quantum of Solace, om. Veera Kujansuu
irtoSERT Goldilock's Kaunis ja Ylpee*, om. Veera Kujansuu
irtoSERT FIN MVA Goldilock's Urjalan Taikayö, om. Veera Kujansuu
irtoSERT Goldilock's Deathly Hallows, om. Veera Kujansuu

Paras veteraani: FIN MVA FIN VLH JV14 Goldilock's Niskavuoren Naiset, om. Veera Kujansuu

KUMA (kokonaisuus) Goldilock's Kaunis ja Ylpee*, om. Veera Kujansuu
KUMA (kokonaisuus) FIN MVA Goldilock's Urjalan Taikayö, om. Veera Kujansuu

Erikoispalkinnot:
Paras pää: Lilliput's Neville Longbottom**, om. Veera Kujansuu
Parhaat merkit: Goldilock's Deathly Hallows, om. Veera Kujansuu


Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit (18)
S1. + SERT GG14 OakFarm Custard, om. Veera Kujansuu

Paras perusväri: OakFarm Custard, om. Veera Kujansuu


Koestandardiluokan venäjänkääpiöhamsteri roborovskit (4)
KS1. + KSERT KGG14 Goldilock's Baritoni, om. Veera Kujansuu
KS2. Goldilock's Cherry Garcia, om. Veera Kujansuu

Tuomarin suosikki: Goldilock's Cherry Garcia, om. Veera Kujansuu
Paras nuori: Goldilock's Baritoni, om. Veera Kujansuu



--


Tulokset kirjoitettu, löytyvät täältä: http://hamsteriyhdistys.fi/foorumi/index.php?topic=13060.0

emmesyys

Kiitos näyttelystä, vaikka flunssasta vielä vähän toipilaana meinasi vähän allekirjoittanutta väsyttää pitkin päivää. Oli kuitenkin kiva kun pääsin samalla lapsuudenkotona käymään näyttelyn yhdeydessä! Ja olin ihan yllättynyt miten meidän hamsterit pärjäsi kun mitään ei odotettu, saa olla ylpeä meidän pikkuisista.  :mhappy:

Meidän syrkkineiti Ninni (Ruusa Runoilija) oli PLH3, sai ihan mahtavan arvostelun lemmikkiluokasta ja siitä jäi tosi hyvä mieli! Robotkin sai yllättäen kaikki jotakin, erityisen ylpeä olen meidän Maggiesta (Wippee's Maggie Mango) joka oli S4 ja sai myös erikoispalkinnon parhaasta tyypistä, ihan yllättäen. Saga (Goldilock's Kleopatra) sai lemmikkiluokasta KUMAn kokonaisuudesta, ja Viuhti yllätti myös kun oli paras veteraani, siltä pikkuiselta kun ei yleensä olla odotettu oikein mitään. Tämä olikin sen viimeinen näyttely kun on ikää jo sen verran sillä.
♥ roboneidot Wippee's Maggie Mango "Maggie" sekä Goldilock's Kleopatra "Saga"
♥ syrkkipoitsu Morinehtar the Blue "Valo"
♥ kiinaripoika Wonderland's Down-To-Earth Dewberry "Odin"
♥ pikkuinen talvikkoherra Tinytail Mr. Twister "Viima"
http://hamsterbox.blogspot.com

Eve87

Itse en paikalle valitettavasti päässyt, mutta onnittelut Jennille Wonderland's Ofelia One Heartbeatin PLH2 sijasta a ulkomuotoluokassa maininnasta parhaasta päästä  :mhappy:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani