• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

8.2 näyttely -voiko ilmoittautua molempiin luokkiin?

Aloittaja NipsuRakkaani, 10.12.08 - klo:20:22

« edellinen - seuraava »

Tansku

#30
Lainaus käyttäjältä: "Sohvi"Silti :kieli Ja mähän en oo mikään aamuvirkku

Ei sua sinne varmaan kukaan pakota menemään, eikös se ole oma valinta ;)

Sohvi

#31
Itte sanoinki et oon menossa. Ei tääl oo kukaan pakottamassa mua.. Muuten meniskö tavalliseen lemmikkiluokkaan vai lastenlemmikkiluokkaan ? Kannattaako mennä lemmikkiluokkaan jos siellä on assarina ? Ku oon assarina siskonkaa lemmikkiluokassa ( tavallisessa ) ulkomuotoluokkaan yks hamsu änkee myös  :oops:
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

susu

#32
Niin mielelläni tulisin, mutta kyytipuoli ei taida järjestyä, ja mukaan lähtevä hamsu on vähän... tahdoton pysymään kädessä.. Näykkäisee kun haluaa pois, ja jos sitten puree tuomaria niin ai kun kiva..
Nipsu & Räpsy <3

NipsuMakkara

#33
Enpä taida saada tulla.  :x  Viimeksi kun oltiin Espoossa näyttelyissä niin äiti sattui sanomaan ettei niin kauas lähetä. Minun mielestä ei ole edes kaukana. :D
[size=85]Kauhukakara "Nipsu" lk kemu syrkki naaras. s. 7.5.2008 k.14.1.2010 IKÄVÄ<\'3[/size]
[size=85]Valentina "Mango" lk normaali syrkki naaras. s. 11.8.2007 k. 25.6.2009 IKÄVÄ <\'3[/size]

Heli

#34
^Toi on mun mielestä just niin huvittavaa, kun monille pk-seutulaisille tuntuu tuollaiset ihan lyhyetkin matkat olevan ylivoimaisen pitkiä. Eivät vissiin reissaa pk-seudun ulkopuolella sitten ollenkaan niin onhan se äärimmäisen pitkä matka mennä Vantaalta Espooseen.  :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

susu

#35
^ Älä mitään, me mennään vielä melkein joka viikonloppu ja loma pohjoseen, 600 km päähän, sitten eivät voi kuskata edes Espooseen...
Nipsu & Räpsy <3

Sohvi

#36
Lainaus käyttäjältä: "susu"^ Älä mitään, me mennään vielä melkein joka viikonloppu ja loma pohjoseen, 600 km päähän, sitten eivät voi kuskata edes Espooseen...
kiva :'D Sul on aika kivat matkat verrattuna jonnekki esim Riihimäeltä Tampereelle. Tosi lyhyt matka
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

NipsuMakkara

#37
Nii siis turkuun voidaa mennä nopeesti käymää ja just tollee mut Espoosee ei voi mennä hamsunäyttelyy..  XD  Espoosee kestää vaa joku 30 minuuttii ku Turkuu joku 2 tuntii. :D
[size=85]Kauhukakara "Nipsu" lk kemu syrkki naaras. s. 7.5.2008 k.14.1.2010 IKÄVÄ<\'3[/size]
[size=85]Valentina "Mango" lk normaali syrkki naaras. s. 11.8.2007 k. 25.6.2009 IKÄVÄ <\'3[/size]

Sohvi

#38
Muuten onko hamstrauskilpailua ???
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Nilla

#39
^ Kyllä, kaikissa näyttelyissä järjestetään hamstrauskisoja.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Juulia

#40
Meiltä ei taida olla kukaan tulossa hamstrauskisaan. Ronja olisi ollut jälleen osallistuja, jos näyttelyyn mukaan tulisi... Taitaa neiti jäädä jo eläkkeelle näyttelyistä ja nuoremmat pääsevät vuorostaan mukaan :) .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Sohvi

#41
Meiltä tulee kummatkin hamstrauskisaan. Kovia hamstraajia on  :D
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Vilma

#42
Olen tulossa kahden hamsuni kanssa paikalle ja ilmotkin lähtivät matkaan eilen. :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Sohvi

#43
loppuuko ilmoittautuminen 19.1 ?
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Nilla

#44
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!