• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuinka paljon olette kuluttaneet hamsuihinne rahaa?

Aloittaja Minihamsteri, 14.04.10 - klo:22:27

« edellinen - seuraava »

Nappi98

#45
Kai jotain 300€...  :c8

Anonymous

#46
Ei mitään hajuakaan paljoko on mennyt, mutta PALJON!!

Lulukki ;)

#47
itse hamsuihin on menny noin. 112 euroo ja kaikkii muihi (terroihi dunii sun muihi) IHAN TÖRKEESTI!  :D
Lulu Maailman Suloisin ihme ]

Summer

#48
Mielestäni hamsu on aika pienikuluinen, ihan jo ostohinnaltaankin kun tämä uusi tulokaskin huimat 25€ maksoi. Tosian samalla tuli kyllä sen kanssa sitten ostettua iso uus hieno häkki 65€. Oli toi häkkikin kyllä mun mielestä aika edukas kun yleensä tommoset isot ja sit tos on viel putkia ja tasoja, niin maksaa jotain satkun luokkaa. Ehkä toi oranssi-tummansininen-limenvihreä värikombo vähän laski hintaa, musta se on kyllä ihan nätti vaikkei nyt sisustusväreihin oikeen sovikkaan.  :D

Puruihin menee varmaan jotain 2€ kuussa, siemenseos kestää yli kuukauden ja maksaa 2€, pilttipurkki on siinä 70snt 2x kuussa, tuoreista en osaa sanoa kun niitä syö sitten ihan me ihmisetkin sekä puput.

Mutta ell-reissuista voi tulla yllättäviä kuluja sitten. Taiston kanssa jouduttiin kerran käymään sitkeän ripulin takia ja se oli 70€ reissu.

Vastaan että aika reippaasti.  :D
Meillä asustaa]

Vevve

#49
Mä yritin aluksi pysyä kärryillä hamsukuluista, pistin muistiin kaikki ostot ja myynnit liittyen hamstereihin, mutta putosin kärryiltä aika pian  :D Rahaa on mennyt ja _paljon_.

Lulukki ;)

#50
Huomenna menee viellä hamsu ostoksiin 10€  :S  Sellast se vaa on :D
Lulu Maailman Suloisin ihme ]

Annu<3

#51
Öööö... Noo onhan niille kaiken näköstä tullu ostettuu. Yhteensä ehkääää 1000e

~Annu~

Jonsku

#52
^ oho xD

Meillä on menny varmaan jotain 200€-300€ :) (yhestä robosta siis kyse)

duna~50
ruuat~50
virikkeet~50
purut ja hiekat~50

jaa, no tosta tuliki sit pyöreesti laskettuna 200€, mut tietty mä unohin jotain niin piti suurentaa tota hintahaarukkaa  :haha
´Sitä osaa mitä haluaa!`

hamster123

#53
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Itse en ole laskennut mitä noihin mussukoihin on kulunnut enkä edes halua koska niitä en rahassa voi mitata. :lov
En oo mäkään laskenu paljon oon mussukoihini käyttäny ku eihän niitä voi rahassa mitata.  :lov

wiidii

#54
Ihan liikaa.  XD  Liikutaan varmaan siellä tonnin paremmalla puolella kun tässä on tullut se 11 vuotta harrastettua, siitäkin se joku 7-8 vuotta näyttelyitäkin. Huhhuh.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Sintturainen

#55
No jos ihan kaiken laskee niin paljon, kun noita on se 15 vuotta jo ollut.
Mutta noin yleensä meillä menee rahaa puruihin ja siemeniin. Kaikki tuoreruoka tulee ihan meidän omista ruuista, en osta mitään extraa hamsuille muuta kuin silloin jos on pentuja. Dunat, kuljetusboksit...yms. kiertää sit hamsulta toiselle, ja ne ostan käytettyinä  :)

lentsu

#56
Auts.  :pihalla:

Aika paljon tänä talvena. Jos lasketaan hamsuhuoneen remppa maaleineen ja työvälineineen, verhot, uudet kalusteet, uudet terrat ja häkit - tosin niissä olen säästänyt pitkän pennin, kun olen ostanut kaiken muun paitsi tuon itsetehdyn pleksiterran käytettynä (sen hinta hipoikin sitten mielikuvituksen rajoja ollakseen vaan terra), listat kansia varten, verkkoa, liimaa, muutaman syrkin, vähän useamman robon, ja sitten tietty kaikki normisti kuluva kuten ruoka ja kuivikkeet hamsuille, lisäksi olen rekannut eläimiä, näyttelyttänyt niitä, ajellut sinne sun tänne hakemassa dunia ja terroja hamsuja. Hullua touhua, en ole uskaltanut laskea tarkkaa summaa.  :D Mutta nyt  alkaa olla aikas valmista ja kulut normalisoitumassa. Onneksi virikkeitä oli vanhastaan niin paljon omasta takaa, että pyöriä, mökkejä, kuppeja ja siltoja yms. ei ole tarvinnut uudestaan ostella. Sadoista euroista puhe, mutta onneksi taitaa nyt kuitenkin satkut riittää ei ihan tonniin ole sentään mennyt.  :roll:

jeebu

#57
Hmm, no siis tähän Pipaan (20€), joka on siis ainut on varmaan mennyt n..
Ensin oli semmonen tuplahäkki yhdistelmä, yhistin siis vaan kaks häkkiä niin;
3kerroshäkki, pienempi häkki, juomapullo, virikekuutiot ja muovinen pesämökki 20€
Ruokaa + herkkuja  n.6€
Puruja 3kg oisko se ollu se n. 3€

Sitten tuli
Duna - 0€ sain kaverilta :)
2-os. keraaminen + muovinenruokakuppi, pieni juomapullo, kuljetuskoppa, juoksupyörä, puruja - kaverilta ilmasiks
Puinen mökki - kaverilta ilmatteeks

Isompi + kääppäri juoksari, 4 keraamista pesämökkiä, juomapullo, 2 ruokakuppia, juoksuaitaus, kuljetuskoppa, muovinen 'hamster'-auto - 28€
Puruja 2kg - n. 2€
Siemenseosta, lelu, herkkutankoja - 11 €
Herkkupussi - 2€
Kangasputki - 3€
Puinen pitkä silta 4,50€
Kynsisakset - 2€

+ tietysti tuoreruokaa jne. mutta niitä muutenkin ostetaan :)
Tässä nyt ne mitä muistan, on niitä varmaan enemmänkin..
Eli yhteensä nämä = 101,5 €
huh onhan sitä menny ihan tarpeeks vaikka paljon sai kaverilta ilmasiks .  :oops:
No eipä tuota pikkusta voi rahassa mitata <3
lk normaali vn Poutapilvi "Pipa" s. 10.09.2010
~ Syyrialainen rakkauspakkaus <3 ~

mirauh

#58
Viimeisimmän 5kk ostokset:
- terraario  50€
- Bilbo  30€
- Alotuspakkaus: juomapullo, purua, Hamster Nature, ProGold, kookosmökki, ruokakippo  yhteensä 40€
- Viron hamsterituliaiset  25€
- Viimeisin eläinkauppa käynti  60€
- Faunattaren kaikki herkkuostokset  yhteensä 35€
- pikkupurupaalit   18€

Huomenna mahdollisesti
- terraario  35€

293€ menny
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

spellcaster

#59
Mulla meni ainakin tänään vajaa 60 euroa häkin sisustuskamoihin, kokonaan tänä vuonna mennyt vajaa kolmesataa kun ostin kaksi uutta häkkiäkin.