• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Uudet tulokkaat 2

Aloittaja Mustikkamaan, 31.12.10 - klo:14:48

« edellinen - seuraava »

julpu

Ei siinä sitten kauaa mennyt, kun toinen syrkki muutti tänne.. Lahden näyttelyistä lähti mukaan Karoliinalta Rosine Riemuruusu. Niiin nätti ja ihana tyttönen, vei sydämen kyllä heti mukanaan! :loov:


SatuH

^Multa löytyy veli, Rocky Ruuturitari :) Oon myös ihan myyty pikkuvaavin luonteeseen  :sydan:

Eve87

Iiihana seepianharmaa tytteli  :mhappy: Ja vielä minun kasvatti isukkina  :icon_cheesygrin:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Veda

Meille muutti Lahdesta kolme uutta tulokasta  :loov:

Cydaea "Rinsessa"

Remus Renesanssi "Bruno"

Silent Stars Go By "Eemeli" ja vanhapoika joka sai uuden kaverin

emmesyys

Meille muutti tänään ihana uusi pikkuinen, Goldilock's Cleopatra (tai Kleopatra, en ole varma kirjoitusasusta kun ei ole vielä papereita meillä), kutsumanimeltään Saga. Toivottavasti kuvat näkyy hyvin, olen ennenkin tänne foorumille laittanut kuvia, mutta jotenkin joka kerta olen epävarma että meniköhän nyt oikein...  :icon_cheesygrin:




MUOKS: en saa kuvia tuon pienemmäksi, joku viisaampi saa kertoa miten se tehdään/poistaa kuvat kun ne on noin jättimäisiä...
♥ roboneidot Wippee's Maggie Mango "Maggie" sekä Goldilock's Kleopatra "Saga"
♥ syrkkipoitsu Morinehtar the Blue "Valo"
♥ kiinaripoika Wonderland's Down-To-Earth Dewberry "Odin"
♥ pikkuinen talvikkoherra Tinytail Mr. Twister "Viima"
http://hamsterbox.blogspot.com

Alkemistin

^ Jos kuvat laittaa tuolleen suoralinkkinä (ei liitteenä), niin niiden pitää olla jo tallennettaessa oikean kokoiset. Ehkä jtn 450 pikseliä leveitä.

littlepaws

#621
Jos et tähän hätään saa kuvia pienennettyä. Kirjoitat vain alla näkyvän koodin tänne viestiketjun vastauskenttään ja määrittelet leveyden (esimerkissä 250) ja kuvan pitäisi näkyä pienempänä. Pystyt muokkaamaan tuota aiempaakin viestiäsi vielä jälkikäteen ;)

Koodi alla (jouduin lataamaan sen kuvana, joten sitä ei saa tästä suoraan kopioitua)


Tadaa, koodauksen jälkeen kuva näyttää tältä :)


Sen ei kai pitäisi kuormittaa foorumia ja hidastaa selausta(?), kun näkyy pikkukuvana ja vasta klikkaamalla suurenee. Toki valmiiksi sopivan kokoiset kuvat olisi varmaan parempia.

emmesyys

Kiitos kovasti kaikille avusta, ja anteeksi kovasti että ne tuli noin jättimäisinä! Mietin että on vaan sillä tavalla aika iso vaiva lisätä kuvia jos ne pitää ensin pienentää huomattavasti siitä mitä ne on ja sen jälkeen ladata jonnekin erilliselle sivulle jotta saa niistä linkin jotta voi ladata ne vielä tänne? Mun pitää koittaa tota littlepawsin laittamaa linkkiä sitten ensi kerralla kun tarttee kuva lisätä, kiitos kovasti! :)
♥ roboneidot Wippee's Maggie Mango "Maggie" sekä Goldilock's Kleopatra "Saga"
♥ syrkkipoitsu Morinehtar the Blue "Valo"
♥ kiinaripoika Wonderland's Down-To-Earth Dewberry "Odin"
♥ pikkuinen talvikkoherra Tinytail Mr. Twister "Viima"
http://hamsterbox.blogspot.com

Eve87

#623
lk normaali naaras Maya  :mhappy:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Janzu

Tänpäiväinen eläinkauppalöydös, Tarinan kasvatti. Hänen väri on hauska, genotyypiltään on nimittäin sininen umborous, mut fenotyypiltään selkeästi musta/hopeamusta. En olis ikinä siniseksi arvannut jollei papereiden mukaan molemmat vanhemmatkin olisi.  :icon_e_smile: Ja luonne on kultaa, kaveri voi olla syliteltävä kuin mikä. Nimekseen hän sai luonnollisesti Nalle.

Susanna

Meille muutti eilen 2 talvikkoa. Normaali uros Conan:



ja normaali naaras Yours Tähtisilmä, josta ei toistaiseksi ole vielä kuvaa. Jos kehittyvät odotetusti niin tarkoitus olisi yhdistää pari ensi syksynä.
Say -talvikot / http://say.hamsterit.net/

Ana

Aika harvoin tulee tänne kirjoitettua, mutta nyt jos laittas. Uudet talvikot tuli Eve Immoselta. Nimisin Nelliksi ja Tuuliksi. Nelli on norre ja Tuuli helmi.






Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Janzu - 20.06.14 - klo:00:42
Tänpäiväinen eläinkauppalöydös, Tarinan kasvatti. Hänen väri on hauska, genotyypiltään on nimittäin sininen umborous, mut fenotyypiltään selkeästi musta/hopeamusta. En olis ikinä siniseksi arvannut jollei papereiden mukaan molemmat vanhemmatkin olisi.  :icon_e_smile:

Jessus, noin... musta! Oisko muuten meitin Wonkan (Tarinan Blue Wonder++) veli, kun on noin isokin? Vanhemmat NYPD Blue ja Blueberryfields Forever?

// Edit. Tuskin kuitenkaan, mutta Skunkin jälkeläisiä perhaps?  :icon_e_wink: Emä Etusivulle Suosikkiin tms?

Janzu

^No onpas Wonkan veli, kappas! Mä mietin että tosta vois melkein näyttelyihinkin olla, ja katoppa, veli onkin ehtinyt niittää mainetta jo.  :sydan:

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Janzu - 23.06.14 - klo:17:32
^No onpas Wonkan veli, kappas! Mä mietin että tosta vois melkein näyttelyihinkin olla, ja katoppa, veli onkin ehtinyt niittää mainetta jo.  :sydan:

Ajattelin, että näyttää kyllä ihan Wonkan veljeltä!  :haha:  Ja velipojan titteli muuten unohtui eli KJV14. Mikäs tuon nimi on? (official)