• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterin näyttelyboksista (+ mitä boksiin) ?

Aloittaja NipsuRakkaani, 05.01.09 - klo:21:45

« edellinen - seuraava »

X-File's/JonnaMilaya

#75
Kukaan ei ole täällä maininnut, mutta pidetäänkö savicin m-koon bokseja campbelleillä hankalina?
~Solnechnyi Trusha~

Ninde

#76
^Mä en keksi että minkä näköisestä boksista on kyse, olisko kuvaa? Ainoat mitkä on hankalia on sellaiset boksit mistä ei saa kantta irti (niin että hamsua voi pitää kannella arvostellessa).

X-File's/JonnaMilaya

#77
kuvaa en nyt löydä, mutta ne ovat niitä mitkä ovat ihan kantikkaita.väreinä ainaki vihreä,punainen,keltainen ja valkoinen.Näissä siis kansi pysyy hyvin kiinni,jonkun mielestä turhankin hyvin.
~Solnechnyi Trusha~

Ninde

#78
^Joo löysinkin kuvia. Siis onhan ne välillä vähän tiukkoja ne kannet, mutta ei se nyt iso haitta ole.

nagger

#79
jos boksiin ei siis saa laittaa ruokakuppia niin mihin ne tuoreruuat laitetaan?  :c8

petosiru

#80
Sinne vaan purujen/mörtin päälle, kyllä hamsu ne sieltä löytää..  ;)
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Saana

#81
Niin, ja tuoreruoaksi tosiaan jotain sotkeutumatonta eli mielellään porkkanaa ja parsakaalia. Sitten myös esim. omenaa ja kesäkurpitsaa voi laittaa.

HamsterSailor

#82
Onko OK, jos mulla on syrkille Marchioron boksi, jonka pohjassa on koko 7,5l? Ja siellä sisällä ois purua, vessapaprua ja heinää, joihin kaivautua sekä ruokana hirssintähkää, porkkanaa ja salaattia :)

Vevve

#83
^ Salaatilla on nestettä poistava vaikutus, joten sitä ei kannata laittaa reissuevääksi.  :) Muuten on ok.

Minski

#84
^ Toisaalta, jos siellä boksissa on nesteenlähdekin eli tässä tapauksessa ne porkkanat niin en itse näe syytä miksei sinne voisi silloin laittaa salaattiakin vaikka se onkin diureetti. Kyllähän me kotioloissakin annamme hamsuillemme välillä salaattia, kun sillä on saatavana myös se neste siellä. Ja loppujen lopuksi ihmiset syöttää hamsuilleen paljon diureetteja asioita, esimerkiksi yksi erittäin voimakkaasti diureetti on voikukanlehdet (ja myös koivunlehdet ovat diureetteja), joita annamme kesäisin hamsuillemme paljonkin. Käsittäisin itse, että tärkeää on se, että sen diureetin kasvin lisäksi hamsterilla on olemassa nesteen lähde (näyttelyreissuilla porkkana, parsakaali, omena...) eikä diureetti kasvi ole ainoa "nesteen lähde".
Hamsteriton tätä nykyä

agilityhamsterit

#85
Hei onko mitenkään mahdollista että Syrkin vois viedä näyttelyyn 3,5 litran kuljetu laatikossa?
http://agilityhamsterit.webs.com
"T o r s t i", talvikko 1.5.2008-21.4.2010
"S i m o", syyrialainen 14.1.2010- 22.5.2012
"S u l o", talvikko 7.3.2010- 2.10.2012
"S a u l i",syyrialainen 10.2.2012-24.6.2013
Kiefer Kevätkaste "Mötkö", syyrialainen 4.7.2013-

Marla

#86
Lainaus käyttäjältä: "Torsti"Hei onko mitenkään mahdollista että Syrkin vois viedä näyttelyyn 3,5 litran kuljetu laatikossa?
Joo. Pienin sallittu koko on tuo Ferplastin Geoterran M-koko, jonka tilavuus on 2,5 litraa ja mitat n. 23 x 15 x 17 cm.

Jonsku

#87
Miksi roboille ei sovi s-kokoinen kuljetusboxi?

Koska minulla on robotyttö, ja ostimme sille Aladino small-kuljetusboxin (koko siis 20x16x13,5) Näyttelymatkoillahan emme käy, ja kuljetusboxi oli enemmänkin heräteostos söpön ulkomuotonsa vuoksi... :oops:
´Sitä osaa mitä haluaa!`

Ninde

#88
^Siksi, että robot arvostellaan näyttelyissä bokseissa ja koska ne on niin kovia hyppimään niin S-boksi on liian matala ja muutenkin ihan liian pieni. Joskus tuntuu että villeimmille yksilöille M-kokoinenkin on liian pieni (varsinkin jos siellä on paljon purua), L-koko olisi ehkä kaikista paras.

Muussa käytössä toki S-kokoinenkin boksi kelpaa aivan mainiosti. :)

Hamsu_86

#89
Heissan. Aion osallistua tulevaan hamsterinäyttelyyn ensimmäistä kertaa ja haluan kysyä asiantuntevilta , että onko tämä hyvä kuljetusboksi syyrialaiselle hamsterille?

Tässä linkki.

http://www.petshop.fi/small_pet_accesso ... ium_l.html