Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - John_Edward

Itselläni käytössä iso nippu erilaisia, mukaan lukien peruspuru, mörttiröpö, elviiran ekopehku, alspån ja hamppuhake.

Omien terrojen koostumus tulee yleensä niin että putsaan puruista puolet ja sekoitan lopun pohjalle, lisään toiseen päähän kasan pesäpurua kaivuualueeksi, laitan loppuun kerroksen ekopehkua ja alspånia, jonka päälle mörttiröpöä ja mökkien kohdille hamppuhaketta.

Tuloksena on terra jossa on tuttu tuoksu vanhasta purusta, kaivuualue, mukavat mökit, ja kun hamsu kaivelee mörttiröpön kohdalta nousee esille alspånia ja tummaa ekopehkua.

Lainaus käyttäjältä: Anturatar - 19.09.14 - klo:12:24
John_Edward, hienoja sisustuksia! Miten oot kiinnittänyt tuon vaneri(?)tason Tuhinan terraarion seinämiin? :)
Siinä on pajunoksista tehdyt jalat.
Tälläistä täälläpäin.
Uudella Talvikkotytölläni Tuhinalla käytössä vanha 90x40x40 terra:

Ja yksinäisellä robotyttösellä Momotilla viereinen 60x25x33:

Momoti on pienempään terraarioon muutosta rauhoittunut huomattavasti; ennen säntäsi paniikissa pakoon pienintäkin ääntä tai liikettä, nykyään uskaltautuu jopa näkysällä oleskelemaan. Hieman pienehkö tuo terra kyllä on mutta isompi olisi tarkoitus ostaa heti kun tulee vastaan, tuohon kun syvyyttä mahtuu reilusti mutta leveyden raja on juuri 61cm. Tämä nyt sattui olemaan kierrätyskeskuksessa ensimmäinen 60cm leveä joka saataville tuli, mutta hintaa kun oli huimat 2€ niin heti kun syvempi tulee niin vaihtoon menee.

Tässä vielä galleriat tytöistä; https://imgur.com/a/zRhOs ja https://imgur.com/a/kLhJ5
Tässä ensimmäistä hamsteria odotellessa terraarion sisutus alkaapi olevaan asukasta vaille valmis (ainakin näin omasta mielestäni), kokoa on 80x30x45 (LxSxK), talvikolle pitäisi olla ainakin riittävä.

Valoidean sain täältä, sanoo että hamsterit ei punaisesta hirveästi häiriintyisi.
Verho on tuossa kun sattuu olevaan ovi vieressä niin jos se vähäsen auttaisi.

Olisikos kokenemmilla immeisillä kommentteja ja ehdotuksia tuohon vielä ?