Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Käppänä

Okei,musta on tosi kiva hössöttää hamsujen kaa kaikkii maailman synttärijuttuja,mut toisaalta tulee taas mieleen,että ei nekään sit kauaa elä enää.. :roll:

Lulu 6.10 2v
Vilppu 11.3 1v <3
Meillä ei hamsun synttärit ole sen kummemmat,tosin joskus saatan huvikseni onnittelulaulun laulaa ja parille hamsulle olen jotain namuja ostellut,kun ovat vuoden täyttäneet,kun Penni(in memorian) täytti 1w,eikä ollu omaa rahaa,ni ku oltiin autolla eläinkaupan lähellä ja äiti katto jtn. ulkona,ni pölläsin sen lompsasta rahaa ja hyppäsin ulos autosta. Sit viskasin rahan maahan ja hihkaisin,että äiti,kato mitä mä löysin ja ostin sillä hamsulleni jonkun namin  xD
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Virikkeet
17.06.08 - klo:19:42
Lainaus käyttäjältä: "-karo"Meilläkin on kääpiöille oma puuhaboksi; korkeus 43cm, pituus 79cm, leveys 58cm ja pohjalla purua noin 15cm.
Tässä kuvaa vähän toisesta kulmasta:
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Virikkeet
29.05.08 - klo:21:40
Hmm..
Meillä on virikkeinä tietenkin tavallisia pahviputkia,erikokoisia,joita varjelen ja keräilen aina joka paikasta,josta niitä löydän.Jos löydän yhdenkin pahviputken roskista,saa perhe kuulla hirveät saarnat siitä,että hamsuparoillekkin pitää säästää jotain !  xD

Vilpulla on juoksupyörä,pahviputkia,kupit ja mökki,hyvin näyttää pärjäävän,ajaa juoksupyörällä kamalasti joka yö:) Kerran tein jopa semmosen ns. linnakkeen,leikkasin pahvilaatikkoon reikiä,työnsin pahviputken siihen niin,että sitä pitkin pääsi sisälle jne.
Pitäisi kummallekkin hakea jotain oksia,lululle se pyörä,joku tiiliskivi tms. jne.
Keskustelua näyttelyistä / Lahteen?
29.05.08 - klo:21:20
Onkohan koskaan tulevaisuudessa tulossa hamsterinäyttelyitä Lahteen tai sinne lähelle?
Haluaisin tulla hamsuni kanssa näyttelyihin,mutta se on aika inhottavaa,kun kaikki näyttelyt pidetään tyyliin tampereella,vantaalla jne. eikä hamsua viitsi niin pitkällä kuljetusmatkalla rasittaa.
Hei!
Omistan 11.3.2008 syntyneen syyrialaispojan,Delfoin Raafael alias Vilpun,ja haluaisin vähän tietää mitä sen siskoille ja veljille kuuluu;)
Eli poikaset syntyivät 11.3.08,isä on Delfoin Nemo ja emä Delfoin Yavita.Kasvattaja oli siis ihan automaattisesti Kirsi Ruotsalainen:)

Poikueeseen kuului 9 muuta hamsua Vilpun lisäksi:
Delfoin Roomeo
Delfoin Raafael(Vilppu)
Delfoin Ruudolf
Delfoin Ruuben
Delfoin Rinja
Delfoin Ruusa
Delfoin Rina
Delfoin Rilla
Delfoin Ruusunen &
Delfoin Raakel