Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - speedy gonzales

Minun robopoju Asterix.  :loov:
Ihan superhieno detolfi!!  :hyper:
Ihania kuvia ootte saanut otettua! Mulle tuli tämmönen robopoika tänään.  :loov: Kasvattaja on Pilvi Piirainen.
Onko 19cm puinen juoksulautanen robolle sopiva? Sainkin jo vastauksen.
Olen ostanut kasvattajalta sekä eläinkaupasta. Kaikki hamsut on yhtä ihania mulla alkuperästä huolimatta. Kasvattajalta ostettaessa saa tietysti tukea ja apua tarvittaessa ja luovutusikäinen eläin on halvempi. Mutta jatkossakin voin ostaa kummasta vaan.
Asuminen ja tarvikkeet / Vs: Juoksupyörä
05.05.15 - klo:14:55
Minäkin vaihdoin jo tuolle tytölle isomman juoksulautasen. :) Onko ne jotain 30cm halkaisijaltaan. Sai sitten hiiri sen 20 senttisen. Minusta jotenkin tuntuu, että nuo juoksulautaset on hiljasempia. Pitäs varmaan ostaa pari lisää. Ainut vaan, että vievät tilaa. Ite oon laittanut johonkin tasolle nuille.
Mulla on vessapaperia hamsuilla ja hiirellä. En oikein ymmärrä, miksi joku haluaa varta vasten tuhlata pesävanuun, kun vessapaperia on jokaisella kuitenkin kotona. Muutenkin näihin elukoihin saa kyllä rahaa menemään. Ja miksi lyödä päätä seinään ja käyttää jo todettua vaarallista pesävanua.
Nimi: Balandine's Winterlight, kutsumanimi: Ariel laji: syrkki, väri: satiini ruoste, syntymäaika: 29.3.2015, muuttopäivä: 2.5.2015 sukupuoli on siis tyttö!
Tämmönen torppa tuli uudelle syrkki tyttelille. Tää on vähä köyhän näkönen, mut pistämpähän kuvan. Laitoin vielä jatkoa, niinkun oli alunperin tarkotuskin, mutta ostin laatikon vasta tällä viikolla. :icon_smile:
3 syrkkiä. Tänään hain Balandine's kasvattajalta tämmösen tytön.  :hyper: Ja nyt vielä yksi robo.
Asuminen ja tarvikkeet / Vs: Juoksupallo
13.04.15 - klo:06:12
Kiitos vastauksesta! :) Ainakin nämä kaksi ovat tykänneet kovasti palloilla.
Asuminen ja tarvikkeet / Vs: Juoksupallo
12.04.15 - klo:15:28
Hauska seurata tuota poikasyrkkiä, kun tyttösyrkki on ensin ollut juoksupallossa. Ensin menee muutama minuutti, kun se nuuhkii pallon tarkkaan ja sitten vasta alkaa rullailemaan.  :puna: Tulikin mieleen juoksupallosta kysymys. Kun ensikuussa tulee luovutusikäinen tyttösyrkki mulle, niin minkä ikäisenä sille uskaltas kokeilla juoksupalloa? Tietysti ostaisin pienemmän pallon sille, kun isommilla on. :loov:
Tämä on taas näitä kuvia, kun toisella kädellä yrittää kuvata ja toisella pitää hamsua.  :nuija: Korppu toivottaa hyvää pääsiäistä! Trombiltakin myös! Tämä halus tässä ulos. :icon_mrgreen:
Asuminen ja tarvikkeet / Vs: Juoksupyörä
23.03.15 - klo:20:10
Mulla on tuolla tyttö syrkillä puinen juoksulautanen halk.20cm. Tosi hyvä ja hiljanen on ollut, eikä ainakaan vielä juokse huonossa asennossa. On siis 7kk ikänen. Pysyy hyvin paikallaankin tuossa häkin tasolla, eikä tarvii siirrellä sitä. Ja pojalla taas on ollu monta kuukautta Savicin iso juoksupyörä halk.28cm. Semmonen muovinen umpinainen jaloillaan oleva. Ei kuuluu siitäkään oikeestaan mitään ääntä, vaikka ahkerasti sitä käyttää. Nimi on Savic large orbital Wheel.
Eilen ostettu tyttösyrkki!  :loov: