Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Dee

Mää voisin Karjalaisen Satulle sihteerilöidä. :D
Minää Satulle sihteeriksi!  :peukku:
Olen tulossa ja pakko takertua tuohon että Liminka taipuu LiminGASSA eikä Liminkassa. ;)
Kysy hallitukselta / Vs: Rekisteröinnit
07.04.15 - klo:17:44
"Rekisteröintiviesti lähetetään normaalina sähköpostiviestinä osoitteeseen vainiokaroliina(a)gmail.com"

^nii että mihin se sitten lähetetään jost tuosta osoitteesta saa vastauksen että se on väärä. Sokea olen varmaan kun en mä löytäny muuta.
Tulossaaa! En tiä tarkemmin ketä lähtee mukaan hamstereista, mut muita elikoita lähtis vaihteeksi myös näytille. :D
Varmaan joskus muksuna jossain eläinkaupassa olen ihastellut ihka ensimmäisiä hamsujani joskus muinoin.
Mutta oikeasti kaikista paras ja mieleenpainuvin ollut kun sai sen ihka ensimmäisen OMAN hamsterin (syrkki) kotiin dunaan vipeltämään tuossa -11 lokakuussa. :)
Niin ja siinä hakutilanteessa unohin ihan kysyä hamsun kutsumanimeäkin. ;D
Tulipa löydettyä pari hyväkuntoista kuivauskaapin tasasia niitä ritilöitä/hyllyjä mitälie, niissä on 1,5cm rako niissä pinnoissa, tuleeks syrkki siitä läpi? Meinaan suunnittelin terran kannen väsääväni noista enkä uskalla vielä rakentaa korkeita virikkeitä ennenku joku kertoo pitäskö mun vaan suosiolla hakee rautakaupasta kunnon pienisilmänen kansiverkko vai riittäskö noi kuivauskaapin tsydeemit..

/siirtäkää joku oikeaan paikkaan jos ei kuulu tänne. ;)
En jaksa selata koko toppaa läpitte saati edellistä, kysyn siis että onkohan tuosta haittaa hirveesti jos syrkkini nukkuu tuola syvällä puruissa?
Ei siinä muuta kun että minnuu vähän ärsyttää kun se on niin piilos ja koko aika mietin onko karannut tai jtn. Mökit ei sitten neitille kelpaa  :kieli
Tuollaisessa 70x40 dunassa miu pikkanen syrkki Winja asustaa, aika ruma sisustuts, mutta eiköhän se tuosta vielä paremmaks muutu. Vaikia tuohon laittaa mitään kiipeilyjuttua kun on niin matala.. mutta kassotaan mitä tulee kun petshopin paketti saapuu ja hamsukamat. (:

[attachment=2:cpic5f8s]IMG_7632.JPG[/attachment:cpic5f8s]
[attachment=0:cpic5f8s]IMG_7634.JPG[/attachment:cpic5f8s]
[attachment=1:cpic5f8s]IMG_7633.JPG[/attachment:cpic5f8s]

Mulla ois 80x50x50,5cm terrakin, mutta menee tiikerikotiloille joten... metsästän neidille omaa terraa taikka isompaa dunaa. Tai ostan jonkun vitriinin ja värkkään itse siitä terran. Saas nähdä. (:

EDIT//Aijjuu, on se duna nojatuolissa, mutta joku pöytä sinne alle tulossa on kyllä. Ei ole lopullinen paikka tuo.
Ostin muovisen juoksarin metallisen nilkantappajan tilalle, 12,90€ taisi maksaa
ja 20l Mörtti.Röpö säkin kuivikkeeks.
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Virikkeet 2
24.10.11 - klo:11:21
Voiko muuten kokonaisen kookospähkinän laittaa virikkeeksi vai onko siitä edes mitään iloa hamsulle? Tuli vaan mieleen kun sattuu yks kookospähkinä olemaan tuolla kaapissa jolle en mitään ole tehnyt.
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Virikkeet 2
22.10.11 - klo:18:55
//http://i8.photobucket.com/albums/a30/Dee-sama/hamsutus/2011-10-22183340.jpg

^Mulla ois ton näköinen dunan sisus tulevalle pikkuiselle (syrkille ja duna kokoa 70x40), mitäs ootte mieltä puuttuuko sieltä jotain vai liikaa jotain?

Eli virikkeeks on tarjolla noita kepukoita, vessapapruhylsyjä, pajusilta siellä purun alle kätkettynä ja pahvi"mökki" ja joku toinen paffi jyrsittäväksi. Varmaan tulee parempi pesämökki jossain vaiheessa ja ehkä juoksupyörä jos saan sen mahtumaan. (Tuloo isompi duna otukselle vielä joskus niin saan enempi kaikkee kivaa mahtumaan) Se muovikippo on veskinä siellä. Ainiin ja on noi tikkaatkin tos joo.

Hyviä vinkkejä täältä saa, aijon pölliä ideoita kun mussu tulee ja on aika kehitellä uutta matskua. :)