suositeltava hamsterin mökki

Aloittaja Ellun-hamsu, 26.01.12 - klo:14:09

Ellun-hamsu

Siis onko jotain ehdotuksii hamsterin mökkiin, et minkälainen sen pitäis olla, kun olisisn hankkimassa uuttaa mökkiä sille kun se on aika likanen niin tiiätkö jotain hyvää kauppaa tai minkälainen se vois olla?

Minnaw

^Jos haluat säästää jatkossa rahaa niin nappaapa ruoka/tavarakaupasta tyhjä karkkilaatikko (pahvia) matkaasi. Esim. ne Geisha-patukkalaatikot ovat hyvän kokoisia syyrialaiselle. Pahvi päästä kosteutta lävitseen, eikä haittaa vaikka hamsteri jyrsisi mökin, koska uuden voit hakea koska vain!
Oxalis - talvikkokasvatus

GaneshaX

Kaupan suklaapatukkalaatikot on tosiaan  ihan ykkösiä. Meillä on nytkin käytössä vain niitä. Sitten kun likaantuu/on järsitty ihan puhki joka puolelta, vaihdan uuteen.  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

metsku

Mä käytän puisia kun nuo pahvilootat on rumia sisustuksellisesti. Ajavat toki asiansa. Niiden huono puoli on se, että hamsteri pystyy siirteleen niitä, kaataan kumoon eikä niiden päälle oikein voi kiivetä (tai ehkä voi mutta liukas pinta on ikävä). Niiden päälle kiipeily ei myöskään kuluta kynsiä kuten puumateriaali.

Silkki19

Noh, minun talvikkoni asui kun tuli niin puuhamökissään ja muutti lähiaikana labyrinttiin joka oli tarkoitettu leluksi se oli purrut jostakin kohdista  seinät ja tehnyt piene neliönmuotoisen alueen  xD  joten ei ne aina tee sinne pesää minne olisi tarkoitus  :grin

metsku

^Ei niin. Yleisimmin mulla talvikot on tehneet kaikkien mökkiä sijasta pesänsä muoviputkistoon (jos se on sellainen piiiiitkä).

Hamsu-hullu

Mulla vaa pieni pahviloota kanssa  xD popcornin pahvilaatikko. Hommaan kyllä paremman, toi on vaa väliaikanen.
Edesmennyt Delfoin Öinen Hiipijä, Nökö
pk kyyhkynharmaa naaras