• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

GG Hyvinkää 24.11.12

Aloittaja Ella, 21.10.12 - klo:22:05

« edellinen - seuraava »

P4tt4

No eihän siinä mitään menetä vaikka osallistuu molempiin. Klikataanko ne samalla vai kaksi eri osallistumista ? :)
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

Viljami

Mekin ollaan tulossa! :)

P4tt4

oon ihan superinnoissani. eka näyttely, ja vielä tällainen "grand gala", eniten mua kyllä jännittää se, että kun Bunny on faunataresta ja oon vasta viikon omistanut sen ja totuttanut parhaani mukaan käteen, niin miten sitten reagoi näyttelyssä, kun tuomarit vie sen :/ toivotaan että hyvin. tavoitteena on että tulisi lemmikkivaliohamsteri tai muotovalio. mutta joo, onko teillä eläinkaupasta ostettuja hamsuja, jotka ovat vilkkaampia ja touhukkaampi kädessä kuin kesyt kasvattihamsut, miten ne ovat pärjänneet/sijoittuneet ? tilasin ton näyttelyvihon, vai mikä lie olikaan, missä kohtaa näyttelyä sen saa ?:) kun ilmoittauduin sekä ulkomuotostandardi/koe luokkaan ja lemmikkiluokkaan, yht. 11e niin tuonko 11e kuitin vai erikseen 6 ja 5 ? :) ja olenko siis ulkomuotopöydässä molempien lappujen kanssa ?:)
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

wiidii

Maksat yhteensä 12 euroa näyttelymaksuja - 1 euro luettelosta, 5 euroa lemmikkiluokan maksusta ja 6 euroa ulkomuotoluokan maksusta. Nämä kaikki voi maksaa samalla kertaa tilille samalla viitenumerolla, ja siitä pitää tulostaa se kuitti. Aamulla saat näyttelynumerot ja luettelon kuittia vastaan pöydältä, jossa niitä jaetaan. Se on usein ihan sisäänkäynnin lähellä joten tuskin ohitat sitä.  :icon_smile:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

P4tt4

Lainaus käyttäjältä: wiidii - 04.11.12 - klo:21:06
Maksat yhteensä 12 euroa näyttelymaksuja - 1 euro luettelosta, 5 euroa lemmikkiluokan maksusta ja 6 euroa ulkomuotoluokan maksusta. Nämä kaikki voi maksaa samalla kertaa tilille samalla viitenumerolla, ja siitä pitää tulostaa se kuitti. Aamulla saat näyttelynumerot ja luettelon kuittia vastaan pöydältä, jossa niitä jaetaan. Se on usein ihan sisäänkäynnin lähellä joten tuskin ohitat sitä.  :icon_smile:
ja menen siis ulkoluokkapöytään ? onko tää rakennus tosi iso ?:) onko buffettia ?
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

Eve87

^ Ennenkaikkea paikanpäällä jos on epävarma olo jostain, niin kiskaise ihmeessä ihmisiä hihasta ja kysy reippaasti  :icon_smile:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Ana

P4tt4 pistäppä mulle yksäriä mitä haluut erityisesti tietää. Voiain sitte sen pohjalta kirjottaa romaanin ihan tänne foorumin puolelle kaikille luettavaksi. Kunhan ehdin tässä :)

tammenterho

Toimiiko ilmottautumislomake Explorerilla ollenkaan? Vai ollaanko sitä laittamassa niin, et tulee toimiin? Yritin ilmoittautua, mutta ei onnistunu.

wiidii

Tuskin edes yritetään laittaa toimimaan Explorerille, jos ei nyt toimi. Kannattaa kokeilla jotain muuta selainta (Firefox, Opera, Chrome). Explorer on niin iso tietoturvariski muutenkin etten suosittele käyttämään.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

jensku

Nyt on ilmot saatu kaikki lähetettyä. Meitä lähtee tällä kertaan kaikenkaikkiaan 11 hamsteria.  :nuija:  :enkeli: On sen verran hyvissä näyttelykunnissa että ei kehtaa jättää kotiin. 9 molenpiin luokkiin ja 2 vain lemmikkiin.  :icon_smile:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

P4tt4

Mulla toimi internet expolorerilla ? :D ja tuli että jotain että ilmoitettu onnistuneesti ja sähköpostiin tuli vahvistus :) ja pistän !
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

Ely

Mikä versio Internet Explorerista? Vanhemmilla explodereilla se ei toimi eikä niitä nykyään pitäisi edes käyttääkään just siitä syystä mitä wiidii kirjoitti. Ei tulla laittamaan sitä vanhoilla Internet Explorereilla toimivaksi.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

P4tt4

en tiiä joku iskän :D kyllä ainakin 2000-luvulta ;)
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

Janika S.

Tulossa ollaan. Taidetaankin lähteä ukon kanssa kahdestaan ajeleen, osaako joku suositella hotlaa jostain kohtuu läheltä?  :icon_smile:

Ei oo kyllä ihmeemmin edes mitään mitä tuua, mutta jos nyt jonkun robon ja syrkin, sit varmaan muutaman muunkin hamsut mukaan.
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

jensku

#44
Itte oon tehny noi kaikki vahvistukset Firefoxilla ta Chromella. Itse suosittelen tuota Chorme selainta, lataa tosi nopeasti sivut yms. itse tykkään paljon siitä.  :peukku:

Pakko sanoo että vihaan suorastaa tuota  Exploreria, vaikka se selain viellä kummitteleekin tässä mun koneella.  :c8: Mutta enpä oo käyttänyt vuosiin sitä.

Ps. mutta nyt on pakko kysästä kun näistä selaimista tässä on puhuttu. Onko Chormen käyttäjät jotka on täyttäny noita rekisteritodistuksia sillä niin huomannu selasen, että se heitää kirjotetun tekstin riviä ylemäksi sillee oudosti, toivottavasti ymmärrätte mitä tarkotan.   :icon_cheesygrin:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks