• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poskipussi 2/11

Aloittaja Vevve, 28.02.11 - klo:20:59

« edellinen - seuraava »

wiidii

#60
Tottakai! Hamsteriyhdistys on tarkoitettu kaikille hamsterinomistajille, harrastajille ja kasvattajille ikään, kokoon ja sukupuoleen katsomatta. Eikä tarvitse edes omistaa hamsteria, jos vain niistä on kiinnostunut. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

lentsu

#61
Totta kai, Markka!  :) Yhdistys on tarkoitettu kaikille hamstereista pitäville ihmisille, ei ole siis edellytyksenä edes että omistaisi hamsterin, kunhan tykkää niistä!

Markka

#62
Hyvä :)  Nyt ylipuhutaan äiti :twisted:
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Mrk

#63
Oli paljon mielenkiintoista luettavaa lehdessä ja täytyy kyllä ihastella kuinka kirjoitustaitoista porukkaa hamsteriväestä löytyypi! :peukku:

Ja tää oli niin liikuttavasti sanottu: "Hamsterit elävät hyvin vähän aikaa, mutta on parempi olla yksi vuosi tiikerinä kuin kymmenen lampaana, ja hamsterit ovat tiikereitä" (-Kreta). :sydan

Sahapukki

#64
Meille pitäisi tulla ensimmäinen "poskipussi" tämän kuukauden lopulla.  xD
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

Vevve

#65
^ Samoihin aikoihin se tulee kaikille jäsenille, eli sinullekin piakkoin, jos olet liittynyt ajoissa.

S.D.G.

#66
Mainio lehti, tuli meille jo tiistaina tai keskiviikkona muistaakseni. Ertityisesti Roy Robinson -juttu sekä historiikki lämmittivät suunnattomasti mieltä. Robosairauskin oli mainio. Mä yritin kahdella robotytöllä tieten tahtoen kai sairastuttaa itseni, mutta mulla tää talvikkoisuus on niin kokonaisvaltaista, että oon ollut sille täysin immuuni. :D Virikejuttu tuli kyllä tarpeeseen, koska meidän neiti syyrialainen on varsin vaikeasti viihdytettävää, aktiivista sorttia.

Erit. Niin joo ja Ammiekos se oli joka sanoi, että kansi oli ikävästi ryttääntynyt postissa. Sama täällä, ja vähän harmitti kanssa.  :|
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

spellcaster

#67
Kuuluuko minunkin saada tämä numero jos maksoin ilmottautumiseni yhdistykseen huhtikuun alussa? En oikein saanut selkoa noista jäsenmaksukausista...  :pihalla:

Sahapukki

#68
Vevve = Liityin viime kuukauden puolivälissä.
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

mirauh

#69
Hmm mikä tämä uusi jäsenkortti tämän lehden välissä oli, kun aikaisemmin joskus tammikuussa(?) tuli kirjeen mukana ensimmäinen, mutta pienempi ja erivärinen ?:)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Markka

#70
Äiti suostu :)  Saan liittyä :pileet:
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Sahapukki

#71
Toivottavasti liityimme siihen oikealla tavalla, tai no mitenkäs sen sanoa? ;) Odotan poskaria innolla!  xD
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

Mustikkamaan

#72
Kaikissa omituisuuksissa ottakaa yhteyttä jäsenrekisterinhoitajaan. Vaikka olisitte suht' tuttuja heeboja täällä, ei useinkaan teidän nimiä tunne eikä siksi teidän asioita voi hoitaa tätä kautta. Ylipäänsäkin, parhaiten asiat selviävät kahden kesken jäsenrekisterinhoitajan kanssa juttelemalla. Sähköpostin lähettäminen kuitenkaan ei oo mitään ylitsepääsemättömän vaikeaa :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#73
No siinä voi nyt olla omituisuuksia, koska jäsenrekisteri oli aika pitkältä ajalta hoitamaton, kun sain sen joten voi ihan hyvin olla mahdollistya, että joku onkin saanut jo postia, mutta sitä ei ole merkattu mihinkään ja nyt kun noita posteja on lähetelty niin oon luullut ettei joku olekkaan vielä saanut postia.
Jäsenkortit on uudistuneet nyt, joten tällä hetkellä uusia jäsenkortteja enää jäljellä.

Laittakaa tosiaan mulle suoraan s-postia, mä en millään pysy kärryillä että kuka on kukakin, kenen kanssa oon puhunu mitäkin ja missä, koska mulla on tosiaan muutakin kaikkea elämässä, kuin tämä jäsenrekisteri. Forumillakaan en välttämättä päivittäin käy enkä todellakaan seuraa kaikkia ketjuja joten parasta tosiaan heittää s-postia.

Markka

#74
Mun äiti vasta lupas, että saan liittyä :)
Siis lähettääks äiti sit Napelle sähköpostia, mutta mitä se siihen kirjottaa ja maksaaks se siihen tili(?)numeroon, joka lukee "yhdistys" kohdassa? :huh  :pihalla:
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12