• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Metelöivätkö hamsterisi yöllä?

Aloittaja Mefery, 07.04.08 - klo:16:52

« edellinen - seuraava »

Sirj

#75
meidän äiti oli ainakin eka ihan vastaan koko hamsu juttua sen perusteella, kun ovat yöeläimiä.
kohta meille hamsu tulee, enkä usko et se mun unta häiritsee jos se vaikka juoksee  :)
jjepujee, hamsterin hankintaa..

GaneshaX

#76
Akvaariomagneetit ovat rauhoittaneet suunnattomasti meidän perheen öitä. Enää ei kuulu kuin katto kalterien paukuttamista ja juoksupyörien ääntä :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Avalon

#77
Pakko sanoa, että ne alottaa heti sen kolistelun ku laitan valot pois. :P Heti alkaa katto kaltereissa roikkuminen ja juomapullon järsiminen -.- Sit aina pitää hamsut laittaa vaatekaappiin xD
Syyralaiset:
Lilli, lk normaali 02.08.2008 - 02.08.2010
Laikku, lk vn normaali 02.08.2008 - 29.01.2010

Talvikot:
Obe-Liski "Obelix", helmiässafiiri 28.08.2009 -->

Meillä pyörii myös pari rotta ystäväistä \":)\"

Sarvas

#78
Ei nyt mitenkään mahdottamasti.. :mrgreen: Sitä perus juoksupyörän ääntä, ruokakupin kaivamista jne. Ärsyttävin ääni lienee kuitenkin jos/kun juoksupyörä ns. osuu dinan seinään, niin siinä on korvien pitämistä...

Dickie Lee kun on semmoinen vauhti mimmi.. :sydan  :lov
___________________________
[size=85]Syrkit[/size] [size=85]Winona "Perri" pk ruoste umb., Bit of Brave "Ohra" lk kyyhkynharmaa  [/size]
[size=85]Robot[/size] [size=85]Morris Mini*, Molotov, Japa-Japa-Jaa & Galar[/size]
[size=85]Talvikot[/size] [size=85]Dickie Lee[/size]

Minski

#79
Mä rupeen kohta nukkuun valot päällä :P Mulla on nyt 12 syyristä ja vaikka niistä vaan 2 pitää meteliä ja loput on hiljaa niin se kaksikin metelöijää saa kyllä ihan mukavasti ääntä aikaseks - ja tietty se alkaa heti kun valot sammuu :<

- Haline ryskyttää juomapulloa :roll:
- Miro ryskyttää juomapullon aukkoon tukkeeksi laittamaani ruuvi-mutteri-systeemiä :roll:
Hamsteriton tätä nykyä

Möfö

#80
Eka yö oli ihan suhkot hiljanen : ) Juoksupyörän otin pois ku se aina liikahtaa pikkasen eteenpäin ja lopulta sitte jysähtelee siihen dunan reunaan. Luulin olevani viisas ku laitoin niin kaltereitten ja dunan väliin (siis sinne kulmiin) pahvin palat ku olin kuullu että hiljentää sitä kattokalterin ääntä, noh, aamulla kuuelta heräsin siihen ku kauhee ryminä kun Milo yrittää sitten niitä pahveja repiä pois  :P  Vielä pystyn nauraan sille kun ei oo keksiny että miten siitä sais oikeen kovan äänen...  :mrgreen:
[size=85]Yksi rakkaus parantaa sata surua

? Syyrialainen Väinö
*09.09.2008 ~ 11.12.2009 ?
? Syyrialainen Vilho  
*08.11.2009

? Talvikko Valma
*05.02.2011
[/size]

eta

#81
KYLLÄ  :D  Yksi jyrsii pahvia, yksi juoksee pyörässään, yksi juoksee ympyrää, eli kaikkea mahdollista mutta onneksi saa oven huoneeseen kiinni  :D

Nilla

#82
Noi on kyllä tosi hiljasia nykyään! Juoksupyörien kolinaa kuuluu ja jotain pientä jyrsimis-ääntä, mutta ei ne silleen metelöi etteikö sais nukuttua.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Pakastemelba

#83
Meillä molemmat pitävät aivan tajutonta meteliä joka yö  :c8

Aina löytyy jotain sellaista jyrsittävää, mistä lähtee mahdollisimman kova ääni. Ja kaltereista tossa dunassa löytyy varmasti joku kohta jota en ele saanut kirjojen avulla "viriteltyä purukelvottamaksi" ;D

Tässä tosiaan vielä sellanen tilanne että molemmat hamsterimonsterit asuvat huoneessani  :mrgreen:

Mutta on ne silti niin ihania, en luopuisi  :sydan

Nekku

#84
Itse asiassa itellä ei oo kauheesti mutta äitillä on:  :D
Joku yö Tofu oli syönyt kalkkikiveä, juonut äänekkäästi ja juossut juoksupyörässä. Äiti oli sitten joskus yöllä mennyt irrottamaan kalkkikiven  :haha Itse en ollut kuullut yhtään mitään, ihme xD
Yökyöpelin Kikkara \'\'Tofu\'\' 24.9.2007 - 15.1.2009 <3
Jäät mieleeni ikuisiksi ajoiksi, vaikka nukahdit tärkeään heinäpesääsi, ikuiseen uneen. Nyt oli sinun aikasi lähteä, enkä voi käsittää sitä. Nyt on sinun parempi sielä, pilvien päällä. <3

Titiuu

#85
Meillä ei metelöidä.  :D  Mikä sinäänsä on ihme  :huh   koska aijemmat hamsut on pitäny sellasta mekkalaa että huh huh  :c8
Aluksi toi nykynenki piti kamalaa melua mutta onnetar suosi kerrankin ja löysin semmosen hiljasen juoksupyörän niin eipä enään herätä yöllä!  xD   8-)   :mrgreen:
Jos elämä heittää sinua sitruunalla tee siitä mehua!

Minski

#86
Meillä ollaan aika hiljaisia; nuo seniorit ei enää ole niin vilkkaita, että viitsisivät mekkaloida ja nuoremmistakaan ei oikeastaan kuin nuo ihan nuorimmat Odeliina ja Onesimos (tasan 3 kk iältään) jyrsi kaltereita. No Gaalakin satunnaisesti. Eikä nekään koko yötä sentään mekkaloi. Kolmestatoista syyriksestä, jos pari-kolme vähän mekastaa niin se on aika hyvin mielestäni :)
Hamsteriton tätä nykyä

ZiiCan.

#87
Aika hiljaista on, mitä nyt joskus jotakin mielenosoitusta.
[size=85]Keho, on mun temppeli,
sä oot kaunis kun amppeli,
ja tää asia on kaikille ihan simppeli.[/size]

Jatsi

#88
Viime yönä havahduin horroksesta outoon ryminään.
Syykin selvisi pian:
Memmu tyttö oli keksinyt että roikkuvna tason päälle ku kiipeää ja siintä menee mökin päälle ni ylettyy kaltereihin. halleluja.
Pieni laumani:
Formula - lk soopeli vn - 10.05.-08
Paulette Vappupouta "Memmu" - pk soopeli - 30.04.-09

Nilla

#89
Ei meillä, muut mutta virkeä Niisku vanhus 2v 2kk ja Edina kiipeilee aina gabbereittensa katossa ja järsivät kaltereita josta kuuluu kaamee ääni. Ihmettelen, kun Edina ei oo vielä järsiny itteään ulos gabberistaan, mut mun tuurilla se kohta keksii senkin  :mrgreen:
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!