• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tuplahamsterinäyttely 24.-25.4. Helsinki

Aloittaja Nilla, 06.02.10 - klo:13:19

« edellinen - seuraava »

ammie

#195
Eli ilmeisesti tänne ois sitten lähdettävä, kerta saan kyydin ja ilmojen maksaminenkin onnistunee. Kuinkas se kuitin tulostaminen toimii? Onko verkkopankissa jokin suora "tulosta" nappi, vai pitääkö kopioida näytönkuva ja sitten tulostaa se kuva maksusta?
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Ninde

#196
^Verkkopankeista pystyy yleensä tulostamaan suoraan.

Wiivi

#197
Hitsi kun kiinnostaa nää näyttelyt, mut miten tästä yhtäkkiä Helsinkiin pääsis?  :kieli
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

Niina-03

#198
Onkohan Pet Expossa PEHMOLELU luokka? Olisi kiva saada asia pyörähtämään eteenpäin. Onko SHYllä mahdollisuutta ottaa pehmiksiä mukaan nyt? Siinä riittäisi yleisöllekin ihmeteltävää :D

Meiltäkin lähti tänään ilmot, vanhaa porukkaa on mutta tullaan nyt vielä näyttämään.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Anonymous

#199
Heidin kanssa juuri mietittiin tänään puhelimessa tuosta asiasta. JOs vaikka Minski taikka joku ottais asian hoitaakseen tuomaroinnissa?

wiidii

#200
Meiltä lähtee ilmot vasta huomenna eteenpäin, iik.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ken_G

#201
Ilmot lähti jo torstaina, 2 syrkkiä ja 2 talvikkoa tulevat sunnuntaina molempiin luokkiin. Lauantaille en ilmoittanut, kun pitää poistua jo klo 15 jälkeen eikä voi tietää kuinka pitkäksi homma venyy. Tulen silti katselemaan hamsuja ja moikkaamaan tuttuja myös lauantaina.

Sintturainen

#202
Jaa, se pitäs TÄNÄÄN sit päättää millä kokoonpanolla lähetään reissuun. Vähän mä oon täpinöissäni täällä, ihanaa lähtä reissuun, kuitenkin viimeinen näyttelyreissu kauemman ainakin tälle vuodelle...

viiru

#203
Tänään on juu viimeinen ilmoittautumispäivä. Koska oletettavasti suurin osa hamsuihmisistä on perinteikkäästi jättänyt ilmonsa viime tinkaan, siitäkin huolimatta että kello uhkaavasti lähestyy sitä kahtatoista, kirjoittakaa ilmoittautumisenne HUOLELLA annettujen asetteluohjeiden mukaisesti. Luettelontekijällä on näissä jo valmiiksi kovasti töitä, etenkin kun luettelo ja osallistujalistat tulevat olla käytännössä jo huomenna valmiina (toki postitse ilmoittautuvatkin otetaan tässä huomioon).

Näyttelytoimitsijapestejä löytyypi vielä yltäkylläisesti täytettäväksi. Käy katsomassa vapaat hommat täältä: viewtopic.php?p=119800#p119800
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Vilma

#204
Lainaus käyttäjältä: "Nilla"Ilmot lähti menemään, meiltä tulee 3 syrkkiä, kaksi menee molempiin luokkiin ja yksi vain lemmikkiin  :)
Kumpi päivä!?  :o

En ole ilmoja vielä laittanut, ihan miniporukalla kuitenkin tullaan. Ehkä kohta voisin laittaa ja lauantaina tulossa. :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Saana

#205
Marla, voisin tulla kyydillä, jos siihen vain vielä mahtuu! Näyttäisi siltä että yöpaikka ei olekaan kotosalla tuona vkl:na.

Viiru, mä voin tehdä jotain tuuraushommia välillä. Paikata sihteereitä tai assareita tai olla infossa. Mutta olen varmaankin suurimman osan ajasta kummityttöjeni (3 & 6v) kanssa, jotka tulevat Lappeenrannasta. Näemme niin harvoin, että täytyy tämä aika nyt käyttää hyväksi ja olla heidän kanssa.

Ilmot tein eilen valmiiksi ja täytyy katsoa ne vielä läpi. Kauhea kööri olisi taas lähdössä mukaan! :P

Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Heidin kanssa juuri mietittiin tänään puhelimessa tuosta asiasta. JOs vaikka Minski taikka joku ottais asian hoitaakseen tuomaroinnissa?
Minskin tulo on vielä epävarmaa ja hän kaiketi tulee  jos tulee vain toisena päivänä.

Sintturainen

#206
Olipa vaikea päättää, kolmen hamsun voimilla tullaan molemmille päiville  :)

MirkkuH

#207
Mä ilmoitin 12 hamsteria molemmille päiville...eli kaikki kynnelle kykenevät, näyttävät miltä näyttävät :P

Toivottavasti ilmoitusten vastaanottaja laittaa noottia, jos ilmoitukset on päin p:tä, yritin kyllä olla huolellinen :)

X-File's/JonnaMilaya

#208
Aina saa jännätä ovatkohan ne ilmot ees menny perille.Niin monesti on mulla meinaan käynyt että posti on ryssinyt niin mun postittamat ilmot tai sit vahvistus on jäänyt jonnekkin.Nyt siis kokeilin sähköpostitse ilmoittautumista joka itelle on vähän haastavampi,kun pitää olla tarkka välilyöntien ja rivien vaihtojen kanssa.Mutta vielä ei ole tullut bumerangina takas, mut ei toisaalta mitään varmistusta että ovat edes menneet perille.Olen tallentanut viestin lähteviin sähköposteihin.
Toistaiseksi ilmoitetut hamsut ovat kyl näyttelykunnossa,saas nähdä miten rupsahtavat just ennen näyttelyä...
~Solnechnyi Trusha~

Vevve

#209
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Näyttelytoimitsijapestejä löytyypi vielä yltäkylläisesti täytettäväksi. Käy katsomassa vapaat hommat täältä: http://hamsteriyhdistys.net/foorumi/vie ... 00#p119800

Mä tahon pitää hamstrauskilpailut!  :D  Onko ne samalla lailla kuin Lemmikkimessuilla jossain lavalla vai pelkästään siinä yhdistyksen ständillä?