• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Unelmahamu

Aloittaja Katar, 15.07.08 - klo:13:23

« edellinen - seuraava »

Minski

#45
^ Ei ole kauhean realistinen juu; valkokirjokilpikonnia kun ei juuri uroksina ole kuin ihan todella äärimmäisen harvoina poikkeuksina, naaraita ne on yleensä :)

Lainaus käyttäjältä: "Minski"- Lk hunaja-kyyhkynharmaa valkonauhainen <3 Tietty semmosella tooosi upeella nauhalla. Ja sillä olis hieno tikkaus tietysti :) Ja luonne olis semmonen nallemainen käänneltävä ja väänneltävä <3

- Lk kyyhkynharmaa valkokirjokilpikonna, jolla olis tosi nätisti laikkuja <3 Eikä sen väri tietty ruskistuis koskaan :D Ja luonne sama kuin edellä :)
Ton ekan kun joskus sais niin varmaan en pysyis nahoissani. Onesimos oli ensin tosi lupaavan värinen, oli tikkaus kohdillaan, mutta kuten niin usein tällä värillä käy niin se valitettavasti muuttuu. On Onesimosilla nytkin eniten tikkausta kuin millään hunaja-kyyhkynharmaallani aiemmin, mutta se on haalistunut niistä poikasajoista. Toivottavasti se siitä kehittyy vielä. Eli tämmöistä unelmahamsua vielä odotellessa :)

Tohon tokaan sanoisin, että Odeliina vastaa tuohon aika hyvin ja se onkin nyt semmonen lellikki täällä että :) Kyyhkynharmaa vkkk on kyllä noussut todella suureksi suosikki väri- ja kuvioyhdistelmäkseni, että näitä tahtoisin lisää :sydan

Niin ja sit ihan perus-kyyhkynharmaa on aivan ihana, etenkin semmoisena Roderickmaisena lössykkänä :lov Ja tietty vielä semmosena, joka ei ikinä ruskistu :)
Hamsteriton tätä nykyä

Disposable

#46
Jo useamman vuoden oon haikaillut itselleni PK soopelisuklaa urosta, ja luonteeltaan vielä oikein urosmaista (kaikki syyrisurokset ovat yleensä luonteeltaan aivan ihania, ainakin mitä olen itse omistanut.  :lov)
Varmasti vielä meille tuollainen tulee jossain vaiheessa.
Myös laikukas kiinaripoika olisi kiva. :>
LK syyrialaisia Pudasjärvellä

GaneshaX

#47
Mun on nyt pakko sanoo, vaikkei meidän A-poikueen penskat ole täydellisen värisiä jne, niin kumpikin kotiin jäänyt on on aivan ihana lemmikki :lov

Vaikka ovat vaaleita ja turkin pitäisi olla parempi ja kuonon lyhyempi, niin mulla ei ole ikinä ollut noin sylipossuja hamsuja  :sydan

Kädessä roikutaan samantien kiinni, kun ruokaa laittaa illalla.

Ja kumpikaan ei ole vielä tähän päivään mennessä koskenutkaan kattokalteriin hampaillaan, tai yritänyt tuhota ylipäänsä mitään  :)

Aika näyttää, mitä mun ykkös hamsut keksii  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Saana

#48
Aivan superihana olisi pitkäkarvainen rex minkki roan uros. Joka puolelta erittäin pitkä karva ja kaunis pää suurilla, kirkkailla ja eloisilla silmillä. Ja sehän olisi tietysti oma kasvatti "minskimäisellä" luonteella varustettuna. :D

(Jos joku ei tiedä millainen on "minskimäinen" luonne niin se on semmonen rauhallinen lössykkä, mutta kuitenkin utelias. Sellainen valiolemmikkimäinen. :grin)

Nilla

#49
Joku pk soopeli vn hyvällä nauhalla (onneksi on Eelis :lov vaikka sen nauha onkin aika mitätön, niin on se silti ihana  :sydan  ) tai lk kyyhkynharmaa vkkk.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Minski

#50
Lainaus käyttäjältä: "Annina"(Jos joku ei tiedä millainen on "minskimäinen" luonne niin se on semmonen rauhallinen lössykkä, mutta kuitenkin utelias. Sellainen valiolemmikkimäinen. :grin)
Musta tuntuu, että nykyään mulla on kasvamassa joku vintiö-sukupolvi :D Lössykkä-sukupolvi taitaa olla vähemmistönä tällä hetkellä :)
Hamsteriton tätä nykyä

Vilma

#51
PK rex kyyhkis vkkk naaras  :lov
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Sintturainen

#52
Pk rex ps creme naaras. Mun eka oma kasvatti Sirius oli tälläinen, vuonna 1996 syntynyt  :lov

Hamsufani97

#53
Lk creme uros. <33 Se on tämänhetkinen suosikki.  :grin

Fazer

#54
Venäjänkääpiöhamsteri Roborovski, naaras, väriltään normaali.  :lov

KaisaM.

#55
Mie haluan tällä hetkellä pk satiini musta kilpikonna-tytsyn, kiitos Helin ihanan veteraanimamman, johon ihastuin näyttelyssä.  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

PiiaL

#56
Kyl nää I-poikaset ovat hyvin lähellä sitä minun unelmahamsua  :sydan Eli pitkäkarvaiset ps creme uroot etenkin, turkkia pitää olla paljon. Silmiä hivelee tuuhea, joka puolelta pitkä ja hyvälaatuinen turkki tasaisella kauniilla sävyllä :lov  Kaunis lisä siihen olisi vielä upeasti kiiltävä satiini. Rexitkin ovat ihan suloisia kikkuroita.

Toinen lempivärini ps cremen lisäksi on minkki, semmonen pitkis satiini sais meille kans muuttaa. Minkit kasvatuksessa ovat vielä olleet haaveissa, mutta jospa niitä kohta puoliin tässä joskus mukaan tupsahtelisi :sydan Nyt jotenkin punasilmäiset ovat kolahtaneet minuun yhä enemmän.

TiBe

#57
talvikoissa oikein mukavan tumman sävyinen normaali sukupuolella ei väliä :)
Syrkeissä aina ollut haaveena pk kyyhkynharmaa, tai pk kyyhkynharmaa valkonauhainen :P
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

Vevve

#58
Semmonen oikein tumma ja muutenkin hyvännäköinen normaali talvikko, ehkä naaras mutta sukupuolella ei kummiskaan niin väliä.

viiru

#59
Hyväluonteinen, lempeä, rauhallinen, mutta ihmiskontaktista kiinnostunut talvikko, värinä safiiri (ja safiiri värinä sellainen, mitä silloin aikoinaan oli kun minä aloitin näyttelytouhut, Truefabled Ninja Bluet ja vastaavat  :sydan )
Cheersbigears-talvikkokasvatus