• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Ystävänpäivänäyttely 14.2.2010 Lempäälässä

Aloittaja Jane_O, 23.11.09 - klo:22:04

« edellinen - seuraava »

Ninde

#45
Voisiko nämä kyytijutut hoitaa tästä eteenpäin yksärein tai siirtää omaan ketjuunsa? Menee tämä ketju ihan tukkoon niistä.  :P

Saana

#46
^Hah, no sitä mä vähän yritin tolla viimeisimmällä. :haha Kamalan pitkä aika vaan tonne vielä ja näytskäkuume olis jo kova niin pitää jostain siihen liittyvästä päästä löpiseen :P

ps. Ajattelin tuoda pari roboa näytille :lol:

Anonymous

#47
Meiltä lähtee muutamat  omat kasvatit myös ekalle näyttely reissulle ja voi että on pitkä aika vielä. Saa nähä josko tuon mussuja myyntiin sinne. :lov

GaneshaX

#48
Ai kauhee. Ei tällasista näyttelyistä saa vielä puhuakkaan...

Varsinkaan, kun mulla ei ole mitään näytille tuotavaa XD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Marla

#49
Aijai, liian pitkä aika! Harmillisen pitkä tauko tässä välissä.
Tahdon saada nuo pari nuorta toivoa näytille niin pian kuin mahdollista, en malta odottaa...

Saas nähdä, kuinka paljon jengiä tuonne tulee... Vähän enempi varmaan kuin PiNan näyttelyihin yleensä, mikä olis kyllä hienoa, että josko tulis niitä ulkkiksia useamminkin.

Saana

#50
Pete näyttäis tulevan arvostelemaan lemmikkikääpiöt. :) Ja mulla oli ne syrkit sitten.

Minski

#51
Laitoin näyttelykutsun myös tuonne näyttelykutsut-alueelle: viewtopic.php?f=18&t=6258 :) Viimeinen ilmopäivä 4.2, vielä on siis aikaa miettiä lähtijöitä melkein kuukauden verran :)
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#52
Onko ketään tulossa tuonne Jyväskylästä?

TiBe

#53
Huh huh, tämän näyttelyn ilmottautumismaksut olisi meidän porukalta 45€  :haha  Mutta jos maksais jäsen maksun ja ilmot niin silti samainen 45€  ;)  Mutta näillä näkymin tulossa ollaan :) Eläimiä lähtenee mukaan siis reilusti, boksi ostoksillekko mä taas joudun..
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

Vevve

#54
Lainaus käyttäjältä: "TiBe"Huh huh, tämän näyttelyn ilmottautumismaksut olisi meidän porukalta 45€  :haha  Mutta jos maksais jäsen maksun ja ilmot niin silti samainen 45€  ;)  Mutta näillä näkymin tulossa ollaan :) Eläimiä lähtenee mukaan siis reilusti, boksi ostoksillekko mä taas joudun..

Jees!  :D
Jos vaikka vihdoin tulis meille se tyttö, sehän on silloin jo yli 3kk.

GaneshaX

#55
Mulle ei tule paljoa ilmomaksuja... Kerrankin. Kun ei ole paljon mitään näyttelytettävää  :mrgreen:

Nyt en kyllä löytänyt ollenkaan kutsusta, että miten järjestävä taho haluaa kuittinsa maksusta?
Luki että pitää maksaa ennen vikaa ilmopäivää, mutta ei ollenkaan mihin kuitti toimitetaan? Olenko vähän puusilmä  XD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Marla

#56
Taitaapi tulla jonkin verran hintaa meitinkin reissulle, saa nähdä, riittääkö nuo boksit. Parin kanssa olen kiikun kaakun vielä...

Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Nyt en kyllä löytänyt ollenkaan kutsusta, että miten järjestävä taho haluaa kuittinsa maksusta?
Luki että pitää maksaa ennen vikaa ilmopäivää, mutta ei ollenkaan mihin kuitti toimitetaan? Olenko vähän puusilmä XD
Kai se on sama meininki kuin ennenkin, joko ilmoittautumisen yhteydessä tai paikan päällä.

KaisaM.

#57
Meiltä tulee 6-8 hamsua todennäköisesti.  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

GaneshaX

#58
Meiltä tulee varmaan 2 hamsua.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Vevve

#59
Mäkin voisin alkaa miettiä ilmoja... Meiltä tulee todennäköisesti vaan 3 tai 4, ei oo oikeen mitään näyteltävää ulkkiksiin.  

edit// no, ilmotin viisi ko tajusin että tuo yks pääsee vetskuna jo ilmaseksi millä säästän 12€ ensin luulemastani hinnasta.  :D 25€ tuli saldoksi.